Lin76 schreef:@Eiland, mijn eerste cyclus duurde met 45 dagen ook lang. Alles ligt flink overhoop dus. De ellende is, wat ik heb gelezen is dat je met zo'n lange cyclus meestal geen eisprong hebt. Mijn lijf heeft het nog niet opgepikt na het stoppen met de pil. Ben nu twee weken geleden met Etos zwanger worden begonnen waar een stofje in zit dat een positieve invloed zou hebben op je cyclus. Hoop dat het bij mij ook mag werken. Ga op advies van de huisarts toch maar beginnen met temperaturen in de hoop wel een eisprong te ontdekken, dan weet ik ook wanneer ik ongeveer ongesteld zou moeten worden. Bij een vlakke curve zou ik dan geen eisprong hebben dus dan zal ik wel een afspraak bij de huisarts maken. Eerst maar weer verder dus maar heb goede hoop voor deze ronde!
@troetelbeer wat vervelend dat je zo misselijk blijft! Hopelijk mag het na de 12e a 13e week wat beter worden!
Ja dat is erg vervelend.. Dan weet je natuurlijk ook niet wanneer je moet klussen..
Ik had mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil ook iets van 50 dagen, weet het niet meer precies.
Daarna was mijn cyclus 29 dagen, dus dat is mooie dacht ik, dat is een teken dat het mooi op orde is..
Maar nu zit ik op dag 35 en heb al bijna 2 weken het gevoel alsof ik ongi moet worden..
2 testjes gedaan, 2 dagen geleden nog de laatste, maar helaas...
Ik hou een klein beetje hoop, mischien toch te vroeg getest...