Hoi allemaal,
sorry dat ik zolang weer niks heb laten horen, maar ben nogal druk met andere dingen en kom er niet echt toe om het forum goed bij te houden.
Ik heb geen link van het babykamertje. Je kunt wel kijken op
www.crea.be en dan daar in de catalogus op blz 72 kijken (dacht toch dat het die pagina was) het is een soort grijs eiken kamertje. Staat daar afgebeeld met een drie deurs kleerkast, wij hebben een tweedeurs gekozen. Natuurlijk zet ik als de kamer hier is en klaar is de foto's erop zodat jullie kunnen kijken!
Vera, wat een moeilijke beslissing moeten jullie nu nemen. Die neusbeentjes moet voor de 14 weken, want tegen dan hebben kindjes met het downsyndroom ook het tweede neusbeentje. Ik geloof dat er in mijn dagboek op mijn site een bericht staat van mijn 12 weken echo waar ze toen bij mij allemaal op hebben getest. Ik geloof dat ze naar 5 punten keken, maar weet ze zo even niet allemaal; bloed, leeftijd, nekplooi, neusbeentje en dus nog iets dacht ik.
Anne en joy spannend hoor! Joy ik vertrek morgen vroeg tot woensdag avond naar duitsland, zou het eigenlijk dus wel vanavond al willen weten 😉 Hahaha nee hoor, test maar wanneer jij het wilt, maar ik ben heeeeeeeeeeel nieuwsgierig!