Hier ook voeden op verzoek. Meestal zit er 3,5 a 4 uur tussen de voedingen, overdag soms iets minder, snachts soms iets meer. Ik maak haar wel rustig wakker als het overdag tegen 4 uur aan loopt. We komen op 6 a 7 voedingen per dag uit. Ze groeit in ieder geval goed! 😃 Maandag naar het cb geweest om te wegen en ze bleek 250 gram aangekomen in 10 dagen.
Hier ook een douche fan (Nova dus! 😉 ), maar ik vind nog wel een hoop gedoe als ik alleen met haar ben. Ik moet daar nog iets handiger in worden... :roll: Vaker oefenen denk ik! 😉 In bad 'mag' ik nog niet, maar het lijkt me wel erg leuk! Ze is ook zo heerlijk ontspannen als ik haar in bad doe.
Tessa1981 schreef:Maar mn kraam gaf als Tip dat je ook warme handdoeken in t badje kan leggen. Dan leg je haar daar snel in, droog je zelf en badjas aan en dan kan je haar verder afdrogen en aankleden.
Goeie tip! Ga ik eens proberen. :mrgreen:
Ik had trouwens steeds last van pijnlijke tepels, tijdens maar ook tussen de voedingen, dus heb een lactatiekundige over de vloer gehad om te kijken of het met het aanleggen te maken had. Blijkt dat ik een candida infectie heb en Nova dus spruw! 😢 Zij lijkt er gelukkig weinig last van te hebben. Bij haar zie je er ook nauwlijks iets van, alleen een beetje een lichte waas over haar tong. De wijkverpleegkundige van het cb had het ook niet gezien...
Nu hebben we sinds gisteren medicijnen, maar Nova krijgt steeds last van krampen na de medicijnen... Volgens de bijsluiter zou dit vanzelf over moeten gaan. Ik moest trouwens zelf om een zalfje voor mijn tepels vragen, ik kreeg eerst alleen iets voor Nova mee. :?