@canacat
haha nee valt mee hoor, de bovenste band kan nog behoorlijk uitrekken en de broek op zich kan ik eventueel nog strakker trekken met de bijbehorende riem. 😊
DibOud lidBerichten: 567Lid sinds: 2 december 2009
jollyjo schreef:@meike, wij zijn langzaamaan begonnen met de babykamer. We hebben maandag de grote kast die er stond uitgezocht en verhuisd nar de andere kamer. Nou hoeven alleen de bureau met de pc daar weg, maar we hebben nog geen laptop,dus daar moeten we nog even mee wachten, anders hebben we geen plek meer voor de pc. Onze kamer komt in juni.
Ik heb nog geen "gevoel" van dat wordt het. De symptonen volgens internet en de buurvrouw zeggen een meisje, maar ik geloof niet zo in die voorspellingen van internet. 19 april hebben we de 20-weken ech dus dan weten we het hopelijk. Ben wel heel nieuwsgierig :)
jollyjo schreef:@ EsterH, dat verschilt inderdaad een beetje, terwijl we net zo ver zijn 😃 Bij ons in het ziekenhuis kwam ze daar zelf mee, nou prima toch, hoe eerder het kan hoe beter haha. Wil jij ook weten wat het wordt?
jollyjo schreef:Is het dan wel zeker als ze zoveel eerder daarvoor een echo maken? Meestal zeggen ze toch dat dat pas goed duidelijk is vanaf 19/20 weken?
Ik kan die 2,5 week nog wel even wachten, zitten allemaal vrije dagen in en wachten doen we al zo lang dus dat kan er ook nog wel bij hihi. Laat je ook weten wat het wordt?