jacqOud lidBerichten: 779Lid sinds: 31 mei 2009
joepie, vandaag al weer 12 weken !!
Monalisa schreef:super nina!!!!!!!!!!!! 😃
Snippie leuk he zo'n angelsound, ik krijg hem van Ynni!
vanmiddag de stad in met mn vriendin, alvast wat kleertjes halen :D
Monalisa schreef:nee das waar. maar wordt er wel een beetje gek van. ik dacht dat het gewoon af en toe een controletje was tijdens een zwangerschap maar momenteel is het ziekenhuis in ziekenhuis uit bij mij! 😞 pffff na ja dit overleven we ook wel weer.
ik ga nu uitkijken naar volgende week dan mag ik voor de eerste keer naar het hartje luisteren! :mrgreen:
Monalisa schreef:nee de 20 weken echo pas. maar ik ben blij dat ik een 12 weken echo krijg en ook heel blij dat ik de pretecho ga doen met 16 weken! Dan heb ik toch wat leuke fotootjes als herinnering van ons beginnend spruitje 😊
ik ben benieuwd wat er allemaal gebeurd bij een vk controle :)
Trix schreef:@Jacq, dit is ook mijn 2 echo, we krijgen morgen te zien hoever ik nou echt ben. Dus weer extra spannend. Wel weer erg onzeker of het nou goed is of niet.
Verders erg moe super misselijk. maar wel veel eetlust ;)
Vickypreg schreef:JOEPIE!! Ben helemaal blij, alles was goed! En een week verder dan gedacht, helemaal super! Hartje zag je goed kloppen en hebben we ook gehoord, je zag alles al heel goed beentjes handjes hoofdje maagje zag ze al zitten. Echt zo leuk! En hij/zij bewoog ook heel goed! Uitgerekend nu op 12-11, wel een goeie want dan is mijn zoontje ook geboren :D
jacq schreef:Trix schreef:@Jacq, dit is ook mijn 2 echo, we krijgen morgen te zien hoever ik nou echt ben. Dus weer extra spannend. Wel weer erg onzeker of het nou goed is of niet.
Verders erg moe super misselijk. maar wel veel eetlust ;)
Bij mij begint de onekerheid ook weer toe te slaan, nog een uurjte en dan ben ik weer een paar weken gerustgesteld. Ik krijg ook te horen hoe ver ik ben.
Ben gelukkig al iets minder moe, maar de misselijkheid lijkt alleen maar erger te worden heb van de week weer een overgeef-dagje gehad. ik hield niks binnen elfs geen cracker met jam. de dag daarna kan ik weer alles eten :shock: echt zo vreemd.
succes vandaag!
Vickypreg schreef:JOEPIE!! Ben helemaal blij, alles was goed! En een week verder dan gedacht, helemaal super! Hartje zag je goed kloppen en hebben we ook gehoord, je zag alles al heel goed beentjes handjes hoofdje maagje zag ze al zitten. Echt zo leuk! En hij/zij bewoog ook heel goed! Uitgerekend nu op 12-11, wel een goeie want dan is mijn zoontje ook geboren :D
jacq schreef:Ben al weer terug, was helemaal goed!! Ben weer helemaal in de wolken na het zien van mijn kindje!
We hebben de hersenhelften gezien, het maagje en de blaas was al gevult. 2 benen, 2 armen. En de baby was lekker aan het rond springen in mijn buik.
Ze kon het alleen slecht meten, de meting die nu gedaan is is 2 dagen korter zwanger dan mijn banner. Ik weet alleen dat dat bijna onmogelijk is, omdat ik precies weet wanneer ik de eisprong heb gehad en wanneer we sex hebben gehad. Dus ik houd gewoon mijn 12 weken en 2 dagen aan!
Nina28 schreef:Sinds 2 weken slaap ik gelukkig weer wat beter. Begon me echt op te breken...
Ook heb ik nog steeds geen last van misselijkheid (of amper) Aleen avondeten gaat nog steeds niet zo best....
Hebben jullie al meer of juist minder kwaaltjes gekregen. Zaterdag ga ik beginnen met de eerste buikfoto te maken en dan om de week of om de 2 weken. Denk wel dat het een privecollectie gaat worden, wat ik vrees dat ik echt enorm ga worden... :oops:
Denk ook dat ik zwart-wit of sepia het mooist vind.
Beginnen jullie al een buikje te krijgen?
Nina28 schreef:Sinds 2 weken slaap ik gelukkig weer wat beter. Begon me echt op te breken...
snippie schreef:Ik ga het morgen op hyves zetten:D!
Amber1980 schreef:Zelf heb ik overigens op het moment wel weer last van onzekerheid. Voel na meer dan een week zonder buikpijn weer allerlei pijntjes en steekjes en ben dan zooo bang dat er iets niet goed gaat. Maar goed.. ik probeer mezelf te vermannen met de gedachte dat het er allemaal wel bij zal horen!
Amber1980 schreef:@Jacq: Ja het wordt mijn eerste echo volgende week! Omdat ik maandag naar de gyn moet, hoop ik eigenlijk dat hij/zij direct een echo gaat maken. Maar anders tot donderdag wachten...pfff de dagen kruipen echt voorbij momenteel ;)
Monalisa schreef:gister zo'n roze wolk moment gehad!
we zaten op de bank en we hadden het over de baby. gaat mn vriend ineens met zn hoofd op mn buik liggen nadat ie er over had geaaid en zegt: '' hmmm baby...als je er straks bent ga ik liedjes voor je zingen! en mama ook!''
dat vond ik zoooooooooooooooooooo schattig..
jacq schreef:Wij hebben vandaag lekker geshopt voor de baby. D ekomende maande meot ik of werken in het weekend of we hebben vrijgezellenfeesten en bruiloften. Dus maar nu al gegaan nadat ik gehoord had dat de levertijden van kinderwagens wel eens lang kan zijn.
We zijn goed geslaagd hebben de babykamer, kinderwagen en de box uitgezocht. Alles wordt begin augustus geleverd.
jacq schreef:Wij hebben vandaag lekker geshopt voor de baby. D ekomende maande meot ik of werken in het weekend of we hebben vrijgezellenfeesten en bruiloften. Dus maar nu al gegaan nadat ik gehoord had dat de levertijden van kinderwagens wel eens lang kan zijn.
We zijn goed geslaagd hebben de babykamer, kinderwagen en de box uitgezocht. Alles wordt begin augustus geleverd.
Vickypreg schreef:Ik heb voor morgen fetakaas gekocht, ik kan niks op de verpakking vinden over au lait cru maar twijfel bij dit soort dingen altijd een beetje. WIe weet of je dit gewoon kunt eten?
jersey schreef:Dat is een aardig buikje snippie. Mooi hoor. 😉
Zie ik het al goed dat jullie nu al een hele uitzet hebben gekocht en dat de spullen pas in augustus komen. Hmmm, dan mag ik wel gaan opschieten, ben nu ook 12 weken, maar vond het te vroeg.
Ben al blij dat de kraamzorg is geregeld en bij de gemeente hebben we het kind alvast erkend.
snippie schreef:jacq schreef:Wij hebben vandaag lekker geshopt voor de baby. D ekomende maande meot ik of werken in het weekend of we hebben vrijgezellenfeesten en bruiloften. Dus maar nu al gegaan nadat ik gehoord had dat de levertijden van kinderwagens wel eens lang kan zijn.
wat leuk meid:D!!
ik heb vandaag 2buikbanden gekocht.
viewtopic.php?f=40&t=2089&p=430994#p430994
oordeel zelf!terwijl ik helemaal niet meer eet dan voor me zwangerschap
jersey schreef:Dat is een aardig buikje snippie. Mooi hoor. 😉
Zie ik het al goed dat jullie nu al een hele uitzet hebben gekocht en dat de spullen pas in augustus komen. Hmmm, dan mag ik wel gaan opschieten, ben nu ook 12 weken, maar vond het te vroeg.
Ben al blij dat de kraamzorg is geregeld en bij de gemeente hebben we het kind alvast erkend.