susieq12 schreef:hihihi wat een geklets!!
Susanna doe mij je hyves!!!!!!!!!!!!!!!!! jeu jippie hahaha (is trouwens ook een leuk tijdverdrijf als je op je werk bent hahahaha)
Tja Mar ben je al naar de super geweest??Verkopen ze daar wel testen?? Misschien moeten we het nog eens hebben over veilig vrijen hiero......:-D
Ik bliijf nog lekker een dagje thuis, heb jesper naar de chreche gebracht, hij vind het daar zoooooo ontzettend leuk. Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag mama ben je nou nog niet weg?? Zo'n gevalletje dus hahaha
Ilse balen dat je zo moe bent! Ja misschien is het wel een meisje! Dat zou leuk zijn, heb je 1 van beide! Hoe is het met je mannetje? Geen ruzie meer?? Stan lijkt op die foto precies op jesper als hij zijn handjes voor zijn ogen doet! (alleen een kilo zwaarder haha)
Susanna klein meisje heb je toch... jesper woog 4 weken geleden al 10 kg.... wij mogen donderdag (ow das morgen al) weer naar het CB. Iemand enig idee wanneer ze weer prikken krijgen? Met 11 maanden ofzo??
Tink, ik heb jesper een foto van Mik laten zien en hij zij moooooooooiiiiii :mrgreen:
Yep, met 11 maanden krijgen ze inderdaad weer spuitjes....
Hier weer een vreselijk saaie dag op het werk. Bah bah! Verveel me stierlijk en heb slechte zin (komt zeker door dat regenweer). Net geprobeerd mijn man te bellen maar die neemt niet op! Grrrrr! Wil weten hoe het met mijn kleine kereltje gaat.
Milan begint nu weer sinds een paar dagen met "mama" en heel soms "papa". Vraag me echt af of dit nou bewust is of dat het gewoon "oefeningen" zijn. Wat denken jullie? Toevallig riep ie vanmorgen 'mama' toen ik effe van hem weg liep...
Mar, toch een testje gedaan. Teleurgesteld?