Jawijwillen: wat fijn dat je cyclus weer op gang is, heel veel succes met het klussen !
SORRY ! Ik bedoelde Caro :oops:
Francis1983Oud lidBerichten: 222Lid sinds: 1 januari 2005
Francis1983 schreef:Jawijwillen: wat fijn dat je cyclus weer op gang is, heel veel succes met het klussen !
jawijwillen schreef:Francis1983 schreef:Jawijwillen: wat fijn dat je cyclus weer op gang is, heel veel succes met het klussen !
Owh mij mag je ook wel succes wensen met klussen hoor! WHAHAHA
Jij ook ;)
thab schreef:Ik ben op 5 januari gestopt met de pil, na 6 jaar geslikt te hebben. 9 januari ongesteld geworden, en nu ruim 7 weken zwanger... morgen de echo om zeker te zijn, gezien ik geen flauw idee heb wat mijn cyclus is...ik slikte zomaar wat;)
Succes jullie allemaal!
thab schreef:
Thab
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wat bedoel je met ik slikte zo maar wat? Bedoel je doorslikken van de pil in je stop periode?
Ik heb zelf namelijk denk bijna twee jaar lang steeds twee strippen achter elkaar geslikt en lasten dan pas een stopweek in. Mijn toenmalige huisarts zei dat dat geen kwaad kon. Ben daar een jaar geleden mee gestopt en duurde toen zelfs met de pil wel zeker 2/3 maanden voordat mijn ong weer terug kwam. Hebben meerdere mensen dit gedaan? Vraag me een beetje aan of dit echt geen kwaad kon?
Droomwens schreef:Mijn cyclus is momenteel echt een rommetje als je al van een cyclus kan spreken.
Bijna iedere dag vloei ik wel wat maar, heel onregelmatig. Vanmorgen was het ineens weer heftig. Hopen dat het deze week over gaat.
caro1981 schreef:Ik heb dit ook gehad! Je weet gewoon niet waar je aan toe bent! Zaterdag zette het echt door, mijn eeste echte 😈 na het stoppen. Het was even wat heftiger dan normaal, maar wel wat korter. Ik ben er nu alweer helemal vanaf. Ik hoop dat het vanaf nu weer normaal is, dus niet meer vloeien elke dag. Ik hoop dat het voor jou ook zo is!
Ff doorbijten!
groetjes
Caroline
lisi schreef:ik zit hier nog steeds te wachten op mijn :twisted: vandaag heb ik heel raar wat dik slijm verloren.. geen idee wat dit is!? ik merk dat ik erg bezig ben met het :twisted: worden.. elk pijntje in mijn buik en ik ren naar de wc.. niet echt goed! probeer me er morgen even wat minder mee bezig te houden.. :geek:
Ana schreef:Het hoeft niet precies op de 14 dagen te zijn toch?
Droomwens schreef:Zitten jullie stieken al eens aan het kamertje te denken hoe je het zou willen inrichten.
Of naar leuke kleertjes aan het kijken op internet .
Pusta schreef:
Tim denkt dat het vele lezen erover ervoor zorgt dat ik zoveel zin heb in seks. Ik weet ook niet hoe het komt.
Ik zou normaal nog een hele week moeten wachten om te testen, vind het echt spannend!
lisi schreef:@zwanger1986,
he wat jammer en lastig zeg.. ik heb het zelfde! heb ook net een test gedaan en die was ook negatief en ik ben ook nog niet ongesteld. ik denk dat ik vorige week donderdag maar ga aanhouden als menstruatie.. klein beetje bloed verloren die dag en anders weet ik het ook niet meer.. succes he!
rend schreef:Goedemorgen dames,
Wij zijn ook sinds feb. gestopt met de pil. Ik heb 4 jaar geleden een abortus gehad (daar voel ik me heeeeel schuldig over) maar op dat moment kon ik geen baby opvoeden/ goed leven geven (lang verhaal) Ik was toen zwanger geworden door de pil heel. Afgelopen december 2009 ben ik weer zwanger geworden door de pil heen en heb ik een miskraam gehad. Nu zijn we het zat en willen niks liever dan zwanger worden. Ik ben sinds januari bij de gyn omdat bleek dat er nog een deel van het vruchtje in mn baarmoeder zat na de miskraam. Dat is er nu allemaal uit gelukkig. Maar ben nu heeel nerveus of mn ongesteldheid wel komt. Kan iemand mij geruststellen?
zwanger1986 schreef::D 😃 😃 😃 ik heb een banner aangemaakt op zwangerschapspagina.nl zo leuk wist niet dat dat bestond joh haha 😃 😃 😃 :D
Bulkje11 schreef:Wil iemand mij nog 1 keertje uitleggen hoe het nou werkt met die banner.. PLEASE 😉
Grz
Ana schreef:Ik verloor vandaag een heel klein beetje bloed, en daarmee is mijn menstruatie op gang aan het komen, ik denk dat ik de 6e dus inderdaad 'echt' ongesteld word. Voel me niet echt teleurgesteld ofzo omdat ik me al zo normaal voelde (niet-zwanger) en mijn man zei, oh dan gaan we het gewoon opnieuw proberen.
Volgende week ga ik dan maar op zoek naar ovulatietesten 😊 Want ik denk dat mijn ovulatie gewoon eerder is, niet precies 14 dagen voor mijn menstruatie! Als ik naar mijn lichaam luister, dan is het een aantal dagen eerder. Maar als dat normaal gesproken niet kan... nou wil ik het dus wel weten! :mrgreen:
sterkte voor de meiden die de komende dagen hun NOD hebben!!!!!!!!!!! ik hoop met jullie mee!!
Bulkje11 schreef:Hmm, zie mijn banner nog niet :(
lisi schreef:ik ben nog steeds niet ongesteld. donderdag was mijn nod. zaterdag getest negatief.. zal ik nog een keer testen? of denken jullie dat als hij zaterdag niet positief was hij nu ook niet positief is en het dus zonde is van mijn test?