Beebie25Oud lidBerichten: 2.229Lid sinds: 22 december 2009
Mooie buikje hoor snippie 😃 😃
Jazzy schreef:Ik heb wel meer trek hoor...maar ik krijg geen warm eten binnen...ik eet ook veel yogurt en fruit maar ook veel slechtere dingen zoals witte boterhammen met pindakaas en koekjes....pfff.....ben al aangekomen 😞 en moet nog in mn trouwjurk dus ga deze komende 2 weken echt even goed opletten.... ;)
Jazzy schreef:Nog 2 dagen snippie....aftellen maar.... 😃 😃 tijd gaat inderdaad erg snel
Jazzy schreef::D 😃 hij heeft groot gelijk hoor meid....
snippie schreef:oja en even kijken wat vk dinsdag zegt misschien zget zei ook meid hou het lekker op 10nov:)!
Nina28 schreef:Ik wilde al niet zeuren, maar ik vind het ook niet zo snel gaan. Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik beetje ongeduldig ben... :oops:
Misschien dat het na 12 weken sneller lijkt te gaan
sylvia22 schreef:mag ik hier mee praten?
ik heb net een echo gehad en het zijn er twee! ik ben 10 december uitgerekend, maar omdat het er twee zijn wordt het hoogstwaarschijnlijk november...
Jazzy schreef:@ sylvia; WAT GAAAAAF een tweeling....echt superleuk 😃 😃 gefeliciteerd meid...geniet ervan he 😉
( je had toch ook vermoedens voor een 2-ling???)
Nina28 schreef:Dan zal het bij jou zeker 2-eiig zijn, of niet? Ik hoop dat ze mij daar morgen iets meer over kunnen zeggen.
Wil jij weten of het jongetjes of meisjes zijn? Ik kan niet wachten tot de 20 weken echo om het eindelijk te weten....
sylvia22 schreef:nina28, ja ik blijf ook mee kletsen in het december forum, maar december ga ik bijna 100% zeker niet halen!
voor zo ver ze op dit moment konden zien, was het twee eiig, maar helemaal zeker weten ze het niet, maar ik zal vanavond en anders morgen wel even de foto laten zien.
ben nu erg moe door alle indrukken van vandaag en van alle vragen die op ons afkomen..
ja wij willen zeker weten wat het wordt en omdat ik nu elke 3 a 4 weken een echo krijg hopen we het ook eerder te kunnen zien dan 20 weken, maar zelf zijn ze er huiverig voor om het eerder te kijken, omdat ze het dan niet altijd goed kunnen zien, maar zo eigenwijs als ik ben wil ik het wel eerder proberen te weten..
snippie, wat lief van je vriend meid!!
snippie schreef:dank je jaqc! mijn man is vandaag speciaal eerder uit zijn werk gekomen:D!
om een cadeautje voor me te kopen:D!
kreeg een speen en een spenen koort met i love mama er op! lief he:)
hanse schreef:we gaan vandaag het de ouders vertellen dmv een kaartje, van mijn schoonouders is op de bus gedaan ze wonen te ver om even langs te rijden en mijn moeder krijgt hem vandaag in de handen gedrukt met de mededeling dat ze verder nog niets mag zeggen tegen de rest van de fam. die horen het volgende week wel.
iedereen een goede dag toegewenst vandaag, geniet van het weer voor zover het kan
Jazzy schreef:Hoi dames,
gisteren avond een uitwendige echo gehad en deze was niet goed....er was geen hartfunctie te zien 😞
Het kindje was precies wat het moest zijn kwa grootte 9 weken en 3 dagen en mn baarmoeder had de
groei van 10 weken, er zat een dooierzakje en het kindje had alles erop en eraan...het was waarschijnlijk net of een dag geleden gestopt.... 😞 ik heb om 12uur een inwendige spoedecho en mocht deze dezelfde uitslag geven dan wordt er gekeken of het curretage wordt of wachten aangezien we volgende week maandag gaan trouwen.We zijn er kapot van en begrijp er niks van... het is zooo oneerlijk...het kindje was al zooo groot en volledig 😞 😞 K*Tzooi
Ik laat weten hoe het afloopt meiden.
sylvia22 schreef:jazzy, kun je je VK bellen en vragen om een echo vandaag en dus uitleggen en zeggen dat het kindje wel op goede grote had en ze het hartje niet konden vinden, dus nu ben je bang!! misschien kun je vandaag langskomen meid.. ik zal het zeker nog even door iemand na laten kijekn die het ook inwendig doet.
ik heb gisteren inwendig gehad daar zagen we het hartje en uitwendig was het zo vaag dat we bijna niets zagen, dus probeer nog even bij je VK.
snippie schreef:sylvia22 schreef:jazzy, kun je je VK bellen en vragen om een echo vandaag en dus uitleggen en zeggen dat het kindje wel op goede grote had en ze het hartje niet konden vinden, dus nu ben je bang!! misschien kun je vandaag langskomen meid.. ik zal het zeker nog even door iemand na laten kijekn die het ook inwendig doet.
ik heb gisteren inwendig gehad daar zagen we het hartje en uitwendig was het zo vaag dat we bijna niets zagen, dus probeer nog even bij je VK.
syl ze heeft om 12uur een spoed in wendige echo.
sylvia22 schreef:snippie schreef:sylvia22 schreef:jazzy, kun je je VK bellen en vragen om een echo vandaag en dus uitleggen en zeggen dat het kindje wel op goede grote had en ze het hartje niet konden vinden, dus nu ben je bang!! misschien kun je vandaag langskomen meid.. ik zal het zeker nog even door iemand na laten kijekn die het ook inwendig doet.
syl ze heeft om 12uur een spoed in wendige echo.
heel goed!
sylvia22 schreef:ik vind het nog best snel hoor vandaag heeft ze dan gebeld en ze kan om 12.00 uur al. of bedoel je dat neit?
snippie schreef:sylvia22 schreef:ik vind het nog best snel hoor vandaag heeft ze dan gebeld en ze kan om 12.00 uur al. of bedoel je dat neit?
na mijn weten is het gisteren al geregeld als je der berichtje leest.
ik had mijn patient direct naar het ziekenhuis door gestuurd.
KNUF
sylvia22 schreef:snippie schreef:sylvia22 schreef:ik vind het nog best snel hoor vandaag heeft ze dan gebeld en ze kan om 12.00 uur al. of bedoel je dat neit?
na mijn weten is het gisteren al geregeld als je der berichtje leest.
ik had mijn patient direct naar het ziekenhuis door gestuurd.
KNUF
ze is naar een echobureau geweest en niet naar een dokter