Leuke foto's evie!
Vind het nog steeds zo leuk een gezicht te zien bij de teksten die jullie schrijven 😊
Zal echt nodig eens een foto van Lucas en mij maken.
Suc6 met je sm morgen!
Het zal vast wel lukken om het schema van Lieke iets aan te passen, suc6 vanavond en morgenochtend!
Cindy 2 jaar tussen je kinderen klinkt inderdaad wel mooi, maar als ik bedenk dat ik dan in augustus ook weer zou beginnen vind ik het ineens wel heel snel!
Haha stom he?
Ik zou het best weer zwanger willen zijn tegen die tijd, maar ik denk niet dat ik meer kinderen wil dan 2, en dan ben ik over 2 jaar al helemaal klaar met zwanger zijn voor de rest van mijn leven! Dat vind ik dan wel weer erg jammer, omdat ik zo genoten heb van het zwanger zijn (behalve de laatste 3 weken haha).
Maargoed aan de andere kant kijk ik er ook wel naar uit, want als we geen kinderen meer willen mag ik van mijn vriend een buikcorrectie onder gaan 😊
En dat kan niet snel genoeg zijn! haha.
Lekker tegenstrijdig dus.
Wel super fijn dat jullie hetzelfde willen, dat scheelt een hoop onrust.
En wat goed dat je weer opslag hebt gekregen!
Lijkt me ook echt zo heerlijk om zo lang verlof te hebben als jij 😊
Hier gaat alles zijn gangetje.
Lucas lijkt vandaag minder te hoesten dan gister, dus hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter 😊
Bij mij lijkt het hoesten ook niet over te gaan in een griepje, dus ik ben allang blij!
Ben lekker bezig geweest met de website voor mijn salon.
Hij is nog lang niet af (komen als het goed is nog foto's bij enzo) maar dit is hem:
www.natural-skincare.nlDe folder die bij aanbiedingen staat heb ik ook laten drukken en ga ik uitdelen bij ons in de wijk, en via vrienden/familie.
Nu maar hopen dat het gaat lopen!