missy1Oud lidBerichten: 110Lid sinds: 1 januari 2005
Dank jullie wel meiden!! Bedankt voor het duimen ook.. Het heeft geholpen!!
Maj schreef:
Heel veel succes dames en baby's hou je maar goed vast!!
yoyo75 schreef:Hebben jullie ook zo'n last van de warmte? Voor de hoogzwangeren zal het helemaal wel niet te doen zijn, maar ik voel me, vooral rond het avondeten erg beroerd: dan heb ik een warme middag achter de rug, eerst erg honger en daardoor ook wat misselijk, dan na het eten is het nog erger :| maar ik hoop maar dat het nu echt allemaal voor een goed doel is!
Goosje schreef:Hé meiden,
Heb een internetprobleempje gehad dus twee weken niet geweest hier....Maar ik ben superblij dat er zoveel goede berichten zijn!!!
Yoyo en Missy wat fijn zeg!! En dotcom en leeuw ook goed nieuws!! Geweldig!!! Sterkte met de warmte, misselijkheid en vermoeidheid.....
Hier gaat alles goed, ben weer volledig aan het werk en voel me prima! Nog wel steeds misselijk maar overgeven doe ik eigenlijk niet meer! Kan het ook wel merken aan de weegschaal 😉 Verder zit de kleine steeds lekker te trappen! Van de week heeft mn man het voor het eerst gevoeld, zo leuk!!
Hebben jullie nog vakantieplannen??
yoyo75 schreef::cry: 😢 😢 zonet rood bloed bij het afvegen en nu ook een beetje buikpijn. Ik weet het niet meer hoor. Maandag pas een echo maar ik denk dat ik vanmiddag maar ga bellen om te vragen of het ook morgen kan 😢 😢 :cry:
Natascha1982 schreef:[
En kon je eerder terecht? Het hoeft niet veel te betekenen natuurlijk, ik ga wederom voor je duimen!
yoyo75 schreef:dank jullie wel voor de lieve berichtjes. Beetje hoofdpijn van het huilen maar verder gaat het wel, ik denk dat de klap voor een deel ook nog moet komen. Ik hoop ook dat het vanzelf loskomt, de onzekerheid van hoe lang het nog gaat duren maakt me al gek. Ik weet nu wel waar ik aan toe ben, maar tegelijkertijd ook niet. Ik wil me er een beetje op kunnen voorbereiden. Vrijdag heb ik een bruiloft van een nichtje. Ik wil er wel gewoon heen gaan maar ik denk steeds; wat nou als het midden op die bruiloft misgaat. Mijn man zei al, we gaan gewoon heen, goede afleiding en als het misgaat dan ga je toch gewoon naar de wc? Hij bedoelde het goed en daarom moest ik toen eventjes lachen, mannen hebben er toch niet echt verstand van, het is niet een gewone ongesteldheid, een spontane miskraam. Dat gaat niet helemaal onopgemerkt lijkt mij.
anne-87 schreef:@ jootje: Bedankt voor je bericht. Wat fijn dat deze zwangerschap nog goed is verlopen. Spannend nog een weekje. Had je veel bloed verloren of zoals een lichte menstruatie?