snoopy81Oud lidBerichten: 438Lid sinds: 19 januari 2010
Wauw even niet op het forum geweest en wat lees ik nu......Annemieke ben je zwanger!!! Gefeliciteerd meid!
Lin76 schreef:
Ik had vanmorgen een klein beetje licht roze verlies, echt heeeeel weing, amper een drupje maar het was er wel. Heb nog steeds een temp boven de 37 en blijf die lichte buikpijn en gevoelige borsten houden. Ik heb ook het idee dat ik toch vaker moet plassen dan normaal maar ik ben zo bang dat ik mezelf voor de gek hou dus ik wil niet te veel vasthouden aan al die dingen die ik voel. Ik ga maar af op het enige objectieve gegeven en dat is de temperatuur die nog steeds hoog blijft. Vanmorgen weer 37.2. Zolang die zo blijft , heb ik hoop. Als de temp gaat zakken weet ik genoeg want dan komt de ongi eraan. Vandaag een druk dagje, net boodschappen gedaan want vanmiddag is het kinderfeestje van mijn zoontje, we hebben het een week uitgesteld want er waren anders 2 feestjes op 1 middag. We gaan lekker naar buiten, het bos in! Maar dat word wel druk met 7 jongetjes, gelukkig komt mijn schoonzusje me helpen. Nou dames, geniet van deze prachtige zonnige dag. Ik meld me later vandaag nog wel weer......
Trieske84 schreef:Al gevonden :oops: Ga meteen eens even naar die site, dankjewel
annemieke1980 schreef:Oh lieverd, wat naar! Je wilt zo graag en iedere dag die je extra moet wachten is er eigenlijk gewoon een teveel he! Kon de arts wel iets meer zeggen over hoelang deze klachten blijven duren en wanneer naar zijn/haar idee je lichaam voldoende hersteld is om wel zwanger te mogen worden? Liefs Annemieke
annemieke1980 schreef:
Eiland, het is zo moeilijk om er niet aan te denken he! Ik hoop voor je dat je ongi snel door gaat komen zodat je weer vol goede moed door kunt! Heb je deze ronde nog wel kansen of zijn die door de operatie helemaal weg?
troetelbeer schreef:meiden ik heb niet veel bij gelezen en ik zal denk ik dit weekend ook niet hier zijn want we moeten morgen onze hond in laten slapen.
Jessi79 schreef:
En nog even een ego berichtje: ik ben nu even in mijn hoofd helemaal niet met zwanger worden bezig. Mijn beste vriendin heeft vorige week te horen gekregen dat ze borstkanker is, vanmiddag is haar borst al geamputeerd. Ik kreeg net een telefoontje dat de lymfeklieren gelukkig schoon zijn, maar haar kinderwens (ze was ook al een tijdje gestopt met de pil) kan ze wel vergeten. Ze krijgt nu medicijnen om voor minimaal 5 jaar in de overgang te komen. Dan zou ze 36 zijn als haar lichaam vanzelf weer een cyclus gaat krijgen, áls die al terug komt. En als ze chemo krijgt is de kans groot dat haar eierstokken beschadigd raken. Pff, ze is pas 31 en dan krijg je niet alleen te horen dat je kanker hebt, maar ook dat je waarschijnlijk kinderloos blijft. Het is zo heftig, en komt zo dichtbij. En ik zou ook niet weten wat ik zou moeten zeggen als ik binnenkort wel zwanger zou blijken te zijn. Life sucks....
troetelbeer schreef:meiden ik heb niet veel bij gelezen en ik zal denk ik dit weekend ook niet hier zijn want we moeten morgen onze hond in laten slapen.
eiland schreef:Ohhh wat een trieste verhalen hier..
Gister ging het klussen gelukkig zonder pijn, ik zit nu op dag 31 maar nog geen ongi helaas...
Jessi79 schreef: ik denk dat ik dit weekend mijn ei leg.
Lin76 schreef: Hahaha, lig af en toe dubbel hier om de zoektocht naar de eieren......
snoopy81 schreef:@Lynn, haha mooie woordspeling! 😂
Dolfijntje81 schreef:Hoi Allemaal ben een tijdje niet geweest. Ben sinds februari niet meer ong geworden. De ene test naar de andere maar helemaal niks. Ben langs de ha geweest en hij zegt dat ik zo ie zo tot augustus moet wachten voordat ik terug mag komen. Wel erg frustie allemaal. Met name of alles wel werkt.
Mirena0110 schreef:Dolfijntje81 schreef:Hoi Allemaal ben een tijdje niet geweest. Ben sinds februari niet meer ong geworden. De ene test naar de andere maar helemaal niks. Ben langs de ha geweest en hij zegt dat ik zo ie zo tot augustus moet wachten voordat ik terug mag komen. Wel erg frustie allemaal. Met name of alles wel werkt.
Is die dokter nou helemaal van de pot gerukt? Jou verbieden om langs te komen, terwijl er duidelijk wat te onderzoeken valt?
Mijn advies: laat je niet intimideren, morgen meteen even bellen, en als je er zit, een doorverwijzing eisen naar de gyn. Die mag hij je niet weigeren. Als hij een verhaal begint over waarom het niet nodig zou zijn, gewoon voet bij stuk houden en zeggen dat hij die verwijzing toch maar gewoon moet geven. Je hebt er namelijk recht op.
Het is toch niet te geloven, huisartsen die vrouwen met een kinderwens laten doormodderen met de angst dat het misschien lichamelijk niet goed zit. Schande!
snoopy81 schreef:Mirena0110 schreef:Dolfijntje81 schreef:Hoi Allemaal ben een tijdje niet geweest. Ben sinds februari niet meer ong geworden. De ene test naar de andere maar helemaal niks. Ben langs de ha geweest en hij zegt dat ik zo ie zo tot augustus moet wachten voordat ik terug mag komen. Wel erg frustie allemaal. Met name of alles wel werkt.
Is die dokter nou helemaal van de pot gerukt? Jou verbieden om langs te komen, terwijl er duidelijk wat te onderzoeken valt?
Mijn advies: laat je niet intimideren, morgen meteen even bellen, en als je er zit, een doorverwijzing eisen naar de gyn. Die mag hij je niet weigeren. Als hij een verhaal begint over waarom het niet nodig zou zijn, gewoon voet bij stuk houden en zeggen dat hij die verwijzing toch maar gewoon moet geven. Je hebt er namelijk recht op.
Het is toch niet te geloven, huisartsen die vrouwen met een kinderwens laten doormodderen met de angst dat het misschien lichamelijk niet goed zit. Schande!
Inderdaad Dolfijntje, dat is niet normaal. Mijn advies, is Mirena's advies! Morgen bellen naar de dokter en anders bel zelf naar het ziekenhuis. je hoeft namelijk niet altijd meer een verwijzing te hebben. Vertel wat er aan de hand is. Houd voet bij stuk!
Trieske84 schreef:Dag 29 van mijn cyclus vandaag en nog niet ongesteld. Het gemiddelde is ongeveer 31 dagen dus ik ben benieuwd. Heb het idee dat ik steeds meer pijnlijke borsten krijg maar ben bang dat ik mezelf voor de gek houd. Heb wel wat lichte steken in mijn onderbuik aan de rechtse kant het is geen ongi pijn.. Ben erg benieuwd waar deze cyclus gaat stranden.