MutsieOud lidBerichten: 2.849Lid sinds: 12 januari 2010
Volgens mij moet dat wel genoeg zijn hoor... Als ik er geen zin meer in heb doen we het echt niet meer omdat het moet. Anders gaat de lol er wel van af als het nog maanden duurt
anne-87 schreef:Ik voel het al wel de hele dag rommelen is mijn buik. Vooral recht steekjes dat had ik de vorige keer ook. Ook aan de rechte kant. Maar verkleuren ze bij jou ook na de test. Want de streepjes zijn nu donkerder dan op het test moment zelf.
Ik heb zondag,dinsdag en gister geklust. Mis dat ik nog maar even door moet gaan met om de dag? of zal ik vandaag ook nog voor de zekerheid.
liefs
Gilly schreef:Hallo dames!
ik denk dat ik wel opgelucht blij mag zijn:D vandaag weer een testje gedaan, wel weer vaag maar een streep
http://i956.photobucket.com/albums/ae46 ... 0-3-10.jpg
Gilly schreef:wat een leuk idee! als er meer meiden zwanger kunnen we dat doen idd:D ik blijf gewoon lekker hier kletsen 😃
Ik was ook heel snel misselijk hoor! waarom zou het niet kunnen? je weet niet precies wanneer je eisprong was toch? dus word toch misschien spannend voor je 😃 ik ga duimen!!!!
lisi schreef:jippie gilly gefeliciteerd!!!!!!
wat zijn jouw klachten? ik moet tot volgende week zaterdag op mijn nod wachten.. spannend.
heb eigenlijk helemaal geen klachten. kan het trouwens zo zijn dat ik nu al menstruatie achtige klachten heb? ik heb vorige week zondag mijn eisprong gehad en nu al krampjes en rugpijn 😢 :cry:
1981 schreef:Gilly schreef:wat een leuk idee! als er meer meiden zwanger kunnen we dat doen idd:D ik blijf gewoon lekker hier kletsen 😃
Ik was ook heel snel misselijk hoor! waarom zou het niet kunnen? je weet niet precies wanneer je eisprong was toch? dus word toch misschien spannend voor je 😃 ik ga duimen!!!!
Thanks, gaan we zeker doen, dat topic.
Hoe snel was jij misselijk? Ik heb geen idee wanneer mijn ei was, zit nu op dag 30 en nog geen vette streep gezien. Blijf wel doortesten, maar doe denk volgende week zaterdag een zw test. Spannend, lief dat je meeduimt.
Ga jij het tegen je ouders zeggen al of eerst nog even voor jullie samen houden?
precious123 schreef:kom ik weer aan hoor.. :oops:
gister was het streepje bijna niet te zien..
en nu heb ik deze:
testje van vandaag
zo zag hij de andere dagen er ook uit.
dit is toch nog geen positieve test?
Mijn maag draaid al van een slokje thee..
en heb kleine steekjes in mijn onderbuik vooral rechts.
1981 schreef:@Gilly: nou wie weet meid, ik wacht het af. Logisch dat jullie ouders het weten, die sprongen een gat in d elucht zeker. Heerlijk meid, geniet ervan.
@Lisi: denk dat wij dezelfde NOD hebben. Wij gaan dnek zaterdag testen, jij? Onderrug kan erbij horen ja en chago ben ik ook, arme mannen van ons. Hihi 😉
@Precious: balen he, ik heb ff een foto gezocht die ik gemaakt heb van mijn testen. De data staan erop geschreven, begint bij 1 maart en zo heb ik ze tot gisteren.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-G8HX86SX.jpg
precious123 schreef:1981 schreef:@Gilly: nou wie weet meid, ik wacht het af. Logisch dat jullie ouders het weten, die sprongen een gat in d elucht zeker. Heerlijk meid, geniet ervan.
@Lisi: denk dat wij dezelfde NOD hebben. Wij gaan dnek zaterdag testen, jij? Onderrug kan erbij horen ja en chago ben ik ook, arme mannen van ons. Hihi 😉
@Precious: balen he, ik heb ff een foto gezocht die ik gemaakt heb van mijn testen. De data staan erop geschreven, begint bij 1 maart en zo heb ik ze tot gisteren.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-G8HX86SX.jpg
Toch vind ik de mijne lijken op die van jou 11.
Op mijn foto vind ik hem onduidelijker dan dat hij werkelijk is.
Hij vertoond 1 heel dun paars streepje de rest van het balkje is lichter.. :roll:
Als ik zachtjes op mijn onderbuik rechts druk, doet het zeer.
Ik heb geen idee hoe mijn positieve ovutest eruit moet zien..
Gewoon blijven testen 😂
Jazzy schreef:Jaaa dat hoop ik ook....vind het zoo spannend weer...ben benieuwd hoelang het allemaal weer gaat duren voor er duidelijkheid is 😉 ik wacht gewoon rustig af, lijkt me super om zwanger te trouwen en nog een 2010 mama te worden hehehe 😛 gisterenavond nog lekker met mn ventje in bed liggen fantaseren over een kleine van ons samen....lijkt me zo iets geweldigs!!!
Jazzy schreef:Dames....ik heb net een zwangerschapstest gedaan omdat ik me al dagen niet lekker voel en
POSITIEF 😃 😃 😃 😃 😃
vind het zo en onwerkelijk....ga komende 2 dagen nog een keer testen, heb nog testen liggen en woensdag ga ik een digitale doen denk ik ;)
Jazzy schreef:Ik zat vandaag op dag 28....ik had vanaf dag 10 ovutesten gedaan maar dag 13/14 overgeslagen ( was ik vergeten :$) dus ik heb waarschijnlijk wel mn ei gehad en een duidelijk streep vanochtend 😃 😃 😃
Ik heb al een paar dagen ontzettend last van mn rug en af en toe krampen maar de reden dat ik vanochtend ging testen was dat ik al 5/6 dagen misselijk was s'ochtends en dat heb ik nooit, maar d8 eigenlijk ook niet dat ik zwanger was want d8 mn ei nog niet te hebben gehad :oops: haha voel me echt zooo happy kan het gewoon niet geloven dames
Zo zie je maar alles kan 😃 houd moed....hopelijk blijft die kleine zitten 😉 dat ik nu weer een nieuwe zorg he
precious123 schreef: Ook de test is vandaag weer negatief..
ik vermoed dat mijn cyclus langer is deze ronde.[/b]