Hè gats, Mar, vervelend dat je nu weer in de lappenmand zit. Net nu het met Fenna allemaal weer wat beter gaat. Wanneer krijg je bericht van de ha? En je kunt zwanger zijn, of had ik dat nu weer verkeerd begrepen :oops: Veel sterkte iig, hopelijk ben je snel van je pijn af.
Malou, lekker zeg, een nieuwe wagen! Maar echt splinternieuw? Hoe lang wil je die nog gebruiken dan? Jynthe past nog wel in de wagenbak, maar niet lang mee. Hopelijk leert ze snel zitten, dan kunnen we hem ombouwen naar een buggy-achtig iets.
Schoonmoeder heeft nu een buggy aangeschaft en daar kan Jynthe ook half in liggen. Joepie, hoef ik niet meer met die wagen van ons te slepen 😛
Lion, alweer een beetje opgeknapt? Jynthe heeft gisteren idd om 20h de laatste voeding gehad en werd vanochtend netjes om 6h wakker (met een 'zie je nou wel' van papa erbij :roll: 😉 )
susieq12 schreef:Susanna word je dat borstvoeding verdedigen nou nooit moe? Jak wat een gedoe!
Hier op het werk hebben m'n direct leidinggevenden er wel begrip voor, maar je voelt je gewoon lullig omdat ze om je heen moeten plannen. En ook omdat ik 's avonds tijdig naar huis ga zodat Jynthe van mij de laatste voeding krijgt, terwijl zo'n beetje iedereen overwerkt omdat het voorjaar nu eenmaal druk is. Maar goed, dat moet ik gewoon van me afzetten. Als ik daar ook nog eens over ga zeuren wordt ik nooit collega-van-het-jaar 😉
Fijn trouwens, je bezoek aan de ha, dat het niet iets vervelends was. Maar gaat het wel vanzelf weer weg dan? En het doet niet zeer of zo?