Tinesje86 schreef:Nou de controle gisteravond was weer super goed. T hartje luid en duidelijk gehoord!! En opeens had de kleine er genoeg van en draaide weg, boefje!! Ze voelde m ookal van buitenaf toen ze haar handen op mn buik legde. Dus dat was wel schattig. Baarmoeder was ook netje gegroeid en zit nu bij mn navel. Dus ging weer als een trotse moeder naar huis en kan ik extra van de vakantie gaan genieten!
@ snippie: jij hebt een dag eerder dan eek de 20 weken echo! Spannend hé, wij kopen de rest ook op kleur van het geslacht! Dus eind juni kunnen we helemaal los met inkopen 😉 Wat vervelend joh dat je chronisch moe bent!!!!
@ nina: moet idd nog 3 weken geduld hebben voor de echo. Maar die weken vliegen voorbij door de vakantie. Dus ik red me wel hihi!
@ jacq: super leuk cadeau idee!!! Lekker creatief!
@ vickeypreg: hoe heb jij je aangemeld voor dat pakket van etos??? Want heb online gezocht etc op blijedoos.nl etc. Daar me dus aangemeld, link aangevinkt en had dus een kaart moeten binnen krijgen dat ik iets kan ophalen bij de etos. Maar nog niet gekregen... snap niet helemaal volgens mij hoe het werkt.
Gelukkig is vandaag mn laatste werkdagje en dan VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Ohh leuk om hoe laat heb jij hem?ik hem om half 9 als aller eerst:)
ik mocht die maandag ook al maar wilde zoef niet wilde zelf woensdag want ben dan altijd vrij dus hoef ook geen vrij te vragen:)!
maar meid heerlijk bijna op vakantie:)!
en tjah dat chronisch vermoeid heb het al jaren dus je leerd er zeg maar mee leven.
maar merk het nu wel zodra het een te lange dag is en dat houd in meer dan 6uurtjes dan is het meteen weer mis
en hang ik weer boven de wc.
Ik werk daarom sowiezo al meer dan een jaar partime en een jaar maar 12uur per week.meer trekt me lichaam sowiezo niet want dan heb je niks meer aan mij.
dit is ook de laatste optie.gaat het nu weer mis(heel vaak ziek en zo!)moet ik stoppen met werken van de HA!