Hallo! Heb hier de laatste dagen enkel wat meegelezen, maar had de fut niet om veel te reageren. Dinsdagnamiddag heb ik vrijaf genomen en ben ik samen met mijn vriend naar sunparks de haan geweest, wat het kind gaan uithangen in het zwembad en op de glijbanen, en daarna hapje gaan eten bij vriendin die nog eens in België is (woont in Ierland). Heb me echt zo heeeeeeerlijk geamuseerd!!!!! Maar sinds woensdagmorgen voel ik me zo mottig, beide enkels doen zo'n pijn, pijn aan staartbeen is weer naar boven gekomen en door al het manken en waggelen om enkels en bekken te ontzien, begint mijn rug nu pijn te doen, dus weet mijzelf zo geen houding te geven. En daarnaast voelde ik mij in het algemeen gewoon maar zwakjes en futloos en ligt mijn opa ook nog eens op sterven. Zegt mijn vriend dan gisteren (gaf het al een tijdje aan maar dacht dat hij wel zou bijdraaien) dat hij eigenlijk niet op vakantie wil gaan omdat er nog veel te veel werk in huis is. Hij heeft daar natuurlijk wel gelijk in , want er moet nog zoooooveel gedaan worden en we kunnen het zo al niet meer bolwerken, maar dan had ik echt iets van "hij doet hier in die bijna drie jaar dat hij hier woont, slechts af en toe es een kleinigheidje als hij er goesting in heeft, en nu plots is er voor niets anders meer tijd, net als ík gewoon es van alles afstand moet kunnen nemen en eens het huis uit moet zijn, weg van alles en iedereen" Ben het gewoon echt zo beu van hier tussen alle chaos, vuiligheid en materiaal te leven, slapen en eten. Is nu al sinds september dat we iedere dag in bed voor tv moeten eten, want tafel , stoelen of zetels staan er al helemaal niet, bed is enige meubilair, dat dan nog tussen de rollen isolatie en de houten planken staat 😖 Heb de laatste maanden/weken echt het gevoel dat we meer en meer naast elkaar gaan leven, hij komt thuis van het werk, zet zich voor de pc, pokert wat of houdt zich met vanalles bezig op de pc tot rond 1u 's nacht waardoor mijn moeheid zich steeds opstapelt, want pc staat in zelfde kamer als bed. Als hij dan eindelijk komt slapen, wil hij ook niets meer zeggen of laat staan doen, omdat ik gezegd had dat ik slaap nodig had. Dus je kan je voorstellen hoe plezant het hier soms is. Toen we dat namiddagje in sunparks waren, was alles zo leuk, kon hij me geen 2 seconden alleen laten en was zo lief en attent voor me, tot we dan weer thuis waren en alle aandacht weer naar tv en pc ging. Dus het werd me allemaal even te veel gisteren en ben plots in een gigantische huilbui uitgebarsten, even de traantjes vrije loop gelaten. Hij wist ocharme niet goed wat hem overkwam. Nu ja dus dan maar enkele uren (tot 4u vannacht :shock: ) over vanalles gepraat en hem uitgelegd dat ik niet eens per se naar het buitenland hoef, maar gewoon wat quality time met hem nodig heb omdat hij buitenshuis een heel ander persoon is tgo mij en dat de tv en pc daar een hele grote rol in spelen. Dan stelde hij voor om tijdens ons verlof, onze pc elk een halfuurtje per dag aan te zetten om e-mails te checken , de tv helemaal niet aan te zetten, overdag goed door te werken in ons huisje en 's avonds dan tijd maken gewoon voor onszelf en samen leuke dingen doen, en bv het geld dat we sparen door niet op reis te gaan gebruiken om bvb eens heel uitgebreid te gaan eten in een 3-sterrenrestaurant. Lijkt me toch al een redelijk compromis he, ben al blij dat hij toch ook beseft dat ik/we het wel nodig hebben en toch een inspanning wil doen.
Wat wel grappig was gisteren: mijn vriend heeft al een paar keer geprobeerd zijn hand op min buik te leggen om ons ventje te kunnen voelen schoppen, maar dan stopt hij altijd met schoppen of houdt het heel lichtjes, waardoor mijn vriend nooit iets voelt. En gisteren in al mijn geraas, begon de kleine blijkbaar mee te razen, lag al die uren geen 5 minuten stil, was zo onrustig en hard aan het schoppen dat mijn vriend hem eindelijk ook voor de eerste keer heeft voelen schoppen!! Was dan nog een mooie afsluiter om te gaan slapen (al was het maar 3 uurtjes slaap) 😃
Sorry voor het ganse relaas, maar moest het even kwijt (en bezoekje aan mijn beste vriendin morgen is weggevallen dus kan daar al niet gaan zagen ;))
En hoe is het met jullie?? Ben in alle opwinding alweer vergeten wie wat juist gezegd heeft :oops: