@ Lin
Hey meis,jammer dat het doorgezet is.
Groetjes en Knuffs Danni
DanniqueOud lidBerichten: 89Lid sinds: 1 januari 2005
eiland schreef:Kunnen jullie me helpen met mijn onderschrift?
Laats per ongeluk goed ingevuld maar nu wil ik het biojwerken maar kan het niet meer vinden..
Kunnen jullie me uitleggen hoe?
selly1985 schreef:bij settings kun je handtekening wijzigen en dan kan je dus je onderschrift aanpassen.
deze week weer een kilo afgevallen!
hoe ist verder hier?
Swtangel schreef:Haha oke, leuk dat jullie al op vakantie zijn geweest;) !
Je moet eigenlijk opruimen maar je doet het niet haha?
Wanneer moet je weer gaan werken??
Liefs, Swtangel
wendy schreef:vandaag nogsteeds "groentesoep" (dat is goed nieuws..!!) hopelijk blijft de tomatensoep uit!!!
voel me nogsteeds smorgens beetje misselijk en naarmate de dag vordert groeit mn buik...?
nogsteeds op het wachtbankje...
eiland schreef:Wendy!!
Gefeliciteerd!!!! Je had het dus toch echt goed gevoeld dat je zwanger bent!!!
Hopelijk volgen de anderen, waaronder ik, je snel!!
Ik ben sinds gister begonnen met ovulatie testen.
Als ik deze cyclus mijn vruchtbare dagen heb kunnen ontdekken, en we hebben dan ook geklust maar het is weer niet raak ga ik toch nog maar weer eens met mijn huisarts praten, en moet ik me toch maar door laten verwijzen naar de gyn...
Lin76 schreef:Ja, het is inderaad rustig hier. Ik heb ook weinig te melden, wacht op mijn ei. Vanmorgen een lagere temp dan ik deze cyclus heb gehad dus wellicht is ie op komst. Hoe gaat het met de ovu testen?
x--jessy--x schreef:Eiland op welke cyclusdag ben je begonnen met je ovu testen? Kan het niet zijn dat je misschien een vroeg ei gehad hebt en daardoor je piek gemist hebt?
Swtangel nogmaals hier fijn dat je redelijk op tijd ongi geworden bent!! Op naar een boel meer regelmaat ;)
eiland schreef:Joehoe!! Gelukkig maar!!
De positieve test was gisteravond om 12 uur, en nu vanmorgen om 10 uur was het test streepje weer lichter als de controlestreep...