lisi schreef:Marissii , :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lief van je...maar ik kan het nog niet geloven hahahahaha. Nog 1 test te gaan binnenkort........
lisi schreef:Marissii , :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!
joy1982 schreef:hallo allemaal,
@ Marissii, supers meid, proficiat en ga er lekker van genieten, was je allang gewstopt met de pil??
Hier verder, wat steken onder in mijn buik ik zou eigenlijk volgens de berekingen vandaag of morgen mij ei moeten hebben maar het voelt heel anders dan de vorige keer toen hield ik het niet uit van de pijn. ik ben benieuwd als mijn cyclus voor de 2de keer zo goed gaat als de eerste keer na het stoppen van de pil. dat was na 26 dagen dat ik ongesteld werd. onttrekkingsbloed 1 maart echt ongesteld 26 maart wat kan ik nou het beste aanhouden voor de volgende berekeningen,...... ik word zo gek van mezelf..... maar ja denk dat iedereen zo'n periode wel kent.
Ik wens jullie allemaal heel veel succes en hoop dat we allemaal snel goed nieuws mogen brengen.....
fijne avond
groetjes
joy
Bulkje11 schreef:@precious
Wat fijn meis, ook dat je weinig klachten hebt! Heb je een drukke dag of ga je het lekker vieren? maar euh.. op die kruitvat test zag je dus niks?
Bulkje11 schreef:@Marissi: GEFELICITEERD!!!!!!!! Hoe voel jij je verder? Voel je al echt dat het zo is?
@Precious: Opstaan jij en testen.. ben erg benieuwd! Hihi
precious123 schreef:Goede Moren allemaal!
Vannacht droomde ik zelfs dat ik ging testen :|
Toen ik wakker werd heb ik mijn droom nageleeft.
Ik had de test meegenomen naar bed (in het donker) mijn partner was ook wakker want die moest ook naar de wc.
dus ik heel stiekum elke keer kijken, nouja laat dat stiekum maar achterwege hij had snel genoeg in de gaten door mijn gegiebel dat er wat was.
Later deze morgen nog een test (of drie) gedaan van 3 verschillende merken.
dit was het resultaat:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XKEOIZTR.jpg
:mrgreen:
precious123 schreef:Goede Moren allemaal!
Vannacht droomde ik zelfs dat ik ging testen :|
Toen ik wakker werd heb ik mijn droom nageleeft.
Ik had de test meegenomen naar bed (in het donker) mijn partner was ook wakker want die moest ook naar de wc.
dus ik heel stiekum elke keer kijken, nouja laat dat stiekum maar achterwege hij had snel genoeg in de gaten door mijn gegiebel dat er wat was.
Later deze morgen nog een test (of drie) gedaan van 3 verschillende merken.
dit was het resultaat:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XKEOIZTR.jpg
:mrgreen:
Steef schreef:He meiden hoeveel dagen na de eerste menstruatie dag vindt gemiddeld de ovulatie plaats??
Ik lees ergens 12 dagen maar ook 14 dagen 😖 wat kan ik het beste aanhouden??
Marissii schreef:
Me tieten doen zeer hahahaha... maarre ongie blijft weg...en verder is het nog zooooo ongelofelijk!
joy1982 schreef:@ Precious123
VAN HARTE GEFELICITEERD :!: :!:
GENIET ER LEKKER VAN, leuk dat dag boek van je!
Het gaat hier aardig de goede kant op met de vrouwen.......
Hiero ontzettende last van mijn buik denk dat ik de eisprong heb,
nu maar wachten tot vriendlief thuis is en dan maar klussen en hopen dat het raak is 😂
Groetjes Joyce
precious123 schreef:Marissii schreef:
Me tieten doen zeer hahahaha... maarre ongie blijft weg...en verder is het nog zooooo ongelofelijk!
Hoe gaat het??
Ga je morgen nog een testje doen??
Voor mij is het ook nog onwerkelijk 😃
Iedereen heel erg bedankt voor de felicitaties!
Nu maar hopen dat het zich goed vasthoud.
Marissii schreef:@ precious: oja..met mij gaat het verder wel goed.. moet mega veel plassen telkens....voel me wat opgezet...en mn borsten vallen op dit moment even weer mee..pfffieuww...maar dat went misschien ook wel hihi 😉
Zal ik morgen de dokter bellen?? Heb jij dat ook gedaan? Wat gaat de dokter dan precies allemaal doen?
En hoe gaat het met jou? Hoe voel jij je?
Moedertje schreef:@Precious123
Van Harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik zou je graag iets willen vragen. Ik zag dat jouw eerste cyclus na het stoppen met de pil 36 dagen was. Dit was bij mij hetzelfde verhaal. Ben jij daarna ook weer uitgegaan van een cyclus van 36 dagen? Ik was namelijk voordat ik aan de pil ging erg regelmatig ongesteld, 28 dagen. Nu na de pil dus 36 maar ik heb een beetje het idee dat dat door het ontpillen kwam. Dus zit ik te twijfelen waar ik nu vanuit moet gaan. Hoe zat dat bij jou...
Liefs
lisi schreef:jaaa ik heb gelukkig goed kunnen slapen, maar zodra ik wakker ben is het wel het eerste waar ik aan denk helaas.. maar goed wij hebben ook een lekker druk weekend met veel visite en een verjaardag dus we fietsen er zo doorheen en dan volgende week een nieuwe test!! spannend dus..
Bulkje11 schreef:Ha meiden,
Mijn vriend had mij voor mijn bday (gister) een weekendje limburg gegeven. Zo lief. Flink geklust ook natuurlijk, hihi. Komt goed uit want het zijn de vruchtbare dagen. Voelen jullie je eisprong, en hoe voelt dat dan? Kan het een aantal dagen beurs aanvoelen? Ik ben benieuwd!
Super leuk trouwens dat de zwangere ook hier blijven. Hopelijk zijn we straks met zn alleen en veranderen we de naam van het forum. Ja toch?? :):)
Groetjes
lisi schreef:wat lief dat je dat vraagt 😉
hier gaat het wel goed. ik ben vandaag bij mijn huisarts mijn verwijsbrief op gaan halen en bij de huisarts van mijn vriend een nieuw potje en formulier voor een nieuw zaad onderzoek. eigenlijk wilde ik het morgenochtend vroeg naar het ziekenhuis brengen want dat heeft hij het vijf dagen opgehouden. dat moest van de dokter, maar ik heb volgens mij morgen mijn ei want ik heb vandaag al mega buikpijn maar de test was nog niet positief!! ik vind het dus heel lastig of morgen voor half negen in de ochtend een nieuw onderzoek laten uitvoeren of wachten of ik 1 deze dagen mijn ei heb. stel nou dat ik morgen of overmorgen mijn ei heb dan is zijn zaad niet "sterk"genoeg.. het beste is nl om dat twee dagen te laten rijpen om het zo maar even te zeggen...
ik zit in dubio!? voor de rest gaat eht wel goed ik heb vandaag in de bijsluiter van mijn vriend zijn medicijnen gevonden dat er bij enkele mannen die het medicijn gebruiken tijdelijke onvruchtbaarheid werd geconstateerd!!!! :shock: hier heeft zijn dokter nooit wat over gezegd. gelukkig is hij drie weken geleden met dit middel gestopt omdat ik toen mijn eisprong had en nu laat hij het voorlopig maar even in de kast liggen. na drie maanden zou verbetering om moeten treden. teminste als het hier aan ligt hè.
succes met de ovulatietesten!! ik vind het super handig ze te gebruiken :!:
precious123 schreef:@ Bulkje, nog gefeliciteerd! Wat een leuk kadoo!
@Marissi, ik loop 2 dagen achter op jou!
Ik heb ook af en toe wat steekjes en ongi gevoel.
Verder heb ik niks geen kwaaltjes :roll:
waardoor ik wel eens denk: ben ik wel echt zwanger??
Geen pijnlijke gezwollen borsten, Niet misselijk!!
En ik kan ook nog prima naar de wc..
Dus eigenlijk heb ik niks te klagen!!
Steef schreef:He zwangeren alles goed 😛
Waar kun je op dit forum iets terug vinden over pendelen???
Is daar een topic of iets over??
Kan het gewoon niet vinden!
Marissii schreef:Steef schreef:He zwangeren alles goed 😛
Waar kun je op dit forum iets terug vinden over pendelen???
Is daar een topic of iets over??
Kan het gewoon niet vinden!
Wil je info erover? ;)
precious123 schreef:@ steef, helemaal rechts bovenin dit scherm zie je help, zoeken, leden, gebruikerspaneel.
Probeer het eens bij zoeken 😉 miss dat je dan onderwerpen vind over pendelen..
dat is toch dat iemand gaat voorspellen wanneer het raak is ofzo :roll:
Ana schreef:Marissa dit maakt me een beetje nieuwsgierig :oops: ->
Onverwacht kondigde zich een nieuwe leven aan
de natuur blijkt haar eigen weg te gaan.
Even moesten we aan de gedachte wennen, maar nu
kunnen we niet wachten om je te leren kennen.
Als ik vragen mag hoor - ik had je niet gezien voordat je zwanger was, dus ken je verhaal niet, maar hoe ben jij zwanger geraakt, waren jullie nog aan het ontpillen of....?
Steef schreef:Ik heb me ei nog niet bewust gevoeld.
Zijn de net zwangeren onder ons al een beetje aan het idee gewend???
Steef schreef:Ja kan me voorstellen!!
Met mij gaat het goed, druk met voorbereidingen voor mijn verjaardag as. zaterdag, erg leuk!
Nu eigenlijk sinds gisteren met mijn eerste echte ronde begonnen, menstruatie is weer voorbij.
En oow wij willen het nu ook wel erg graag hoor.
Voordat we eraan begonnen had ik een heel groot iets in mij dat zei het kan ook aardig lang duren, maar nu heb ik stiekem ook wel
de hoop dat het snel lukt, maar ja net als iedereen is er totaal geen garantie!!
Ik zou ook nog wel door iemand gependeld willen worden maar ja tot op heden nog even niemand kunnen vinden!
Steef schreef:Hahaha ik ben er helemaal niet in thuis, dus weet niet of het zo betrouwbaar is.
Hoe kan ik nou merken dat ik in mei of september of december of juli zwanger wordt.
Kan het van de week eens proberen.
Wie weet kom ik hier nog eens iemand tegen.
lisi schreef:ik doe al vanaf dag 12 ovulatietesten! ik voel ook dat het er nog niet is geweest. sinds gister wel erg pijnlijke tepels en dat had ik vorige maand ook dus miss dit weekend?
we hebben het idd toch maar weg gebracht gister en ik heb vannacht de hele nacht nachtmerries gehad 😞 echt vreselijk.. ben er gewoon zo veel mee bezig, veel meer dan ik zou willen. iemand tips om daar vanaf te komen?