@ suusdemuus, balen zeg van je was en van je auto!1
@suuszje, balen zeg van je deuk!
MajOud lidBerichten: 945Lid sinds: 1 januari 2005
SelOg schreef:
@Jolanda, was het ook zo dat je hele bh er nat van werd? Ik bedoel, we moeten toch niet nu al aan de zoogkompressen??
Rian-kippie schreef:hier nog even snel een buikfoto omdat ik het idee heb dat ie het "puntje" eraf gaat en het echt een bolle buik begint te worden!
http://i776.photobucket.com/albums/yy49 ... C04619.jpg
even ter vergelijking...
http://i776.photobucket.com/albums/yy49 ... C04546.jpg
Jolanda10 schreef:
Begint idd steeds ronder te worden rian. Leuk! 😃
(wat heeft je hond er een rotzooi van gemaakt zeg, zag het op hyves :D:D )
Lex schreef:ja hoor, het was relax 😊
Morgen naar dreambaby met schoonvader en zijn vriendin. Ik zie er al tegenop. Nu ja, zal goed zijn voort kindje denk ik dan.
Erna nog gaan eten met hen, ik hoop dat we er zonder kleerscheuren vanaf komen.
Groetjes
Nadia30 schreef:Hoi dames,
@Rian; Bandenpijn ken ik ook sinds vanochtend. Pff begon al s'nachts toen ik naar de wc moest. Het deed zo'n pijn rechtsonder dat ik ook echt krom liep. Natuurlijk schrik je wel in het begin maar daarna even logisch nadenken en ik weet dat pijn in de zijkanten met bandenpijn te maken heeft. Het is gelukkig nu wel weggetrokken.
Ben nu aan het werk, blij toch wel binnen te zitten met dit weer. Kan er niet tegen. Daarnaast komt er nog bij dat ik vlekken van de zon krijg door mijn ziekte. Achja, nu vind ik het niet erg om binnen te blijven haha.
Gisteren bij de apotheek Antagel gehaald voor de zuurbranden. Het is echt verschrikkelijk. Soms lijkt het of je accuzuur in mijn slokdarm hebt gegoten, zo pijnlijk bleh. Heb het nog niet gebruikt, was gelukkig een nachtje zonder zuur. :mrgreen:
Hier ook nog geen nesteldrang 😢 hoop dat ie snel komt hihih 😃 huisje kan wel een schoonmaak gebruiken met de verbouwing.
Gisteren heeft eindeljk manlief onze princesje gevoeld, eindelijk. Wilde het zo graag delen met hem.
Hij legde zijn hoofd om mijn buik en ze gaf m ineens een stoot in de wang hahaha.
Grappige is dat hij daarna met zijn arm op mijn buik lag te rusten en haar ook voelde. Ben zo blij en hij ook haha :D
SelOg schreef:Het warme weer trek ik niet zo. Overdag gaat het wel, omdat op kantoor airco aanwezig is, maar thuis en dan vooral 's avonds voel ik me letterlijk opzwellen.
Suuzje, haha, ik bedoelde het niet letterlijk hoor. Ik hou van de sale, maar ik word niet vrolijk als ik af en toe zie wat er op sommige internetsites aangeboden wordt kwa kleding. Overigens heb ik voor de baby niet via internet geshopt. Ik vind het veel leuker als ik eerst mag voelen wat ik koop. Zo raar is dat; normaal gesproken heb ik er absoluut geen moeite mee om via internet te kopen haha.
Overigens waarschuwen veel mensen me om niet teveel te kopen in de maten 50,56 & 62 omdat babies er zo uitgroeien. Maar, wat is niet veel?
EsRe schreef:Ik heb echt geen klagen dames.... heb geen last van de warmte, er zwelt nog niks op (behalve mijn buik dan) ik krijg mijn ringen nog af, ik heb nog nooit last van maagzuur gehad en ik zit lekker in de airco te werken, heb zo een bbq van mijn werk, en heb vannacht weer heerlijk geslapen!! Nou, wat wil ik nog meer............ 😊
Met andere woorden, ik heb het heerlijk!
Ik ga nog even werken en dan de auto in op weg naar de BBQ...
Groetjes
Rian-kippie schreef:succes met de hitte allemaal behalve erse want die heb er toch geen last van 😛