vwelviraOud lidBerichten: 130Lid sinds: 2 augustus 2009
@ danni van harte meid, geniet er maar lekker van. Dat je een voorspoedige zwangerschap mag hebben.!
kruimeltje schreef:Nog geen ei gevonden hier. Ovu-testen blijven nog blanco. Maar wel goed aan het klussen. We proberen deze ronde elke dag te klussen rondom mijn ei. Vandaag met als toetje een schaaltje aarbeien met slagroom. MMMM Lekker en gezond.
Straks even lekker douchen en aankleden (ik loop nog in mijn badjas) en dan vanavond naar de musical (Mama Mia).
yiiihaa schreef:
@yoyo: gaat het weer een beetje?
kruimeltje schreef:@ Vwelvira, je vriend hoeft toch niet perse mee naar de afspraak om zijn zaadjes in te leveren? Hij mag ze volgens mij gewoon thuis in een potje doen en dan kun jij die inleveren bij de huisarts of in het ziekenhuis, toch? Ik kan me wel goed voorstellen dat je rondom je ei wel graag wilt klussen en dat je niet een ronde wil overslaan voor een onderzoek. Goed dat je meteen je doorverwijzing kreeg!
kruimeltje schreef:
@ Yoyo, wat vervelend dat je voor zo'n onderzoek 3 maanden niet zwanger mag worden. Wanneer gaan ze dat onderzoek doen?
@ Yiiihaa, ik hoop dat ik als ik terugkom van vakantie hier lees dat je zwanger bent!
Dannique schreef:Hoi allemaal
@yiiihaa even afwachten nog dus.Ik ben benieuwd,duim voor positief resultaat.
@welvira Fijn dat je werdt doorgestuurt zonder vragen en zonder dat je eerst nofg van alles zelf moet doen.Hopen dat je er baat bij hebt.
@ Kruimel Fijne vakantie gewenst en geniet ervan.
Groetjes Danni.
vwelvira schreef:@kruimeltje, geniet je lekker daar in Egypte?
kruimeltje schreef:vwelvira schreef:@kruimeltje, geniet je lekker daar in Egypte?
Het is hier heerlijk genieten. 's Morgens wel vroeg wakker (meestal al rond 6 uur) en om 7 uur al aan het ontbijt - dat trouwens helemaal goed is - en dan tussen 8.15 en 8.30 uur worden we opgehaald. Duiken is weer heerlijk. Eerste dag was weer even wennen, maar vandaag ging het weer alsof we het elke dag doen. Vandaag ook nog een paar Dolfijnen zien zwemmen. Een ander groepje had nog een zeeschildpad gezien, maar wij nog niet. Hopenlijk komt dat nog deze week. We hebben nog 4 dagen duiken te gaan. 8-) Ondertussen ook een lekker kleurtje gekregen van de zon en vanmiddag lekkere Belgische patatjes gegeten (gemaakt door een Egyptische kok) met mayonaise erbij. mmm lekker!!
leeuwke73 schreef:Hallo allemaal!
Zoals jullie weten zitten wij op een herstel operatie te wachten van mijn man, deze zou vrijdag 26 maart plaats gaan vinden. Maar nu belde gisteren het ziekenhuis dat de operatie 2 dagen eerder is, dus morgen! 😃
Vanmiddag belt het ziekenhuis of het 's morgens of 's middags gaat gebeuren. Het komt nu toch wel heel erg dichtbij allemaal. Zal blij zijn als het achter de rug is. Tja, je moet er wat voor over hebben hé! 😉
Ik hoop voor m'n menneke dat het meevalt en hij niet te veel pijn heeft.
Hou jullie op de hoogte!
Liefs Leeuwke :)
leeuwke73 schreef:Hoi hoi!
Nou, het is achter de rug hoor, de hersteloperatie.
Al met al viel het best wel tegen. Gisterochtend kon manlief op de afdeling terecht. Hij zou rond 9 uur geholpen worden. Komen er 2 spoedgevallen tussen 😞
Uiteindelijk is hij om 3 uur naar de O.K gegaan en om half 6 was hij weer terug op de afdeling. De ene kant kwamen ze achter, daar hadden ze bij de sterilisatie wel een erg groot stuk uit gehaald en daar moesten ze even naar zoeken, maar uiteindelijk hebben alles weer aan ekaar kunnen maken.
Doordat hij nog een bloeding kreeg kon ik hem pas om half 11 's avonds weer ophalen. :?
Maar nu is het gelukkig weer achter de rug. Z'n hele zaakie is wel blauw 😮
Maar voor de rest ziet het er netjes uit. Zal m'n manneke even flink in de watten leggen de komenden dagen, heeft ie wel verdient. Volgende week dinsdag gaan de hechtingen er uit.
En dan nog een paar weekjes wachten tot dat alles goed genezen is en dan kan het echte werk gaan beginnen.
De groetjes maar weer! 😉
leeuwke
Dannique schreef:leeuwke73 schreef:Hoi hoi!
Nou, het is achter de rug hoor, de hersteloperatie.
Al met al viel het best wel tegen. Gisterochtend kon manlief op de afdeling terecht. Hij zou rond 9 uur geholpen worden. Komen er 2 spoedgevallen tussen 😞
Uiteindelijk is hij om 3 uur naar de O.K gegaan en om half 6 was hij weer terug op de afdeling. De ene kant kwamen ze achter, daar hadden ze bij de sterilisatie wel een erg groot stuk uit gehaald en daar moesten ze even naar zoeken, maar uiteindelijk hebben alles weer aan ekaar kunnen maken.
Doordat hij nog een bloeding kreeg kon ik hem pas om half 11 's avonds weer ophalen. :?
Maar nu is het gelukkig weer achter de rug. Z'n hele zaakie is wel blauw 😮
Maar voor de rest ziet het er netjes uit. Zal m'n manneke even flink in de watten leggen de komenden dagen, heeft ie wel verdient. Volgende week dinsdag gaan de hechtingen er uit.
En dan nog een paar weekjes wachten tot dat alles goed genezen is en dan kan het echte werk gaan beginnen.
De groetjes maar weer! 😉
leeuwke
@leeuwke
Altijd lastig als dingen niet lopen zoals je graag wilt.Gelukkig is alles goed gegaan met je mannetje en is hij weer lekker thuis.
Geef hem maar lekker veel aandacht haha,zal hij wel van genieten.Ik hoop dat jullie snel kunnen beginnen met jullie wondertje en dat je snel zwanger bent.
Groetjes danni