zwanger1986Oud lidBerichten: 127Lid sinds: 3 oktober 2009
wie ow wie
Bulkje11 schreef:Jeee, ook ik hoor bij dit clubje!
Nu een ruime week gestop en gelijk ongesteld geworden.
Het wordt onze eerste kindje, heel spannend.
Hoe zou het voelen, merk je het gelijk...?
Drinken jullie nog alcohol of maar niet voor de zekerheid?
Grz Moi
Rosalie schreef:@francis1983: Het is ook erg spannend... Ben nog steeds een beetje ongesteld. Maar als dat weg is gaan we van start... :shock: Spannend!! En het is ook moeilijk om er niet te veel mee bezig te zijn...! Als je eenmaal hebt besloten dat je er voor gaat dan moet je er nu eenmaal veel aan denken haha
juudje79 schreef:Hihi vrije dag vandaag, wat ben ik dan veel te vinden hier! 😛
Voor als jullie mannen ook weleens op internet iets over zwangerschap willen lezen, of als jullie benieuwd zijn naar hoe mannen erover denken, kijk dan eens op "ikvader.nl". Een site speciaal voor mannen, maar ik vond 'm ook wel informatief!
Ana schreef:hoi bulkje, in theorie kan het ja 😊 en dat zou super voor je zijn!
maar waarschijnlijk is het ontpillen, dat geeft blijkbaar dezelfde verschijnselen hier en daar.
voor je ong. zou ik voor nu een maand/28 dagen rekenen vanaf de dag dat je stopte met de pil. Wat niet wil zeggen dat je gelijk een regelmatige cyclus hoeft te hebben, maar het geeft een houvast, het kan veel langer duren zoals bij sommige vrouwen, ikzelf had gelijk een regelmatige cyclus. (maar ik was maar kort aan de pil geweest)
en jawijwillen: welkom!
spannend hoor ook met die medicijnen!! maar laten we hopen dat het gewoon gaat lukken (en snel natuurlijk ;)) Succes!
Francis1983 schreef:@Ana: Wat leuk dat je er naar vraagt ! Hier gaat het inmiddels stukken beter ! Hij is bijna 100% bijgedraaid. Maar niet echt over enthousiast moet ik zeggen :roll: Hij heeft wel zijn 'toestemming' gegeven, om het zo maar even te zeggen. Maar hij wil er niet meteen heel erg mee bezig zijn, dat we het juist op die en die dag gaan doen wanneer ik het vruchtbaarst ben. Hij wil het zeg maar niet plannen.... En dat begrijp ik heel goed. Maar tot nu toe zijn we om de dag of zelfs elke dag aan het klussen... dus tja de eisprong zit er aan te komen, en het maakt hem ook niet uit. Hij zou het ook wel leuk vinden als het meteen de 1ste x raak is...