rond 21/24 maart, ligt eraan op welke site ik het invul. Maandag maar even bellen met het gzg, om te kijken wanneer ik langs mag komen voor een echo. Verwacht dat dat pas na hun vakantie zal zijn (eind augustus ofzo).
Ik was om 7 uur al wakker, van de spanning denk ik... Moest heel erg plassen maar vond het te vroeg om manlief wakker te maken. Ben weer in slaap gevallen, maar om 9 uur stond mijn blaas echt op knappen. Toen heb ik hem wakker gemaakt en de kruidvattest gedaan. Heel snel kwam de tweede streep erbij. Toen keken we elkaar aan... Tsja, het is heel onwerkelijk. Had altijd gedacht dat ik zou gillen, springen etc. maar niet echt ;). Ben erg voorzichtig met blij zijn, omdat je zo vaak hoort dat het voor de 12 weken toch nog fout gaat. We hebben wel lekker in bed liggen praten, om een beetje aan het idee te wennen. We zijn blij, maar durven nog niet echt blij te zijn denk ik. We willen dit al lang, en hebben een ontzettende rottijd gehad door die acné en frustraties van slechte communicatie in het ziekenhuis en slechte uitslagen... Maar we weten hoe fragiel dit is... Ik durf nog niet uitzinnig te zijn en me te gaan hechten aan het idee denk ik. Begrijp me niet verkeerd, we zijn dolgelukkig, maar toch zegt dat stemmetje: je weet maar nooit.
Heel stom misschien dat ik dit zeg, maar we weten nu wel dat ik in ieder geval zwanger kan worden. Daar was ik zo lang zo bang voor, dat dat nooit zou gaan gebeuren. Zoals je merkt ben ik heel negatief van aard, mijn man is veel positiever hoor, dat compenseert mooi. Ik vind het af en toe moeilijk om de zonnige kant van dingen in te zien, beetje zelfbescherming.
Mijn vader is hier nu mee aan het klussen, aan de ene kant wil ik het zeggen, maar het is slimmer om te wachten.
Een goede vriendin van ons heeft me net gekrabbeld op Hyves:
"bijna twee weken over tijd nu. We horen het wel!"
Wat is dat??? Heeft ze het over mij? Denk het wel, want zij denken nog lang niet aan kinderen. Heb het gauw verwijderd en haar een privébericht gestuurd met de vraag wat ze bedoelt, en dat ik dit soort berichten niet in het openbaar wil. Het heeft er maar drie kwartier gestaan, maar wie weet wie dat allemaal gelezen hebben... Ik ben niet eens twee weken over tijd... Vreemd toch?