hallo allemaal, het wordt hier echt gezellig!
@ Anne - thanks! ik had die term nog niet gehoord volgens mij. het is idd handig om de eerste echte menstruatie af te wachten, maar je kunt gewoon gelijk zwanger worden.
ik slik foliumzuur, inmiddels alweer een ruime maand. Ik ben benieuwd wat je huisarts zei! maar het wordt overal aangeraden om alvast te beginnen voordat je zwanger raakt. je kunt er ook veel over lezen op internet, er is een speciale website over!
http://www.slikeerstfoliumzuur.nl/ @ Caro - zo zijn mannen echt he?? de een wat meer dan de ander, eerst negatief reageren en dan een dag of wat later ineens als een blad omgeslagen. Vast als ze zich overvallen voelen, hebben ze even tijd nodig om alleen na te denken en aan het idee te wennen. Die van mij is ook zo, kan heel vurig en koppig iets verdedigen, zelfs al heeft hij totaal ongelijk, en als ik hem dan gewoon even laat, dan is hij binnen een paar uur tot een paar dagen meestal bereid om een compromis te zoeken of om mij gelijk te geven. Daar moet ik echt zo aan wennen! er is dan geen 'ik weet het nog niet' - dat geldt voor heel veel dingen!
maar goed: gewoon even laten en dan komt het vanzelf goed! Heerlijk joh dat hij nou ook ongeduldig is! 😃
Ik voel mijn eisprong ook! (sinds gisteren) op dit moment ook, beetje pijn, aan de linkerkant. Ik weet niet wanneer dan precies de eisprong is omdat het zo'n twee dagen duurt, vorige maand ook al. misschien pas aan het eind? ik heb geen ovulatietest. (misschien ga ik die volgende maand proberen te kopen als , weet niet of dat bestaat hier.
En ik denk dus dat mijn eisprong beetje vroeger dan normaal is in mijn cyclus want het duurde daarna een dag of 17 voordat ik ongesteld werd (ipv de gebruikelijke 14, want ik heb wel een cyclus van 27 of 28 dagen!)
Hoe dan ook, we gaan er vandaag hopelijk nog een keer voor 😉 Ik denk dat we precies goed zitten... Hope so!!!