MutsieOud lidBerichten: 2.849Lid sinds: 12 januari 2010
@1981, Poehpoeh knap van jullie dat je het zo lang volhoud om al die tijd om de dag te klussen.. Ik zou er m'n buik van vol hebben (letterlijk en figuurlijk 😂 )
Jazzy schreef:Nee geen duidelijk streep te vinden al die dagen....ik word hier erg onzeker van pfff...ik blijf wel testen hoor want wil gwn mn ei vinden.....
precious123 schreef:Ik heb vanmiddag getest en neem aan dat deze test dus negatief is..
Maar je ziet dus helemaal geen streep als je ei al is geweest?
klik voor mijn test
Mutsie schreef:Snotver!! m'n ovu test is nu alweer negatief!!!!!!!! Dat wil zeggen... Gisteren met ei. Hoop maar dat manlief supermanzaad heeft dat naar binnen vliegt van gisteren of zo. Anders gaat dat nooit lukken. Anders misschien nog van zondag? Zou dat nog kunnen?
Mutsie schreef:Snotver!! m'n ovu test is nu alweer negatief!!!!!!!! Dat wil zeggen... Gisteren met ei. Hoop maar dat manlief supermanzaad heeft dat naar binnen vliegt van gisteren of zo. Anders gaat dat nooit lukken. Anders misschien nog van zondag? Zou dat nog kunnen?
x--jessy--x schreef:Dit is inderdaad een licht streepje = neg ovu test meid. Ben even kwijt of je al eerder wel een dikke streep gehad hebt, en dus pos ovu test hebt gehad? Vandaag zit er echt een lek in mijn geheugen :?
Mutsie schreef:@jessy,Ik weet het allemaal niet precies hoe het zit 😉 Had gisteravond een best wel positieve ovu test en nu net niet meer.. Dacht gisteren dat ie nog positiever zou kunnen worden 😮
precious123 schreef:Ok bedankt voor jullie mening!
Ik ga nu net zo lang testen tot het streepje donkerder word.
Dus ook met ovu testen verschilt het per persoon.
Ik ga ervan uit dat dit streepje mij verteld dat mijn lichaam het LH hormoon aan het maken is en het voorbereid op de ovulatie.
aankomend weekend zal ik ovuleren volgens berekeningen, ben benieuwd!
Gilly schreef:nou hier is er gelukkig nog niets. Ben wel enorm chagie en en voel van alles rommelen. Heb ook enorm hoofdpijn ook nog haha.
1981: ga je nog die gevoelige testen kopen?
liesje26 schreef:Hoi, ik meng me er even in!
Ik denk dat we je kunnen feliciteren! Ik had precies het zelfde!
Kruitvat ligt postief en CB digitaal negatief!
3 dagen gewacht en weer CB gedaan en ja hoor Zwanger!!
van harte Gefeliciteerd!! Geniet ervan!
rasje85 schreef:@ gilly
ah goed zeg. Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!
Geeft mij nu ook wel hoop ;-)
Gilly schreef:ik heb vandaag toch een zwangerschapstest gedaan, en er kwam een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht 2e streepje, heb het aan 2 andere personen laten zien en een streepje is een streepje. Ik heb de clear blue erna gedaan maar die gaf niet zwanger aan. De eerste was de kruidvat test. De cb had ik wel met urine gedaan die wat later op de dag was.
Dus ik denk dat ik zwanger ben, maar heel weinig hormonen in mn urine heb.
Ik probeer nog niet te blij te zijn :$
Mutsie schreef:Haha, al zou ik deze ronde zwanger zijn, Gilly, dan ben ik toch pas rond 8 dec. uitgerekend... Maar ga er sowieso niet van uit dat het deze ronde raak.
Maar vind het geweldig voor jullie!!
Gilly schreef:ik hoop echt zo dat jullie snel uit deze topic kunnen, met goed nieuws.... vind beetje rot nu dat ik misschien zwanger ben en dat ik zo enthousiast ben :oops:
precious123 schreef:Heb zojuist weer een ovu-test gedaan..
en hij word lichter :? ipv donkerder.. zal ik dan mijn hij al gehad hebben :roll:
Je moet heel goed kijken wil je het streepje kunnen zien.
we hebben maandag en gisteren geklust.. MOrgen nog maar een test doen!
anne-87 schreef:@ precious:
Ik heb echt precies het zelfde als jou !
Volgens mij lopen onze syclussen ook redelijk gelijk.
Ik ben vanaf woensdag gaan testen. Woe lichte streep don iets donkerder en nu bijna helemaal geen streep :shock: ik snap er ook niet zoveel van.
liefs