Lin76Oud lidBerichten: 2.280Lid sinds: 18 januari 2010
Fijne vakantie Mirena....
Lin76 schreef:Ik weet het niet eiland, kunnen het je darmen zijn of je misschien je blinde darm? Als de pijn aanhoudt zou je misschien toch de huisarts even moeten bellen?
Swtangel schreef:Oke, dat is wel laat in je cyclus! Welke datum houd je als NOD aan?
Lin76 schreef:Hoe jij het omschrijft klopt het precies, hoe vaker die test weer negatief is of elke keer dat toch die ellendige ongi er weer is lijkt een zwangerschap steeds verder weg.......
Lin76 schreef:Hoe voel je je vandaag eiland?
Ik zit nog in spanning, gistermiddag een drupje bloedverlies en verder een ietsiepietsie roze slijm maar vandaag tot nu niks. Heb wel wat 'kwaaltjes' maar wil mezelf niet voor de gek houden. Temp was vanmorgen nog steeds hoger dus het blijft nog even spannend. Als het me lukt wacht ik tot maandag met testen, als het dan tenminste nog nodig is, en anders waag ik zondagochtend misschien een testje. Maar de vorige ronde toen ik een vmk had testte ik pas op 19 DPO heeeeeeel licht positief en op 21 DPO pas duidelijk positief dus misschien is het beter nog een beetje geduld te hebben. Zit als ik het goed heb nu op 18 DPO. Vind het wel een beetje moeilijk die onzekerheid, de hoop groeit natuurlijk dat het misschien toch raak is maar de teleurstellling ligt op de loer........
eiland schreef:Ik vind het zo fijn dat ik met jullie lekker kan praten over dingen die jullie begrijpen.
Mijn moeder en vriendinnen kijken er toch anders tegenaan..
Voor hun is 8 maanden helemaal niet zo lang, maar als je het graag wilt, en er zo mee bezig bent duurt elke maand een jaar..
Lin, spannend... Hopelijk ben jij de volgende met 2 dikke vette strepen!!
Ook voor mijzelf zou dat weer een aanmoediging zijn, zodat ik kan denken, zie je wel!!! Het komt allemaal goed met ons!!!
Lari16 schreef:Hallo,
na wat gelezen te hebben toch maar een reactie. Gelukkig zijn er nog mensen die sinds januari ermee bezig zijn. ik hoop dat ik hier wat tips uit kan halen en wat kan delen. ik ga straks twee weken op vakantie met mijn vriend en ik hoop dat het dan raak is.
Groeten Linda
(en nee ik ben niet 16 hoor zoals mijn nickname doet denken)
Swtangel schreef:Mag ik jullie opvrolijken met spam??
http://s967.photobucket.com/albums/ae155/johnhartjedeb/?action=view¤t=IMAGE_045.jpg
troetelbeer schreef:@swtangel ik weet nog niet wanneer ik moet komen dat zou ik nog te horen krijgen van mijn werk, maar volgens mij hebben ze der niet zoveel haast mee heb ik zo het idee. ik hoop voor je dat je snel werk kan vinden en als je dan over een maand of 3 verteld dat je zwanger bent mag dat absoluut geen reden van ontslag zijn. ze mogen wel je contract niet verlengen maar ook niet met de reden van je bent zwanger (maar ja als ze m niet willen verlengen dan verzinnen ze wel een andere reden maar goed).
een extra centje is natuurlijk nooit weg en om heel eerlijk te zijn wist ik niet dat wij zoveel geld kwijt zouden zijn voor de babykamer daar heb ik echt van staan te kijken. meubeltjes behang verf vloer noem maar op.\
@lin je zei dat je halve dagen moest gaan werken maar ik werk al halve dagen ik werk ongeveer 20 uur in de week dus eigenlijk kan ik niet minder gaan werken ( en dat mag ook niet van de huisarts)
en eigenlijk om heel eerlijk te zijn vind ik het ook helemaal niet erg ik verveel me eigenlijk nooit thuis heb altijd wel iets te doen haha.
het zou mooi fijn als dit hele forum eind 2010 zwanger zou zijn ik hoop dan ook voor diegene die nu nog niet zwanger zijn dat dat gebeurd.
ik weet nog goed dat we dit clubje begonnen en dat er in het begin al best snel vrouwen zwanger waren volgens mij was na 3 maanden ongeveer al de helft zwanger ging echt snel vond ik.
ik zelf was dan ook wel snel had dat natuurlijk nooit verwacht en nu alweer 31 weken eigenlijk vind ik het langzaam gaan maar aan de ene kant ook wel snel 31 weken alweer denk ik dan bij mezelf.
net nopg even snel naar de winkel geweest pampers waren wij kruitvat in de aanbieding dus die heb ik maar gelijk een paar pakken mee genomen.
veel liefs