jerseyOud lidBerichten: 1.613Lid sinds: 4 maart 2010
Jazzy, ik wens jullie heel veel sterkte. Ik hoop dat je nog een beetje kunnen genieten op jullie trouwdag. Maak er een mooie dag van!
jacq schreef:Iedereen is een beetje stil van het verschrikkelijke nieuws van Jazzy he!
Ik ben er ook een beetje onderste boven van, ben daarom nu ook extra blij dat bij mijn controle vandaag bij de verloskundige alles in orde was, maakt me toch wel een beetje zorgen.
We hebben het hartje gehoord ( luid en duidelijk ), bloedonderzoek was allemaa goed.
nog meiden die deze week een echo/controle krijgen?
S. schreef:Jazzy, Heel Veel Sterkte !! Zo Oneerlijk ..
Word Hier Gewoon Bang Van :(
S. schreef:Jazzy, Heel Veel Sterkte !! Zo Oneerlijk ..
Word Hier Gewoon Bang Van :(
snippie schreef:jacq schreef:Iedereen is een beetje stil van het verschrikkelijke nieuws van Jazzy he!
Ik ben er ook een beetje onderste boven van, ben daarom nu ook extra blij dat bij mijn controle vandaag bij de verloskundige alles in orde was, maakt me toch wel een beetje zorgen.
We hebben het hartje gehoord ( luid en duidelijk ), bloedonderzoek was allemaa goed.
nog meiden die deze week een echo/controle krijgen?
Jah ben er idd stil van.
meid wat fijn dat alles goed was bij de vk!
ik moet morgen voor het eerst naar de vk.gaan dan meteen hartje luisteren!
knuf
Jazzy schreef:gefeliciteerd monalisa met je goede echo 😃
onze uk was bijna 3 cm, dus klopte met 9 weken en 3 dagen, was zelfs iets groter.
Ik hoop ook dat ik het mooie gevoel van mama worden snel weer mag ervaren en dan graag 40 weken lang ;)
Vickypreg schreef:Meiden even een vies vraagje :oops: ik ging net naar de wc en er kwam een soort slijmdraad mee, moet ik me nu zorgen maken??? Ben steeds zo bang dat het toch nog mis gaat. Heeft iemand dit ook gehad??
Monalisa schreef:@ Jacq i.v.m bemoeizuchtige familie wil ik er niets tot weinig over kwijt op hyves, want er is er 1 met mij bevriend die zodra die erachter komt wel alles door zal lullen en dan ga ik last krijgen en daar heb ik geen zin in, ik wil geen stress tijdens deze periode.
dus in mijn directe omgeving weten ze het maar ik heb geen zin om het op hyves van de daken te schreeuwen. ;)
Monalisa schreef:leuk hoor meid!je mag ook lekker trots wezen 😊 Als ik een normale familie enzo had gehad dan had ik dat ook zeker gedaan!|( terwijl mn vriend zegt dat ik het lekker op hyves moet zetten en me er gewoon niks van aan moet trekken, maar ja dat is de mannelijke nuchterheid weer natuurlijk 8-) ) Lekker genieten!!!!!!
Amber1980 schreef:Het is van mijn kant ook even heel stil geweest.. was behoorlijk van slag van Jazzy's verhaal en heb de laptop direct na het lezen van het verdrietige nieuws maar even op zij gelegd. En nu pas weer gekeken.. ik vind echt dat je er heel goed mee omgaat Jazzy. Je hebt rationeel gezien helemaal gelijk, maar vind het enorm knap van je! Ik weet echt niet of ik dat zou kunnen.. sterker nog... ik had niet eens de energie om je eerder sterkte te wensen! Sorry daarvoor!
Verder gaat hier alles goed. Voel me al wat minder moe. Ben alleen wel een beetje geirriteerd omdat mijn schoonmoeder het nieuws vrolijk rond vertelt, ondanks dat we haar toch behoorlijk duidelijk hebben aangegeven daarmee tot de 12 wk te willen wachten. Dat had ze alleen even verkeerd begrepen.. :x . Nouja, heb bedacht dat zij al die mensen ook mag gaan afbellen als er iets verkeerd gaat!
Amber1980 schreef:@Jacq: Had? Heb je inmiddels een leukere of helemaal geen meer?
Tinesje86 schreef:@ snippie: wat fijn dat je weer een goed echo hebt gehad. Worden er nu ook stappen ondernomen omdat er hartkwalen in de familie voorkomen??
@ monalisa: lijkt me heel vervelend als je zulke bemoeizichtige familieleden hebt..... goodluck with it!
Ik zag trouwens in je onderschrift dat je ukkie best groot was met de 12 weken echo joh! Mijn uk was maar 4,6 cm bij 11 weken.... :?
Trouwens, zijn er meiden die al iets van tekenen van de kleine merken???? Het is natuurlijk nog vroeg, ik zit zelf ook nog maar op 14 weken. Maar vorige week en gister voelde ik iets opeens onder in mn buik. Heel vreemd, wel prettig, maar het waren niet mn darmen ofzo. Een soort gekietel ofzo, heel even maar..... maar ja of dat nou die kleine is??? het is nog zo vroeg. Dus vroeg me af of er mensen met ervaring zijn??? Of ervaring/ verhalen van vrienden?
Monalisa schreef:ik ben bang dat ik hem er straks niet uitkrijg... 😂
maar ja wat wil ik, me vriend is 1.81 en ik ben 1.83 dus het kan gewoon geen klein droppie worden.
snippie schreef:Nina dat zei ik ook al het gaat er omdat ze het goed doen!
hanse schreef:ik heb vanmorgen echo gehad en de kleine ukkie doet het goed, ben volgens de echo uitgerekend 1 dec, terwijl ik zelf van 29 nov uitging, die 2 dagen maakt dan ook niet meer uit als het maar goed is,
heb wel bloed moeten prikken ook voor mijn schildklier om te kijken of alles goed is en heb 26 mei een afspraak staan bij de internist voor schildkliercontrole, wat dat allemaal inhoud merk ik dan wel.
2 juni weer een vervolg afspraak en hoor dan of ik in het zh voor controle moet blijven of dat ik naar de verloskundige mag.
Nina28 schreef:Mijn gyn zei dat teveel geen kwaad kan. Wat overtollig is plas je uit!
S. schreef:Hallooo Meiden:D
Ik heb de 12 weken bereikt.. Best een opluchting..
Wou ik ff melden haha
gek he
leike schreef:@Jazzy: ik hoop dat alles goed gegaan is vandaag meis. heel veel sterkte verder met het verwerken van dit alles en
ik wens jullie samen alvast een geweldige dag maandag. Probeer echt te genieten meid!
@monalisa: ik herken die steekjes niet aan mn eierstokken. heb wel vaker steekjes maar weet niet of dat mn eierstokken zijn.
Vraag anders maar ff na maandag. daar zijn die VK toch voor?
@ S.: gefeliciteerd met je 12 weken!
Ik ben vandaag ook 12 weken, uitgaande van wat de VK gemeten heeft bij mijn termijnecho. Ben helemaal blij en ga straks in de stad dan ook eindelijk iets leuks kopen voor de kleine...heb ik nog niet gedurfd tot nu toe :oops:
Ow ja....mijn ticker onder aan is nog niet bijgesteld, maar moet nog ff uitzoeken hoe ik dat nu moet doen
Fijne avond allemaal
Liefs
Vickypreg schreef:Jazzy hele fijne dag maandag, geniet er ondanks alles onwijs van!
Snippie, ja dat scheelt waarschijnlijk met een echobureau of een ziekenhuis. Wat leuk wij hebben hem op dezelfde dag! Hoe laat heb jij hem?? Ik om 12.30!
Heb vandaag weer geshopt haha, miss etam outlet hele goedkope zwangerschapsshirtjes. Ben helemaal happy haha.
Vickypreg schreef:Jazzy hele fijne dag maandag, geniet er ondanks alles onwijs van!
Snippie, ja dat scheelt waarschijnlijk met een echobureau of een ziekenhuis. Wat leuk wij hebben hem op dezelfde dag! Hoe laat heb jij hem?? Ik om 12.30!
Heb vandaag weer geshopt haha, miss etam outlet hele goedkope zwangerschapsshirtjes. Ben helemaal happy haha.
Vickypreg schreef:Hihi leuk zeg! En wil jij ook weten wat het wordt?
Volgens mij hebben we ook een evengroot buikje als ik zo naar jouw foto's keek 😉
Ik probeer een foto te plaatsen maar die is zelfs na verkleinen te groot grrrr :evil: