kruimeltjeOud lidBerichten: 5.788Lid sinds: 29 november 2009
Dank je wel voor jullie felicitaties en Yoyo, ik hoop dat jullie ook allemaal snel mogen verhuizen naar het zwangeren-gedeelte.
yiiihaa schreef:OP NAAR 1973 is ZWANGER!!
kruimeltje schreef:JAAAA, IK BEN ZWANGER!!!!!
Maandag dacht ik al een heel licht streepje te zien op de KV-test, maar dat durfde ik niet te geloven, gistermiddag was het streepje al roze en vanmorgen zei de digitale test van CB ook echt ZWANGER!!!
Wat fijn voor je Kruimeltje! 😃
Van harte gefeliciteerd, ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt.
Nu de rest nog! 😉
liefs
Leeuwke xxx
yoyo75 schreef:@vwelvira; balen zeg dat je ook door bent naar de volgende ronde! Heb je al utslag v.h. sperma onderzoek?
NOD ... Naam ....................... Leeftijd ..........Ronde ........ hoeveelste kindje
?????24-02 . Rebbe ........................ 34 .............. 1 .......... 1e kindje
?? ...... Leeuwke73 .................. 36 .............. 0 .......... 2e kindje ( na 16 jaar)
?? ...... Leonie--73 .................. 36 .............. ? .......... 1e kindje
23-03. Jannie.........................34................2 na mk......2e kindje
14/17-04 . Yiiihaa .................. 36 ..............14 (6 na mk) . 4e kindje
14-04 .. Muisje32 .................. 33 .............. 12 ......... 1e kindje
15-04 . Sannieke .................... 37 ............... 6 .......... 1e kindje
02-05. Bloem74........................36.................14...........1e kindje
04-05 . Vwelvira ..................... 36 .............. 9 ........... 1e kindje
08-05 . Yoyo75 ...................... 35 .............. 21 (6 na mk) . 1e kindje
26-05...Mulderije......................36.................2..............1e kindje
ZWANGER:
Naam ....................... Leeftijd .... in ronde ...... hoeveelste kindje ... uitgerekend op
Dannique ......................34 ........... 2 .......... ...3e kindje .................18 november
Kruimeltje .................... 36 ........... 4 ............. 1e kindje ................. ca 7 december
mulderije schreef:
Heb mezelf even aangepast 😉
😈 😈 😈 waren gekomen vorige maand, maar cyclus is super regelmatig, 28 dagen en ook nu weer op dag 14 mijn ei gevonden 😂 Dus heb vooralsnog vertrouwen er in 😉
We klussen nu flink in de hoop dat het dit keer raak is.
Alle zwangeren gefeliciteerd, alle wachters sterkte en succes en alle 😈 😈 meer succes in de volgende ronde toegewenst!
kruimeltje schreef:Hoe is het hier met mijn leeftijdsgenoten? Ik zie dat er weer een paar rottige 😈 😈 om de hoek zijn komen kijken.
Vervelend hoor. Ik hoopte zo dat er snel meer zwangeren zouden volgen. Ik blijf voor jullie duimen meiden.
Knuffel van Kruimel + Kruimeltje(s)
yiiihaa schreef:
nou, ik ben weer ah wachten op 😈 😈 en mezelf weer aan het voorhouden dat het best eens raak zou kunnen zijn. Hoofdpijn, last van bekken, misselijk, zweterig, pijnlijke borsten. Ja, ook allemaal tekenen van aanstaande menstruatie maar in mijn hoofd ook van zwangerschap. Dus er zitten nu twee stemmen in mijn hoofd, waarvan de een steeds aan het dromen is (over wanneer uitgerekend, en wat zou het zijn, hoe zou het gaan 😊 ), en de ander is die eerste alleen maar aan het afkatten ("je weeeet toch dat het onzin is, dadelijk ben je weer teleurgesteld, natuurlijk ben je niet zwanger, vorige maand had je ook last van je bekken, neehee heus niet" 😈 ). vermoeiend dus. nou, ergens tussen do en za zou het moeten gebeuren, of niet...hoop ik....
yoyo75 schreef:mulderije schreef:
😈 😈 😈 waren gekomen vorige maand, maar cyclus is super regelmatig, 28 dagen en ook nu weer op dag 14 mijn ei gevonden 😂 Dus heb vooralsnog vertrouwen er in 😉
Alle zwangeren gefeliciteerd, alle wachters sterkte en succes en alle 😈 😈 meer succes in de volgende ronde toegewenst!
Meot het niet 26/04 ipv 26/05 zijn? Ik hoop toch niet dat je nog een extra maand op je nod moet wachten!
mulderije schreef:yoyo75 schreef:@vwelvira; balen zeg dat je ook door bent naar de volgende ronde! Heb je al utslag v.h. sperma onderzoek?
NOD ... Naam ....................... Leeftijd ..........Ronde ........ hoeveelste kindje
?????24-02 . Rebbe ........................ 34 .............. 1 .......... 1e kindje
?? ...... Leeuwke73 .................. 36 .............. 0 .......... 2e kindje ( na 16 jaar)
?? ...... Leonie--73 .................. 36 .............. ? .......... 1e kindje
23-03. Jannie.........................34................2 na mk......2e kindje
14/17-04 . Yiiihaa .................. 36 ..............14 (6 na mk) . 4e kindje
14-04 .. Muisje32 .................. 33 .............. 12 ......... 1e kindje
15-04 . Sannieke .................... 37 ............... 6 .......... 1e kindje
26-04...Mulderije......................36.................2..............1e kindje
02-05. Bloem74........................36.................14...........1e kindje
04-05 . Vwelvira ..................... 36 .............. 9 ........... 1e kindje
08-05 . Yoyo75 ...................... 35 .............. 21 (6 na mk) . 1e kindje
ZWANGER:
Naam ....................... Leeftijd .... in ronde ...... hoeveelste kindje ... uitgerekend op
Dannique ......................34 ........... 2 .......... ...3e kindje .................18 november
Kruimeltje .................... 36 ........... 4 ............. 1e kindje ................. ca 7 december
yoyo75 schreef:Nou klussen is helaas niet gelukt gister; het wilde gewoon niet. Dat klussen op commando is best frusterend; mijn man wil dan te graag en is er teveel op gefocussed. Hebben jullie dat nooit gehad? Vanochtend was mijn temp nog laag, dus vanavond nog een herkansing, hoop dat het dan wel lukt.
@ kruimeltje; succes bij de echo vanmiddag!
mulderije schreef:. de man móet klaarkomen anders heeft het klussen geen zin gehad.... dat is best een flinke opgave als je daar heel erg bij stil gaat staan.
Bij ons helpt het 1.) er over te praten 2.) tijd nemen. Wij onderbreken dan gerust om even de zorgen door te nemen, en meestal lukt het daarna wel. Mensen zeggen altijd: Voor de man is het zwangere gedoe allemaal heel makkelijk, maar dat gaat dus ook niet altijd op ;)
yiiihaa schreef:Dames, mag ik even brullen? Ben nu voor het eerst aan het temperaturen en die van mij kruipt ook echt omhoog. ik zit nu een dag voor eisprong, als het klopt dan, en het was vanochtend 36,7, gisteren 36,6 en de vier dagen daarvoor 36,5. Ik raak zo verdrietig soms, denk dat het helemaal niet meer gaat lukken. Heb ook geen extra afscheiding (sorry hoor voor de plastische praat) dus ben bang dat ik helemaal geen ovulatie heb/krijg. Ik ben een paar maanden geleden al getest voor evt vervroegde overgang maar dat was niet het geval. Gelukkig, maar daar heb ik vrij weinig aan als het vervolgens alsnog niet werkt zoals het zou moeten werken. Het moet morgen of overmorgen echt een veel hogere temp zijn, anders gaat het deze maand sowieso niet lukken. We klussen om de dag, precies zoals het 'moet', ik hoop zo dat het nu lukt. Loslaten MY ASS!! dat gaat dus niet.