Cindy, wat vervelend dat drama om die flessen.
Zou inderdaad gewoon die flesjes proberen en anders gewoon doorzetten hoor!
Hopelijk heb je ze snel in huis!
Suc6 met de prikjes weer! we duimen mee dat hij er weinig tot geen last van gaat krijgen!
EVie, wat een avond....
Ik hoop echt zoooo voor je dat het eenmalig was en dat je de avond nu wel wat makkelijker door komt.
Heeft ze zo'n last van krampjes?
Bij ons heeft de infacol wel goed gewerkt.
De krampjes waren niet helemaal weg, maar het werd wel een stuk minder.
Tot een weekje geleden.
Toen werd het weer erger en huilde hij ook zo veel.
We zijn toen weer gestopt met de infacol en nu gaat het super goed! 😊
Hij is dan ook al dik 10 weken oud, en dan zou het moeten afnemen (nou je had gelijk cindy!).
Dus maar goed dat we weer zijn gestopt 😊
Maar misschien ook een idee voor lieke? Het mag al gegeven worden vanaf de geboorte.
EN als je het niet meer ziet zitten vanavond, dan moet je het hier gewoon even van je af schrijven.
Dat werkt meestal wel even prettig 😊
En je mag lieke soms best wel even laten huilen he! Wij hebben lucas ook wel eens gewoon in zijn bedje laten huilen als hij weer zo'n last had.
Je kan dan toch niks voor haar doen en je moet er zelf ook niet aan onderdoor gaan (check wel even of ze geen honger of vieze luier heeft he).
Laura, het zijn de 1,2,3 spenen van DODIE.
Dat zijn lange spenen met 3 standen.
Het nummer wat je boven houd geeft aan hoe groot de opening van de speen is en je moet wel een beetje zoeken naar wat bjorn het fijnst vind.
De speen is ook veel flexibeler en ligt verder in de mond, dat werkt bij lucas het beste.
ALs je ze gekocht hebt moet je het opstaande buitenste randje eraf knippen want de speen aanzet is net te groot voor de difrax fles.
Als je dat er af knipt past het 😊 (niet teveel weg knippen want dan gaat het lekken!).
Helaas zijn de flessen die bij die spenen horen al uit de handel, dus er zit niks anders op dan knippen.
Ze hebben de spenen alleen nog maar bij kruidvat, dus even goed zoeken.
Kijk uit dat je niet de papspeen koopt, en dat je de variant neemt die vanaf de geboorte geschikt is (die is tot 4 maanden te gebruiken).
Ze zijn per 2 verpakt.
Hier een link naar een internet winkel uit belgie dan kan je zien hoe de verpakking eruit ziet:
http://www.newpharma.be/apotheek/dodie/39973/dodie-zuigspeen-sil-1lftd-duo.htmlAls je googled kom je verschillende verpakkingen en soorten tegen, maar die ik heb en bij kruidvat te koop zijn zien er zo uit.
Suc6 met zoeken en anders bel je me maar, ik kan ze zo voor je halen.