Kroontjuh schreef:Heb je in de tijd dat je je mirena had geen menstruatie gehad?
Ik gelukkig wel iedere maand weer en toen die eruit ging ook netjes een normale cyclus.
Ik heb tijdens de Mirena niet meer gemenstrueerd, maar had wel het idee dat ik mijn cyclus nog kon voelen: eens in de vier weken wat mentruatie-achtige verschijnselen (emotioneel, maar bijvoorbeeld ook een wat vettere huid en haar en wat lage rugpijn) en twee weken later wat cervixslijm en een dag wat steekjes. En mijn man en ik hadden die dagen ook spontaan meer zin in seks. Ik kon er de klok op gelijk zetten, als ik het eerste merkte, bleek het meestal nieuwe maan te zijn, en bij het tweede volle maan.
Ik was er eigenlijk van uitgegaan dat die superregelmaat na het verwijderen van het spiraaltje zich voort zou zetten, maar blijkbaar was mijn lijf toch even een klein beetje van slag.
Maar, goed nieuws: ik heb volgens mij net vanmorgen mijn LH-piek gevonden! Het lijkt erop dat ik terugkom in mijn oude cyclus, want het toeval (of dus geen toeval) wil dat het inderdaad morgen volle maan is. En die spontaan meer zin in seks, nog geheel afgezien van een kindje willen maken, dat zit ook nog steeds goed, bij mijn man en mezelf... :oops: :mrgreen:
Heel veel succes en hoe moeilijk ook probeer er niet teveel mee bezig te zijn..
Dank je wel! Wel gemakkelijker gezegd dan gedaan. Al ben ik inmiddels een stuk relaxter: Ik ben echt ongesteld geworden, ik heb gewoon een LH-piek op een normaal moment, en qua zin zit alles ook goed. Ik denk dat ik veilig kan aannemen dat alles goed werkt, en daar wou ik maar even bevestiging van zien. 😊
Dames, jullie ook allemaal veel succes! Dat we de komende tijd maar veel positieve testjes mogen zien!