Jazzy schreef:Hey dames,
Gisteren een echo gehad en ook hierop was helaas geen hartfunctie te zien 😞
We zijn er kapot van, 😞 we waren al zo aan het idee gewend en aangezien ik geen buikpijn of bloedverlies heb gehad
hadden we dit ook helemaal niet verwacht. De echoscopist heeft alles goed nagekeken en bij mij is er niks raars te vinden, er zit een dooierzak, mn baarmoeder mond is gesloten, geen inwendige bloedingen, baarmoeder had de goede grootte, zelfs de navelstreng zat er al, aan het kindje was ook niks te zien, had alles wat het moest hebben en niks week af, hij heeft er dus geen verklaring voor. Ik zou gisteren terug gebeld worden door gyn.voor een afspraak om te kijken wat we gaan doen aangezien ik bijna ga trouwen, afwachten is dus eigenlijk geen optie. Curretage wil ik liever niet omdat dat ook niet goed is voor je cyclus, de natuurlijke weg is voor je lichaam het beste ( dus misschien opwekken met vaginale pillen? )
Ik besef het nog niet helemaal hoor....het zit nog in mn buik, heb alle klachtjes nog en voel me niet anders ofzo 😞 denk dat het besef bij mij pas echt komt als ik het verlies....zie er zo tegenop....vind het egt zooo erg....zo gemeen 😞
Onze trouwdag zal heel mooi worden met een extra gedachte erbij...maar het is onze dag en dat komt helemaal goed 😉
Onze vrienden en familie zijn ontzettend lief en iedereen leeft mee....
Thanks voor jullie lieve berichtjes trouwens ;)
Heel hetftig meis,,, laat alles over je heen komen.. ik heb toen in november gekozen voor spontaan te laten komen..
We zijn hier heel blij dat we hier voor hebben gekozen.. we hebben nog volwaardig afscheid mogen nemen.. ik had het vruchtzak open gemaakt en daar zat ons ukkie.. zo compleet 2 cm
Ukkie heeft een mooi plaatsje hier in onze thuin... tis en blijft ons ukkie,,,
Sterkte meisi ook je manneke... en het is nu onze taak meid. om onze sterretjes voort te laten leven,, door ons als moeder hoorbaar te maken over ze... naast me kids hebben we ook het recht om over deze
Ukkie,s te praten ze leven elders uit ons oog maar altijd een mooi plekje in ons hart..