Bedankt meiden!!!
En suzanne.a; dat lijkt me echt een enig gezicht!! ha ha, wat fijn dat jullie een zoon krijgen!
miek4Oud lidBerichten: 3.093Lid sinds: 20 augustus 2009
SelOg schreef:Hé meiden!
Hier lekker uitgeslapen en daarna de badkamer grondig schoongemaakt. Alles moest gesopt worden, maar dan ook alles! Ben 3 uur bezig geweest volgens mij. Zometeen een vriendin op de koffie, lekker gezellig.
@Miek, ik begrijp je helemaal! Waarom bel je niet naar je gynaecoloog en vraag je of je langs mag komen?Volgens mij hebben zij ook een dopler of misschien krijg je een echo! Of bel je morgen zo'n pretecho centrum en leg je uit wat er aan de hand is? Misschien mag je tussendoor nog eventjes! Ik weet uit eigen ervaring dat een gynaecoloog iets serieuzer met je klachten omgaat dan de VK, die zijn lakser. Luister naar je gevoel meid!
@Suusdemuus, leuke buik! groot ook!!!
@Suzanna, gefeliciteerd met je zoontje
Lex schreef:Vandaag 19 weken!!!!!! 😃 :D
Rian-kippie schreef:ik zeg net tegen manlief dat ie het helemaal niet zo slecht heeft met mij....
hij had wat klachten dat de sex wat minder was als normaal, maar wij doen het nog steeds zo'n 2 keer per week!
ik heb 1 keer een behoorlijke bloeding gehad, met de dagen erna nog bruinig verlies... hoef je je niet druk om te maken!
La-princesa schreef:Dan ben ik zo erg als jou miek! Ik heb mn mannetje uitgelegd dat het niet meer zo prettig aanvoelt.. Vooral sommige standjes..
Kreeg daarvoor ook wel eens van die opmerkingen.. Maar hij heeft er begrip voor, vind t ook sneu voor hem maar geef t ook zeken aan als ik wel wil!!