SuuzjeOud lidBerichten: 1.741Lid sinds: 14 november 2012
Ik ben ook nog aan het duimen voor je Tweety! X
Suuzje schreef:Nettie, nee hoor, een curettage wordt alleen gedaan als er nog iets is achtergebleven. Dat zou namelijk anders kunnen gaan ontsteken of nog lang duren eer het vanzelf komt. Maar de kans is groot dat je "schoon" bent en dat je niet naar het ziekenhuis hoeft.
Nettie & Geit... ik weet hoe jullie je voelen. Het is zo ontzettend moeilijk en zo oneerlijk allemaal. Je bent zo gelukkig met je zwangerschap en dan is het in een klap weg. Daarmee ook je dromen en plannen voor de toekomst. Ik voelde me heel leeg en soort van mislukt. En ik vond het zo moeilijk om weer van voor af aan te beginnen... (en dat terwijl ik binnen 3 maanden zwanger was) maar vergeet niet dat het niet aan jullie ligt, het is een selectie van de natuur, het kindje was helaas niet levensvatbaar... hoe moeilijk dat ook is. Het is iets wat veel voorkomt en absoluut niet aan jullie ligt!!! Het gevoel slijt gelukkig wel met elke dag, het wordt steeds draaglijker, maar het is en blijft moeilijk. Zelfs nu, nu ik bijna 20 weken zwanger ben, kan ik nog heel verdrietig zijn als ik denk aan die bewuste echo en de curettage in het ziekenhuis... Ik heb wel het geluk gehad om na mijn eerste ongesteldheid weer zwanger te zijn, dat heeft me zeker geholpen er sneller overheen te komen. Maar het is ook absoluut niet raar als het iets langer duurt, het is alleen nog moeilijker omdat je het zo ontzettend graag wilt! En de onzekerheid of en wanneer het lukt is ook erg moeilijk. In ieder geval heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jullie allebei. X
nettie9 schreef:@latter
ja hoor ik heb zeker wat aan die verhalen.
daardoor weet je dat je niet enige bent.
ik blijf positief en ga er van uit dat ik ook weer zwanger raak.
alleen voel me nu zo ellendig maar dat zal wel slijten(hoop ik)
bloeden is nog steeds niet gestopt.
maar wil sowieso de vk morgen even bellen.
hoop wel dat ik strax weer een normale cyclus heb.
had altijd 1 van 28 dagen.
Natascha1982 schreef:Hey dames hebben jullie dit ook? Eigenlijk zou ik als het de vorige keer niet mis was gegaan, nu ongeveer uitgerekend zijn, dit voelt zo raar!!
nettie9 schreef:heb geen bloed meer 😊
kan morgen hopelijk de vk bellen.
wil dit zo snel mogelijk achter de rug hebben
gaan ze trouwens bij je 1e mk je ook onderzoeken?
er moet toch iets niet goed zitten.
tweety1982 schreef:ik heb morgen 11.30 echo..spannend hoor
nettie9 schreef:moet morgen ook om 11.30 naar de vk.
maar ga er van uit dat ik schoon ben.
en dan zijn er weer nieuwe rondes nieuwe kansen 😊
weet in ieder geval dat ik wel zwanger kan raken.
dus ik blijf positief.
spannend voor jouw tweety:morgen weet je meer
nettie9 schreef:@geit:nee hoef niet terug te komen alleen als ik maandag nog bloed wel.
dan krijg ik een curretage maar waarschijnlijk niet want zag er goed uit.
heb mijn vruchtzakje even symbolisch in de tuin begraven.
ik wilde hem ook niet in de grijze container gooien.