@Lex, nee het was een verschrikkelijke nacht, maar ach ben natuurlijk vandaag gewoon blij 😃 Hoop dat je vanmiddag nog een uurtje bij kunt slapen.
@EsRe, ow je zit nu lekker bij de kapper. Geluisterd met de angelsound? Mijn kleine uk was vandaag doodleuk weer aan het trappelen, mijn buik ging weer eens alle kanten op. Heb ik toch liever dan het niet voelen.
@Sannie, dacht al dat het door de hitte zou komen, maar voelt toch niet prettig als je gewend bent de hele dag door gekickt te worden 😉 Gelukkig is beebje vandaag weer lekker aanwezig. Owja nog warmer dan gister? bllgg en wordt nog wel een intensieve dag vandaag.. Enne walrus, haha
@E82, dank je wel, Ow dus je hebt lekker de middag voor jezelf, lekker!!
@Maj, wat erg dat je vriend ontslagen is en de reden vind ik een beetje vaag, zeker de reden van het Brazilie shirt, al zou hij het wel doelbewust hebben aangetrokken, dan is dat toch vrijheid van meningsuiting?? Gelukkig hebben jullie nog wel gezellig samen iets kunnen doen, gefeliciteerd met jullie 11 jarig samen zijn!! Knuffel voor jullie beide!
@Rian, we hebben alleen maar 1ste klas in het vliegtuig, dat is het voordeel van zwanger zijn, Wat leuk dat je nog hebt kunnen swingen 😉
@Karin, we regelen een prive vliegtuig 😉 niks geen boekingen hoor, gewoon instappen en wegwezen!! Ow en kost natuurlijk niks
@H83, hoop dat je vanmiddag wat bij kunt slapen.
@Jolanda, oeh appelcake.. hmm Ow bah, bij ons ligt er nu ook een dood vogeltje in de tuin, denk ook tegen het raamgevlogen, gelukkig liep het bij jullie goed af met het vogeltje.
Zow, wat een getetter hier, Gezellig!!
Hier de boodschappen in huis en mannetje is met zijn vader het vuil naar de stort brengen, dan pikken ze mij op en gaan we de meubeltjes halen!!
Uhm las net ook over het verdiepen in de zwangerschap, bevalling en daarna, mijn man weet geloof ik nog meer dan mij, zoveel leest hij erover, kijkt filmpjes, leest hoe alles "kan" gaan verlopen. Jaja, kan best eens teveel van het goede zijn. Want leest ook de nare dingen die kunnen gebeuren tijdens de bevalling.
Verder is onze poes van huis weg, sinds eergister, was 2 weken geleden ook al het geval en toen vonden we haar bij de buren in de voortuin verstopt, maar dat was toen nog de zelfde avond. Dus ben benieuwd of ze terug komt en zoja hoe snel. Dus nu hebben we voorlopig maar 1 kat in huis, pfffff.