roos1984 schreef:Roxy en Boraya, jammer.
Ik moet me helaas ook bij jullie aansluiten.
Komende drie rondes sla ik over,
hopelijk is het bij jullie komende ronde wel raak.
Balen meid! 😞
maar hoe komt het dat je de komende 3 rondes overslaat??
Liefs
roos1984 schreef:Roxy en Boraya, jammer.
Ik moet me helaas ook bij jullie aansluiten.
Komende drie rondes sla ik over,
hopelijk is het bij jullie komende ronde wel raak.
roos1984 schreef:Ja, baal er echt enorm van.
Vooral omdat ik bij de andere drie zo zwanger was.
Was er eigenlijk wel vanuit gegaan dat het nu weer zo makkelijk zou gaan, maar helaas.
Zie je maar weer dat we het toch echt niet zelf in de hand hebben.
Ik sla de komende drie rondes over om een hele foute reden.
Ik heb gekeken wanneer ik dan uitgerekend zou zijn en dat is in november precies rond de verjaardagen van mijn moeder, schoonmoeder, tweede dochter en schoonzusje.
Mijn tweede dochter is op de verjaardag van mijn schoonmoeder geboren en dat is toch echt niet leuk.
Dus dat wil ik liever niet nog een keer.
December is het ongeveer rond sinterklaas en de verjaardag van mijn schoonzusje en zwager.
Lijkt me ook niet leuk, want dan zijn het al zulke rommelige dagen.
Januari is het rond de verjaardag van mijn oudste dochter en schoonvader (mijn dochter is een dag voor mijn schoonvader jarig).
Vind ik ook niet leuk.
Al met al, een hele egoïstische berekening dus.
Voel me wel een beetje schuldig tegenover degenen die heel lang moeten wachten op een wondertje dat ik dit zo berekend heb.
Maar ik heb natuurlijk al drie kids, dan ga je er wel wat anders mee om denk ik.
Ach, het valt toch niet helemaal te plannen, want bij de oudste ben ik ook door het condoom heen zwanger geraakt.
Dus als ik wel zwanger raak komende rondes zijn we er zeker heel blij mee.
Maar voor zover wij het in de hand hebben proberen we het even uit te stellen.
Jazzy schreef:nog steeds niks dames, en gister een negatieve test...morgen ff de ha contacten wat nu???
Jazzy schreef:Hallo dames,
Net mijn ha gebeld maar die is er niet...zijn vervangende arts gebeld, die zegt dat het door de pil komt
en ik gewoon moet wachten, zij zegt dat het vanzelf op gang komt, volgende week maar even bellen naar mijn eigen
huisarts. Toen ik zei dat ik al op dag 71 van mijn cyclus zat begon ze keihard te lachen 😞 stom mens....pffff
Jazzy schreef:dank je wel....ben alweer een beetje afgekoeld haha :lol:
Jazzy schreef:Ik ben ongesteld.....eindelijk na 76 dagen..... 😃 :D 😃 Stik echt van de buikpijn niet normaal maar goed....ben helemaal happy 😃 :D :D
Jazzy schreef:Ik ben ongesteld.....eindelijk na 76 dagen..... 😃 :D 😃 Stik echt van de buikpijn niet normaal maar goed....ben helemaal happy 😃 :D :D
SelOg schreef:
Boraya, volgens mij is meer dan de helft van de dames hier al zwanger geraakt :mrgreen: Aan jou dus de eer om volop te klussen deze dagen ;)
Jazzy schreef:Jaaa het gaat lekker hier op het forum....nou wij nog ;)
love my girl schreef:Jazzy schreef:Jaaa het gaat lekker hier op het forum....nou wij nog ;)
Daar ben ik het helemaal mee eens ik gun het jullie echt!!!ik blijf voor jullie hopen en duimen!vind het toch ook wel eens tijd worden dat de rest hier zwanger word :D
Boraya schreef:love my girl schreef:Jazzy schreef:Jaaa het gaat lekker hier op het forum....nou wij nog ;)
Daar ben ik het helemaal mee eens ik gun het jullie echt!!!ik blijf voor jullie hopen en duimen!vind het toch ook wel eens tijd worden dat de rest hier zwanger word :D
Gelukkig zijn we niet allemaal zo snel 😃 anders krijgen we een ware babyboom in oktober.
Maar het mag nu ook wel hoor, ook al is het pas ronde 4!!!
Klussen is weer genoeg gebeurd, nu de natuur zn werk laten doen
Maare hoe gaat het met jouw zwangerschap? Alles een beetje goed of erg last van kwaaltjes?
Boraya schreef:zal het, zal het deze ronde dan toch?
Ik had afgelopen donderdag wat wit slijm, en vrijdag en zaterdag een beetje bruin. roze bloedverlies. Twas maar een paar druppels (ook een beetje slijmerig) en echt niet rood. Dus geen vroege ongi. Zal het dan toch een innesteling zijn???
We wachten (on)geduldig af.
Nog even een vraagje, heeft er iemand toen die net zwanger was wel eens last van uitscheiding uit de tepels.
Ik merkte gister, onder de douche, dat er wat melkachtig uit mn tepel kwam. Ik dacht eerst dit is verbeelding, misschien wat schuim wat nog niet goed afgespoeld was. Na het douchen lukte het me nog steeds om een druppie eruit te duwen, maar misschien nog vocht van douchen. Maar ook vandaag lukte het me weer. Hoeft niet veel druk te zetten hiervoor, maar heb dit echt nog noooit eerder gehad. ook voortekenen???
SelOg schreef:Boraya, vroege testen zeggen niets meid. het feit dat je vandaag niet ongesteld bent geworden, zegt ook wat. Ik hoop dat het raak is!
haha, lekke tieten 😊 Sorry je zet het ook zo lekker neer. Heb je al op internet gezocht wat het kan zijn of heb je de huisarts al gebeld?
Boraya schreef:Nou, die "lekke tieten" komen iig niet van een zwangerschap, ongi is doorgebroken.
Misschien schijnzwanger? 😉 😃
Dan gaan we deze ronde maar oefenen voor een kerstkindje!!!
Jazzy schreef:succes lilly, ik heb nog steeds 1 streepje op de ovulatietest :(
Jazzy schreef:jaaaaaaa klopt....ongelofelijk he.... 😃 😃 :D
SelOg schreef:Lovemygirl, sterkte meid. Je zult het vast zwaar hebben. Houd vol!Laat je weten hoe je echo was?
Tja hoe is het met mij? Ik heb sinds een week bloedingen en twee keer is het zo heftig geweest dat we zijn doorgestuurd naar de gynaecoloog vanwege gevaar op miskraam (gedetaillerde versie kan je op het oktoberforum lezen). Het is nu veel minder en alles is gelukkig in orde met de baby, maar door dit voorval zit ik ook minder lekker in mn vel. 2 april heb ik weer een echo. Hopelijk gaat alles goedkomen
SelOg schreef:Wow, wat goed!!! Gefeliciteerd met je goede echo. Ga er lekker van genieten meid. Lekker is dat he als je de baby ziet bewegen? Ik kan me het beeld van mijn kleine op de echo maar niet vergeten. het gaf me zo'n goed gevoel om het te zien bewegen.
Ik ben vandaag 12 weken :)
SelOg schreef:Hey hey,
Ik weet inmiddels al dat we een dochtertje zullen krijgen. 😂
Spannend voor je Boraya. Ik hoop dat je positief test!!!