siena schreef:Hey Wopke en Liek,
Door een enorme verbouwing ben ik hier een aantal weken niet geweest. Nu hebben we weer internet en ik was benieuwd of het met jullie goed ging. Met jou volgens mij wel toch, Wopke?
Jammer dat er nog niet echt schot in de zaak zit Liek!
Hier gaat alles slecht, ben erg down (al maanden) en ontzettend verdrietig. Ik heb ontzettende last van acné in mijn gezicht, rug, decolette en armen. Het is ontzettend pijnlijk, het jeukt en het is rood. Ik kan het niet echt meer cammoufleren met make-up, zeker niet als het warm is. De clomid werkt niet, mijn progesteron was veel te laag na de eisprong. Ze wilden nog vier weken wachten voor ze een beslissing maakten hoe nu verder. Ik heb dus een maand lang stilgezeten. Nog steeds geen kans op een kindje. Morgen na half vijf word ik gebeld over nieuwe bloeduitslagen; één voor Chlamydia, en twee voor progesteron na de eisprong (op twee verschillende dagen geprikt). Nu al zes weken niet in het ziekenhuis geweest dus. Ik voel me echt hulpeloos. Mijn man is echt geweldig, maar ik merk dat hij zich erge zorgen maakt om mij. Het gaat ook echt niet goed, maar wat kan ik doen? De enige oplossing voor mijn acné is de diane-35, maar dan komen er nooit kinderen...
Ondertussen zijn er heel veel meiden die ik ken zwanger geworden, en ik vind het fantastisch voor hen, maar ik hoop zo dat wij niet voor de rest van ons leven met zijn tweetjes blijven.
Sorry dat ik na al die weken met zo'n negatief berichtje terug kom, maar dit is hoe het er voor staat. Ik realiseer me heel goed dat we pas aan het begin staan van de mmm, maar deze heftige acné maakt het bijna ondraaglijk allemaal.
Liefs, Siena
Wat vervelend allemaal voor je!!
Ik moet zeggen dat ik ook last heb van acne (onderhuidse bulten) ook na stoppen diana 35.
Echt heel erg vervelend. Ik heb het niet in extreme mate, maar idd ook op mn schouderbladen en gezicht.
Komt idd omdat je die pil niet meer slikt.
Maar met pil geen kindje, dus er is geen andere optie.
En even je verhaal spuien, mag hier gewoon hoor!! 😉
Groetjes