Eef82 schreef:Hahaha, grappig die verhalen en zorgen over de inwendige echo.. Ik doe sinds een jaar al niks anders, soms lag ik bijna wekelijks met mijn benen wijd. 😃
wat ik altijd deed is een jurkje of iets anders langs aantrekken, dan hoef je niet van het kleedhok naar de stoel in je blote bips! Gelukkig is de mode van nu allemaal lang...!
😂 Dat heb ik ook gedaan de afgelopen keren! Lang leve de legging en de jurkjes!
ISCI, dat is heel erg spannend zeg! En zo super dat het gelukt is. Ik hoop dat je snel een echo hebt en meer zekerheid krijgt!
Bij mij wisselt het ook allemaal, soms voel ik me helemaal niet misselijk ofzo, maar dan weer wel een lichte neiging. Zo raar, ik twijfel nog steeds een beetje of het nou een licht griepje/verminderde weerstand is dat ik me zo slap voel en licht misselijk ben of dat het nou door de zwangerschap komt! Ik heb er in ieder geval nu toch wel al bijna een week last van. Hmmm, ziek zijn zal dus wel niet :? . Ik merk dat ik vooral als ik een lege maag heb me weeig voel.
En ik begin nu echt zere borsten te krijgen. Eerst alleen tepels, maar nu beginnen ze helemaal beursig te voelen. Joehoe! 😃
De steekjes in mijn buik zijn wel minder nu, ik voel het nog maar af en toe. Dat is normaal toch? En ik weet dat de baby nog achter het schaambot zit, maar ik voel echt een soort bolle rand daar waar mijn baarmoeder moet zitten. :? De opgeblazen buik zit duidelijk daarboven.
En inderdaad. Afscheiding genoeg... :oops:
Had ik hier ook verteld dat ik naar een werk-pandje ben wezen kijken (ik ben zzp'er)? Het was geweldig! We (ik en mijn man, hij is ook zzp'er en we doen hetzelfde. Erg leuk!) gaan volgende week woensdag om te tafel zitten en dan kunnen we er waarschijnlijk per 1 april in! Helemaal geweldig, want onze werkkamer thuis moet leeg. 😉 We gaan daar slapen en in onze slaapkamer komt de babykamer. En na 1 april ben ik de 12 weken voorbij dus dan kunnen we écht dingen gaan kopen! En de kamer is dan vrij! Het komt helemaal super uit zo! 😃