Beebie25Oud lidBerichten: 2.229Lid sinds: 22 december 2009
gelukkig dat het meevalt bij jou.....heb vanochtend 2 paracetamol ingenomen en heb er nu iets minder last van gelukkig.
loesje1982 schreef:heej annemieke bedankt dat je met me mee leeft! ik ben ontzettend zenuwachtig en ga vanmiddag testen, dus ik laat het vanavond wel ff weten... (of is ochtendurine echt beter?) dan moet ik ff wachten tot morgen.
ben blij dat je koorts nu zakt! hoop dat je snel weer beter bent 😉
liefs loesje...
troetelbeer schreef:@ de dames die naar de 9maandenbeurs zijn geweest ( ben even de naam van jullie kwijt en ik heb geen tijd om het op te zoeken) Hoes was het of heb ik er zo over heen gelezen dat jullie het al neer hebben gezet?
loesje1982 schreef:hoiii,
ik kon natuurlijk niet wachten hihi... volgens mij als je een test in huis hebt kun je het niet laten hem te gebruiken. maar hij was dus negatief en ik heb volgens mij een ongelofelijke blaasontsteking.
kan ik er nu vanuit gaan dat ik naar de volgende ronde ga? want ik geloof er zelf niet echt in dat hij morgen wel ineens positief zou zijn... jullie wel?
maar goed eerst maar eens afwachten en of die ongi op gang wil komen, want dit was nog maar mijn 1e ronde...
bedankt voor al het medeleven en mocht hij toch nog positief worden dan horen jullie het als 1e... na m'n mannetje natuurlijk, want we deden het samen en hij was best sneu toen we zagen dat hij negatief was.
liefs loesje... 😉 ;)
selly1985 schreef:hoihoi,
Ik ben nieuw op dit forum. Ik wens iedereen heel veel suc6! Het wordt vast een gezellig forum hier!
x--jessy--x schreef:@ Liza86: welkom hier en succes met zwanger worden! Ben je ook daadwerkelijk met de pil gestopt in januari van dit jaar, of ben je eerder gestopt en in januari voor het eggie gegaan? 😉
Jazzy schreef:welkom liza!!
Wat fijn om te horen dat je je wat beter voelt meid....!!
Bij ons staan de namen al vast hoor haha 😉 al een langere tijd trouwens haha hadden we al toen we er nog niet echt mee bezig waren :D
loesje1982 schreef:heej hoi...
wij hebben de namen eigenlijk ook al wel vast staan. ons zoontje heet kevin dylano en ons dochtertje heet lisanne elizabeth anneke, dus we hebben die 2 namen gemixd en toen werd het lisanne. mijn moeder heet officieel elizabeth en mijn vriends moeder anneke, maar helaas is zij overleden... we konden dus mooi de namen combineren tot een leuke meisjes naam.
voor een komend jongetje of meisje wordt het weer 2 namen denk ik en bij het meisje wordt mijn oma vernoemd, want die overleed 2 weken voor mijn dochtertje kwam en ik had daar een super band mee en als ik nu wel zwanger zou zijn dan zou ik ongeveer uitgerekend zijn op haar verjaardag. en bij een jongen mijn vriends opa, omdat ze daar al erg lang de zelfde naam doorgeven... we geven er dan wel een iets andere draai aan.
liefs loesje...
marcellas schreef:Haha! Ik zit ook in het onderwijs en heb inderdaad hetzelfde! Mijn vriend komt dan met een naam waar ik dan weer een beeld bij heb. ('Nee...dat meisje/jongentje zit bij mij op school, is een echte zeur!' etc..). Wij zijn er dus nog helemaal niet uit. De namen die ik niet mooi vind, vindt hij juist wel mooi en anders om! Ik heb al van een collega gehoord dat je gewoon tijdens de bevalling moet smeken om een naam die jij graag wilt. Niemand durft dat dan te weigeren!! Haha!
Wil nog even reageren op Annemieke... Mijn nichtje van 25 heeft ook het down syndroom. Zij is voortgekomen uit een tweeling. Mijn neefje heeft het niet. Toen mijn tante voor een tweede zwangerschap ging zei de arts dat hij meteen even zou testen op het down syndroom zodat ze het kindje weg konden halen zou dit wel het geval zijn. Mijn tante is nog nooit zo boos geweest! Ze had het totaal geen probleem gevonden was het derde kind ook geboren met het down syndroom. (had het uiteindelijk niet).
Als ik het gezin van mijn tante bekijk zou ik het zelf ook geen probleem vinden (uiteindelijk). Ik denk dat ik in het begin erg geschokt zou zijn maar dat ik er wel mee zou kunnen leven. Wel hoop je natuurlijk altijd dat je kind 'gezond' zal zijn. (een kind met het down syndroom is natuurlijk ook gezond maar jullie begrijpen denk ik wel wat ik bedoel...).
annemieke1980 schreef:
Mijn man moest er wel erg mee lachen dat ik alvast leuke babynamen aan het verzamelen ben gegaan, ik heb een notitie blokje naast de pc liggen en iedere keer als ik een naam tegen kom die ik mooi vind schrijf ik hem op :oops: Maar hij vond toch dat ik er maar even mee moest wachten totdat ik echt zwanger blijk te zijn!
annemieke1980 schreef:
Mijn man moest er wel erg mee lachen dat ik alvast leuke babynamen aan het verzamelen ben gegaan, ik heb een notitie blokje naast de pc liggen en iedere keer als ik een naam tegen kom die ik mooi vind schrijf ik hem op :oops: Maar hij vond toch dat ik er maar even mee moest wachten totdat ik echt zwanger blijk te zijn!
selly1985 schreef:@annemiek:
leuke namen zeg! Ik zit in het onderwijs en daardoor heb ik gelijk een beeld bij sommige namen. Niet altijd even handig...
Maar goed, zover is het nog niet bij ons. Heb nog steeds last van vage klachten...
x--jessy--x schreef:Even fotootjes met m'n mobiel gemaakt van het ledikantje / geverfde muurtje / hemeltje dat we net gekocht hebben (klik op foto voor grotere afbeelding):
Is wat donker belicht maar goed genoeg 😃 :D
selly1985 schreef:Gelijk heb je hoor! Mooi van profiteren!! En voor hem is het ook positief want nu heeft hij een nieuwe studeerkamer!
x--jessy--x schreef:Zou een innesteling kunnen zijn? Daar kom je helaas pas over 6 dagen achter... Hoop het wel voor je!!!
x--jessy--x schreef:Zou een innesteling kunnen zijn? Daar kom je helaas pas over 6 dagen achter... Hoop het wel voor je!!!
joy1982 schreef:Hey hallo allemaal
Ik heb ook met mijn vriend besloten om te stoppen met de pil.
en voor ons 1ste kindje te gaan!
Ik heb dan ook eergisteren de laatste pil geslikt......
en nu maar afwachten hoe het allemaal gaat lopen,
hebben jullie nog bijzondere zaken van te voren gedaan behalve foliumzuur aan het slikken......
Heb gewoon nog zoveel vragen in mijn hoofd :oops: :oops:
Groetjes