Hoooi! Zal ook nog maar ff een berichtje komen plempen aangezien t hier zo rustig was hihi 😉
Tink, we hoeven nog niet uit dit huis, maar het is en blijft te koop, en nu we zo'n leuk huisje kunnen krijgen met een leuke ruime tuin in een tot dusver leuk ogend buurtje, kunnen we deze kans niet laten schieten.
Nu zitten we in onzekerheid, stel het word wel ineens verkocht, of hij gaat stunten met de verkoopprijs en t raakt wel verkocht, waar moeten we dan heen, als er dan net op dat moment geen huizenaanbod in de plaatsen is waar wij graag willen wonen.
Lion, het is inderdaad verschrikkelijk jammer, een huis zoals waar we nu in wonen dat krijg je gewoon niet weer, of je moet al heeeeeeeel veel centjes hebben en een huis kunnen kopen, maar ons nieuwe huisje is ook erg leuk idd.
Wel een stuk kleiner, maar dat geeft niets, want dit grote huis en tuin onderhouden is toch wel een aardige taak.
En we gaan naar Delfstrahuizen, dus is nog vlakbij hoor 😃 K laat je niet alleen :d Ga alleen van de NOP weer Fryslan in 😉
Had t al wel geschreven volgens mij 😂 arme jij, je zwangerschapsdementie gaat nu dubbelop gnagnagna (ik mis hier een tonguitstekende smilie :lol:)
Ik schreef ergens (hier of op hyves geloof ik) dat t maar een 20 is.
Nu doen we ongeveer er een kwartier over om naar elkaar toe te rijden? Dan zal t 5 tot 10 minuten zijn, hangt er vanaf of je tussendoor gaat of snelweg.
ps. we moeten voor binnenkort ff een afspraak maken voor een bakkie en kinderboerderij he 😃
Ff zien wanneer we dat dan gaan doen, maar gaat wel goedkomen.
Claudia, ik snap je gevoel wel, moeilijk. Dikke knuff, en hoop mag je altijd hebben en ik hoop hard met je mee dat je man ooit bijdraait 😉
En wel goed dat er niets gegroeid is, alhoewel t zeker zeer fijn was geweest was het geslonken, maar dat komt vast en zeker wel.
En ben benieuwd naar Milans dooppakje 😃
En jij hebt dat ook he? Ik kan gewoon niet goed tegen veranderingen, of drukte, en moet me daar echt op kunnen voorbereiden. Nu moet ik zeggen na gisteren een gesprek met Jenta, en mn zusje en met Bas voelt het allemaal wat beter nu, maar pff was echt ff van de kaart gisteren. Vooral ook omdat t te snel gaat voor mn gevoel, maar gaat goedkomen 😃
Tink, 5 volle dagen werken dus? nacht of dag? Pittig als je normaal 24 werkt.
En hoe vonden ze Mikje?
Hier inmiddels weer wat rustiger in mn koppie.
Gisteren ff goed gepraat met Bas over de keuken van t huisje, die zit niet op originele plek, maar zouden we t zo laten moet er wel wat aan gebeuren, en de woningbouw vergoed dat niet. WEl als we de keuken op t oude plek weer terugzetten, maar dat is ergens zonde.
Toch denke we dat we het wel zo laten als nu en zelf een nettere keuken er in zetten, t is veel praktischer zo.
Heb vandaag de brief binnengehad met officiele bevestiging dat de woning ons toe is gewezen, en moet nu ff de brief morgen brengen dat ik de woning accepteer 😃
En contact zoeken met de huidige bewoner of hij de vloeren en dergelijke laat liggen/hangen (houten lamelletjes in de keuken en een hordeurtje e.d.) of niet, alleen is die man een duitser en na tig keer proberen en gedonder met bellen naar duitsland heb ik tmaar opgegeven en gemaild.
Hopen dat ie nlds nog niet verleerd is te lezen, anders moet ik maar een poging duits doen haha.
Ben inmiddels wat gewend, en waarschijnlijk krijgen we 7 augustus de sleutel dus we kunnen langzaam aan alles alvast beginnen in te pakken.
Wel lekker dat er qua verven eerst eigenlijk niets hoeft te gebeuren, scheelt een hoop werk 😃
De tuin hebben we ook al wat ideetjes voor, dus ben echt benieuwd hoe t gaat worden uiteindelijk 😃
En nu moe, dus lekker naar bed 😉
Lekker slapen!