mariss01Oud lidBerichten: 35Lid sinds: 3 januari 2010
Wie is er net als ik gestopt in november??
SelOg schreef:De eerste maand had ik een cyclus van 32 dagen en ben hevig ongesteld geweest ( dat was echt een nachtmerrie!). Vorige maand een zeer korte cyclus gehad ( 27 dagen).
Ik ben er dus niet over uit wanneer ik mijn eitje heb, beetje verwarrend allemaal.
Mariss, bij mij weet niemand dat we bezig zijn. Mijn omgeving zit al een tijdje te vissen of ik geen kind wil. Als ik ga vertellen dat we bezig zijn, dan weet ik zeker dat mijn man en ik niet de enigen zijn die mijn cyclus in de gaten houden :mrgreen:
Groetjes,
SelOg
SelOg schreef:Dames een vraagje: Kan het zo zijn dat je borsten kleiner worden nadat je gestopt bent met de pil?
Mutsie schreef:
@Love my girl, op naar de volgende ronde dan maar weer toch?!
mariss01 schreef:ben ik weer..
Welkom iedereen die hier nieuw is..
Ik ben dinsdag dus toch ongesteld geworden.. erg jammer..
we gaan dus weer een nieuwe ronde in.. ik heb een cyclus van precies 28 dagen. dus mooi regelmatig..
We gaan eens flink ons best doen deze ronde en hopen dat dat effect heeft..
mijn borsten zijn niet gegroeid en zijn ook niet kleiner geworden ze doen gewoon pijn.. het lijkt wel of er druk op zit ofzo..
meer mensen hier last van ?
Groeten en succes allemaal
love my girl schreef:wat is het hier toch stil 😉
hoe is het met jullie???
Liefs
Bakkertje27 schreef:Hier is het ook erg rustig. Ben eigenlijk een beetje aan het wachten op mijn 2e ongi. Dan weet ik tenminste wanneer ongeveer mijn vruchtbare dagen zijn. :roll:
Verder hier ook geen nieuws.
love my girl schreef:Bakkertje27 schreef:Hier is het ook erg rustig. Ben eigenlijk een beetje aan het wachten op mijn 2e ongi. Dan weet ik tenminste wanneer ongeveer mijn vruchtbare dagen zijn. :roll:
Verder hier ook geen nieuws.
Ben je nu ''overtijd'' dan??
Liefs
Boraya schreef:Zijn er ondertussen al dames ongi, of ongi tekenen??
Hier gaan we weer het wachtbankje op. FF genoeg geklust, alleen vond vriendlief gister nog van niet 😃
Sinds het stoppen van de pil, dat mijn libido omhoog gegaan is, begint die van hem nu mee te stijgen. Maar nu ff niet!!!
Ik heb al wel sinds mn eisprong een "vaag" gevoel in mn buik, wat ik normaal alleen tijdens mn ei heb. Ik heb ook al 3 dagen nauwlijks gegeten en moet zeggen dat ik er nu ook nog geen trek in heb. Smaakt me niet.
Zelfs het sigaretje wat ik helaas af en toe nog rook, smaakt me niet. En ik pies me rot. Maar heb daarmee toch al het gevoel dat ik vaker naar het toilet moet, sinds ik gestopt ben met de pil.
Zou het dan toch??? Maar ik heb genoeg verhalen gelezen van lichamen die je voor de gek houden, dus ik blijf met mn voeten op aarde....maar stiekum hopen is altijd leuk.
love my girl schreef:
Wanneer ben je het wachtbankje op gegaan??
Ik heb zondag mijn nod maar nog geen teken van aankomende ongi hoop natuurlijk dat dat ook weg blijft 😉 heb ook allerlei kwaaltjes maar kan ook je lichaam zijn die je voor de gek houd!
Liefs
SelOg schreef:Love my girl...Wat leuk!!! Gefeliciteerd!!! Nu maar hopen dat het bij ons ook zo snel zal gaan.
SelOg schreef:Love my Girl...Ik voeg me bij jou. Ik heb zojuist twee testen gedaan en ben ZWANGER!!!
Boraya schreef:
@Roxy, wij gaan gewoon samen as dinsdag positief nieuws brengen!! 😉
Roxy schreef:Boraya schreef:
@Roxy, wij gaan gewoon samen as dinsdag positief nieuws brengen!! 😉
Ik ga akkoord! :D
Roxy schreef:@ love my girl... thnx voor de knuf! Het was nog maar de 2e ronde dus je weet dat het erg snel zou zijn maar stiekem hoop je er toch wel op. Heb nu ontzettende last van ongi kramp en ben nog herstellende van een keelontsteking dus ik voel me enorm zielig :oops: Welke kwaaltjes heb je trouwens last van? Niet té vervelend? Zie je jezelf trouwens al met dikke buik?
@ Selog.. heb je ook een soort eetdrang naar iets raars? Dat hoor je vaak hè!
Roxy schreef:Hey meiden..
Je maakt het wel enorm spannend Boraya.. je kan nu vanavond in ieder geval rustig gaan zwemmen en ik hoop dat je morgen een positieve test hebt.
Boraya schreef:Ik vraag het ook maar ff hier, want meer weten meer dan 1.
Afgelopen woensdagmiddag ben ik ongi geworden, met de gebruikelijke krampen, maar niet zo heftig dit keer. Alleen bruin bloed.
Donderdag eeen heel vaag gevoel in mn buik, niet fijn, maar ook niet pijnlijk en heb bijna de hele dag geslapen. Het bloed leek wat roder, maar in het maandverband (als het daar al in kwam, want het was bijna niks) was het meer roestbruin. Ook vrijdag nog een beetje bruin, wat gisteravond alweer echt gestopt was. Alles bij elkaar was het merendeel bruin, ipv rood en had het makkelijk in 1 maandverbandje gepast (maar dat stinkt zo, vind 4 uur al stinken).
Hier dus het dillema, omdat ik normaal 3 dagen echt helderrood vloei en dan 2 dagen voor het afbouwen...kan het zijn dat ik toch zwanger ben?? Of waren de vorige 2 keren nog wat heftiger ivm ontpillen?? Is het raadzaam om over een paar dagen toch nog een test te doen?? Het gaat deze maand zo anders dan de vorige 2 rondes, weet het ff niet meer.