susieq12 schreef:hey ladies,
he gatver claudia, chagerijn maar lekker terug hoor! Jesper kan zich de ene keer wel lang bezig houden met hetzelfde en de andere keer nog geen 3 seconden! Morgen op weg naar je uggies, hoest met je moeder?
mar iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil laat het maar lekker door een ander doen. Hopen dat het ophoudt met bloeden
Lion je zwangerschap gaat idd snel, voelt dat voor jou ook zo? Dat het nu sneller gaat als bij een 2e?
Ilse hoe is het daar?
Malou??
Hihihihihi, iedereen leeft zo mee met mijn Uggs....echt grappig. Maar inderdaad, verheug me er mega op. Ik breng Milan morgenvroeg naar mijn moeder en dan begin ik te rijden. Pokke-end! Ik denk dat ik hem daar de hele dag laat. In eerste instantie wilde ik em nadat ik terug was, weer op gaan halen. Maar misschien is het wel lekker, een paar uurtjes voor mezelf. Weet al niet meer hoe dat voelt.
En mijn moeder vind het toch niet erg.
Hier nog altijd een grote chagrijn. Ze heeft zeggen en schrijven 2 woorden gezegd, tot nu toe. Bah! "Goeiemorgen" en "nee". Lekker gesprekje dus.
En zij wil afspreken om te gaan winkelen met de kids op onze vrije dag! Dacht het niet!
De sfeer is hier echt om te snijden, het is bijna lachwekkend hoe zo iemand de hele sfeer kan beïnvloeden. Het heeft volgens mij ook te maken omdat ze het druk heeft. Dat kan ze blijkbaar niet aan ofzo!
Ik ben ook wel eens sjaggie maar daar zullen ze hier op kantoor weinig van merken hoor.
Susie, goed hoor dat je verder gaat solliciteren. You go, girl!
Lion, die zwangerschap van jou gaat echt snel! Pfff! Hoe voel je je verder!?!?!
Ik heb gisteren mijn bevallingsverhaal opgeschreven hier op het forum. Was echt leuk om er nog eens aan terug te denken...zucht!