miek4Oud lidBerichten: 3.093Lid sinds: 20 augustus 2009
Karin; wat fijn dat de echo goed was!! Ik ga ernu vanuit dat wij ook nog geen hartactie te zien krijgen.... Scheelt me weer zenuwpezen...
Noor schreef:Ik ben echt nog een leek als zwangere hoor, maar hoe hebben jullie dat gedaan met het bellen naar huisarts of verloskundige praktijk? Kan ik dat nu al doen, net na de positieve testen? Of beter wat weekjes wachten?
Laura111 schreef:Meiden, ik heb weer wat! Ik zit me helemaal druk te maken! 8 maart heb ik mijn eerste echo, en nu heb ik iets gelezen over een leeg vruchtzakje....ik voel me verder goed, geen klachten! maar nu zit ik daar mee! Geen idee waar dit nu weer vandaan komt, maar heb weer even een onzeker momentje! Die iedereen wel herkent!
Zucht, ik moest het gewoon even van mij af typen!
Noor schreef:Meiden, hebben jullie nog tips voor een mooi, maar vooral bruikbaar zwangerschapsboek?
Maj schreef:@ Miek ik denk dat als ik geen hartje zie, dat ik dan ook weer heel snel terug wil komen haha, dat zei ik laatst al tegen vriendlief, dan eis ik een nieuwe!!
Maar ja dat is gewoon onzekerheid, het voelt nog steeds goed!!
Krijg ik vanmiddag een sms van een vriendin: " geen mensen mee naar huis nemen die het nog niet weten!!"
dus ik terug gesmst "hoezo? ik snap je denk ik niet"
Krijg ik weer een sms "gewoon geen mensen mee naar huis nemen die niet weten dat je zwanger bent "
Nou ja oke, dacht ik, ik moet toch werken dus dan doe ik dat toch niet...
Krijg ik net een sms met foto van vriendlief, heeft ze op onze tafel een heel babypakket uitgestalt... Zit ik te huilen op mijn werk, zoooo lief van d'r!!!
Dus ik haar gebelt om te bedanken, maar ik zat zo te soppen (van het huilen) dat we maar weer snel opgehangen hebben haha
Nala22 schreef:Leuk dat je het dan al zo goed ziet 😃
Bij mij is het ook de eerste en ik voel zelf verschil, maar voorlopig ziet niemand het nog hoor door mijn overgewicht 😉
Nog een paar weekjes geduld hebben!
Zolang die echo over 2,5 week goed is, maakt het mij niet meer uit :P
Maj schreef:Ik weet niet of ik het wil weten, via via al van vrienden begrepen dat het zomaar kan dat er dan toch een ander geslacht uitkomt.... Mensen hadden een geslachtsbepaling laten doen, daar kwam een jongen uit, maar het bleek na de geboorte een meisje te zijn. Oeps, toch niet helemaal goed gekeken misschien??
miek4 schreef:....
Ik las net dat iemand op 10-10-10 is uitgerekend, had daar nog ....
MommyToBe schreef:Hey Dames,
Tijdje geleden dat ik gereageerd heb. Ben ontzettend druk geweest.
Aller eerst welkom nieuwe mama's .
Las een stukje terug dat iemand het al niet meer kon verbergen. Ik heb het zelfde probleem ik heb ook al echt een duidelijk zichtbaar buikje . Hoop dat ik het toch nog echt even verborgen kan houden voor mijn collega's.
Heb bijna nergens last van. Ja noog steeds de boobs en heb nu erge koppijn. Weet iemand of je een paracetamol mag nemen? Volgens mij niet namelijk. Oh en ik heb last van moodswings.. Arm vriendje!!
Hebben jullie al kraamzorg geregeld?
Laura111 schreef:Meiden, ik heb weer wat! Ik zit me helemaal druk te maken! 8 maart heb ik mijn eerste echo, en nu heb ik iets gelezen over een leeg vruchtzakje....ik voel me verder goed, geen klachten! maar nu zit ik daar mee! Geen idee waar dit nu weer vandaan komt, maar heb weer even een onzeker momentje! Die iedereen wel herkent!
Zucht, ik moest het gewoon even van mij af typen!
Suuzje schreef:Hey meiden,
Nou ja, ik denk dat je best wel eerst naar de vk kan en als het nodig is daarna alsnog naar de gyn kan. Toch? Of is het iets wat vroeg in de volgende zwangerschap speelt? Dan zou ik wel de gyn bellen. En als je echt twijfelt zou ik de vk bellen en het even voor leggen.
nanzje schreef:morgen uitslag bloedtest,wel een beetje zenuwwappig :oops:
Al lijkt het me sterk dat na 5 posititeve testen van verschillende merken de bloedtest wat anders zegt!! :lol:
nanzje schreef:erg he miek,die onzekerheid..ik word er gek van,haha
Sabbie schreef:Dat is ook de reden dat ik a.s. vrijdag een echo heb bij een echopraktijk.
Zij maken echo's vanaf 6 weken. Ik mag namelijk pas over 3 weken voor een intake naar de VK.
Dus vrijdag zie ik of ik 'echt' zwanger ben! Haha!
miek4 schreef:Sabbie schreef:Dat is ook de reden dat ik a.s. vrijdag een echo heb bij een echopraktijk.
Zij maken echo's vanaf 6 weken. Ik mag namelijk pas over 3 weken voor een intake naar de VK.
Dus vrijdag zie ik of ik 'echt' zwanger ben! Haha!
Heb je zelf die echo aangevraagd?? Ik heb hem op medische indicatie en wil er voor gaan pleiten dat ik hem bij 8 weken weer krijg! Misschien dat ik er tussendoor ook nog wel eens aanvraag, kan hier in de buurt ook!
Sabbie schreef:Ben dan 6 weken en 6 dagen. Volgens die damehoor je dan wel al een hartslag te horen.
Rian-kippie schreef:hey dames!
jullie zijn wel erg fanatiek hoor!! ik heb trouwens al foto's gemaakt van mijn buik... ik zal ze morgen proberen te plaatsen!! ik vandaag al de hele dag brak... t gevoel van een kater maar dan zonder de hoofdpijn... voel me akelig... maar goed... t hoort erbij...
groetjes rian
Laura111 schreef:Hee meiden!
Er is weer een hoop geschreven! Ik ga niet overal op reageren, ben vandaag echt mega lui!!!!
Mijn buik heeft echt al een bolletje (nu bijna 6 weken), ik geloof niet dat het mijn darmen zijn! Kei leuk natuurlijk, en iedere keer even aanvoelen!
Verders nog een vraag....Zijn er meiden die een miskraam hier hebben gehad, en was dat in de familie ook al voorgekomen? Het schijnt erfelijk te kunnen zijn, maar weet ik niet zeker, was even benieuwd!
Owja en ik probeer mijn afspraak te verzetten van maandag 8 maart naar vrijdag 5 maart! De 8e ga ik namelijk op vakantie, en wil natuurlijk wel de eerste echo aan de opa's en oma's laten zien, anders moeten ze een week wachten!
Mocht ik het veranderd hebben, dan pas ik het aan in de lijst!
Slaap lekker voor straks allemaal!
jorina schreef:bovenstaande bericht was uiteraard voor love my girl 😃
thomas is via een keizersnee gekomen en zelfs dat is al een medische indicatie
dan lijkt me zo iets ergs als HELLP of pre eclampie helemaal een indicatie
en je geeft zelf aan dat je eigenlijk wel wat beter in de gaten gehouden wil worden
bel gewoon de gynaecoloog dan weet je het zeker
Laura111 schreef:Hee meiden!
Er is weer een hoop geschreven! Ik ga niet overal op reageren, ben vandaag echt mega lui!!!!
Mijn buik heeft echt al een bolletje (nu bijna 6 weken), ik geloof niet dat het mijn darmen zijn! Kei leuk natuurlijk, en iedere keer even aanvoelen!
Verders nog een vraag....Zijn er meiden die een miskraam hier hebben gehad, en was dat in de familie ook al voorgekomen? Het schijnt erfelijk te kunnen zijn, maar weet ik niet zeker, was even benieuwd!
Owja en ik probeer mijn afspraak te verzetten van maandag 8 maart naar vrijdag 5 maart! De 8e ga ik namelijk op vakantie, en wil natuurlijk wel de eerste echo aan de opa's en oma's laten zien, anders moeten ze een week wachten!
Mocht ik het veranderd hebben, dan pas ik het aan in de lijst!
Slaap lekker voor straks allemaal!
sannie1978 schreef:Hallo allemaal,
heb net een positieve test gedaan! We zijn 5 maanden na het overlijden van ons zoontje, die met 30 weken geboren is, weer ZWANGER!!! Ik hoop zo dat we dit kindje wel mogen leren kennen en er voor mogen zorgen!
Iedereen gefeliciteerd!!
heb net een positieve test gedaan! We zijn 5 maanden na het overlijden van ons zoontje, die met 30 weken geboren is, weer ZWANGER!!! Ik hoop zo dat we dit kindje wel mogen leren kennen en er voor mogen zorgen!
Iedereen gefeliciteerd!!
Iedereen gefeliciteerd!!
vrouwtjelief schreef:Hoi,
om jullie even op de hoogte te houden:
ik ben nu dus al 16 dagen overtijd en nog steeds geen positieve zwangerschapstest. Ik ga vandaag naar de dokter voor een bloedonderzoek.
Op 5 januari zat mijn eitje klaar om te springen. Dat is ondertussen al 28 dagen geleden! Normaal gezien als je eitje springt, duurt het toch nog maar 14 dagen voor je ongi wordt? heeft iemand hier een verklaring voor? Of misschien ook meegemaakt?
Ik vraag me nu echt af of ik zwanger ben of niet... Mijn lichaam zegt van wel, maar de testen zeggen van niet...