tweety1982Oud lidBerichten: 14.458Lid sinds: 1 januari 2005
idd 😊
tweety1982 schreef:Mijn echo..
Ik ben niet wijzer geworden weer. De echo was slecht te zien, de gyn heft erg veel moeite gedaan.Hij zegt ook het is geen reden voor paniek want het vruchtzakje was mooi gegroeid en ziet er mooi uit.
Mijn hormoon waardes waren ook mooi hoog en goed voor een intacte zwangerschap.
vruchtje kan verstopt zijn.
Het heeft geen garantie dat vruchtje niet afgelopen nacht gestopt is natuurlijk, en daarom krijg ik mAANDAG weer een echo om 13.50 en is er weer HCG geprikt om t kijken of mijn hormoon groeit.
echo nummer 4 here we come!!
tweety1982 schreef:dank je.
Ik heb nieuwe keuken dus afleiding.
Hcg waardes weet ik niet, maar gyn zei meteen...die zijn heel mooi hoog...echt nog voor een intakte zwangerschap..en vruchtzakje ziet er ook mooi uit....als het slecht was had hij ook kunnen zien
dus of kindje is nog net overleden...of kindje is verstop...als dat zo is krijgt hij/zij meteen huis arrest na de geboort...mama zo in spanning laten..stout kind ;)
tweety1982 schreef:ja het breekt me op..emotineel ben ik zooo moe :(
tweety1982 schreef:
IK WIL ME KINDJE ZIEN!!!! :oops: ( sorry)
tweety1982 schreef:lieve yoyo ja die ongi pijntjes is normaal..word nu pas minder bij mij..dus is heel normaal
na twee MK is het heel normaal dat je steeds gaat checken, neem jezelf niets kwalijk, ik ga zo duimen voor jou dat het goed mag gaan deze keer.
ik mag over uurtje weg....ga over 50 min fietsen...moet nog met de hond lopen exstra maar heb geen zin ;( erg he ;)
tweety1982 schreef:ja idd tam, het blijft altijd moeilijk..en waarom wij twee keer...en zoveel meiden nooit of maar 1 keer. dat is zo oneerlijk/
Ik vin nu beetje moeilijk hier mee te lezen, ga verhuizen naar zwanger WORDEN na miskraam, hier zie ik allemaal mooie zwangere vrouwen.
al is dat juist een teken dat het goed komt, maar vind nu even moeilijk.
jullie kunnen altijd PB-en maar spreek de meeste ook ergens anders.
bedankt voor jullie steun en medeleven al die dagen.
dotcom schreef:Bedankt voor jullie reactie... mijn temp was vanochtend weer 37 en de gevoelige borsten zijn ook weer terug. Ik denk dat mijn lichaam gewoon een beetje van slag is 😃 We kunnen idd niets anders doen dan afwachten tot de 1e echo.
Ik heb op 16 juni een afspraak voor een 6 weken echo bij de gynaecoloog om te kijken of het hartje klopt. Dan zou de kans op een MK een stuk kleiner zijn. Het is nog maar een weekje wachten maar de dagen kruipen voorbij.
Goosje schreef:
Dodo ik zag dat je alweer meer dan 12 weken bent, fijn zeg!! Hoe voel je je?
Maj schreef:hmm dat weet ik niet, ik denk zo van wel, als ze ook mijn eierstokken en eitjes kunnen bekijken met een inwendige echo??
Dan zou ik denken van wel, ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is en dat ze gewoon het vruchtje zien hoor!!!