jollyjo schreef:
Ik ben vanmorgen naar de HA geweest. Nummer van de VK gekregen dus die zal ik straks even bellen. Hij vroeg of ik ook ergens last van had, maar dat heb ik niet. Dat was mooi. Ik moest wel andere medicijnen hebben voor mijn lichte vorm van astma, dus die heb ik nu ook gekregen. Hij moest wel lachen dat ik 2 testen had gedaan, doen veel meer zei hij, maar een positieve test = een positieve test. Is ook wel zo haha.
Om 10.15 uur komt er iemand van moeders voor moeders. hopelijk komt ze niet in een opvallende auto :shock:
@ Mayo, dat we verder geen kwaaltjes hebben, dat kan heel goed. De dokter vroeg nog wel of ik ook moe was. Ik zei dat ik gewoon 22 uur naar bed ging. zegt ie: nou dan ben je niet moe. Moest ik ook wel weer om lachen. Mijn borsten beginnen wel een beetje gevoeliger te worden als ik er aan kom, heb jij dat ook?
@jollyjo
Tsja, volgens mij ben ik niet bijzonder moe. Maar ik heb ma en di ook twee heel lange dagen gewerkt, waar ik moe van ben. Maar dat was ik zonder zwanger te zijn ook geweest. Dus vandaar niet bijzonder moe. Ik ga ook nog steeds 'pas' tussen 22 en 23 naar bed. Gevoelige borsten heb ik idd ook, maar heb er nog niet echt last van. Jij wel?
Ik ben wel benieuwd naar wat voor medicijnen je had en nu krijgt voor je lichte astma. Daar heb ik namelijk ook medicijnen voor en ik moet de huisarts nog bellen...
@jufke
wat vervelend dat je zo ontzettend misselijk bent, ik hoop dat dat gauw weer overgaat!!
@latter
hij zal er morgen vast nog veel beter op staan, die streep!!
@bettine
ook welkom hier!
@sanel
beterschap!
@linneke
hier ben je welkom hoor, wat jij het gezelligst vindt 😉 allebei mag ook hoor 😉