@snippie en vicheypreg,
Heel veel plezier bij de 20 weken echo en dat alles goed is, we wachten de uitslag af. 😉
joy-12Oud lidBerichten: 410Lid sinds: 10 maart 2010
joy-12 schreef:steffi1987, wij gaan het wel doen een 3d echo, tis toch wel heel bijzonder dat dat kan en het is leuk voor later.
Friend schreef:Ik kan niet wachten tot mijn 20 weken echo, maar ik moet nog 3 weken wachten :|
Nina28 schreef:Oh oh dat wachten he.... ik moet ook nog zo'n 2,5 week wachten...hopelijk vliegt de tijd voorbij de komende weken...
Friend schreef:Ik heb trouwens vandaag de Felicitas Zwangerkadoos opgehaald en ik vind het wel een mooie doos.
De Babydumpdoos is nog mooier, maar ik heb echt geen klagen als ik sommige reacties op internet lees :shock:
jersey schreef:Hier gisteren ook de 20 weken echo gehad. Gelukkig was alles goed. Wel bijzonder hoor wat je allemaal te zien krijgt. Een hele rits met foto´s heb ik gekregen. Wij weten niet wat het wordt, dus ik kan jullie niet vertellen of het een jongen of meisje wordt.
Ik heb het afgelopen jaar steeds 5 dagen gewerkt. Ga nu naar drie werken, waarvan 2 halve dagen. Schoolvakantie vrij en het kind gaat naar mijn schoonouders, want dat is in de buurt waar ik werk.
Nog twee weken werken en dan 6 weken vrij, dan weer ruim een maand werken en dan gaat mijn verlof in. In ieder geval vrij tot en met de krokusvakantie en hierna neem ik nog ouderschapsverlof op. Ik weet nog niet of ik tot half april thuis blijf of in maart ga werken en dan anderhalve dag in de week. Dit is wel lastig, omdat je nog niet weet hoe het straks gaat lopen. Wat doen jullie met je verlof
Monalisa schreef:een blauw beertje, een speen, een beker, luiers (2) zwitzal doekjes + een doos om ze in te doen,tijdschriften,een knuffeldoekje,tubetje zinkzalf, en een badthermometer.
snippie schreef:Hihi ik had hem al om8:30!
Zijn daarna naar huis gegaan en nog even id aan gevraagd voor me man want die was verlopen!!!
En dossiers naar de ha gebracht !
Maar nu het grote nieuws!!!
Alles was goed loop 4dsgen voor!
En het wordt een jongen!!!
steffi1987 schreef:Proficiat!!! Nog een zoontje op de wereld 😃snippie schreef:Hihi ik had hem al om8:30!
Zijn daarna naar huis gegaan en nog even id aan gevraagd voor me man want die was verlopen!!!
En dossiers naar de ha gebracht !
Maar nu het grote nieuws!!!
Alles was goed loop 4dsgen voor!
En het wordt een jongen!!!
Monalisa schreef:wij zijn nog steeds niet over de namen uit. Het krijgt ook 2 namen maar we hebben nog helemaal niet veel op papier, ja 2 en ik moet steeds verder zoeken :roll: ik denk dat we uit de 2 die we hebben toch wel een keus moeten gaan maken 8-)
snippie schreef:Ik heb de dvd al een paar keer bekeken!!!
Zo prachtig!!!
Heb trouwens nog andere foto,s hoor ook van de wervels en de voetjes:)!
Maar vond het gezichtje het leukst!en wat ik zeg heb alles op dvd staan:)!
Monalisa schreef:snippie schreef:Ik heb de dvd al een paar keer bekeken!!!
Zo prachtig!!!
Heb trouwens nog andere foto,s hoor ook van de wervels en de voetjes:)!
Maar vond het gezichtje het leukst!en wat ik zeg heb alles op dvd staan:)!
Zelfs van de voetjes wat leuk!!!! Was jouw kindje trouwens ook aan het acrobatieken op de echo? 😂 die van mij stak de voetjes in het mondje geloof ik hihi
steffi1987 schreef:Ik zal ook eens wat klagen 😉 Ik heb last van mijn onderrug, het is net of ik mijn maandstonden zal krijgen...raar maar waar.
Ik vind het zo raar dat ik nog géén 1grammetje bij gekomen ben
S. schreef:Iedereen gefeliciteerd met de goede 20weken echo, vast een heerlijk gevoel!
Ik moet maandag en vind het dood eng.. niet echt goed gevoel bij BAH! :o
jersey schreef:Het lijkt wel of ik mijn buik per week (soms per dag) zie groeien. Vooral als ik de nieuwe week in ga. Hier ook maar weinig aangekomen, soms 3 of 4 kilo. Het schommelt nog een beetje.
Ook voel ik de schopjes sterker en vaker. Vandaag voor het eerst vanaf de buitenkant gezien en mijn vriend heeft het voor het eerst gevoeld. Wat een leuk gezicht dat je buik ineens omhoog gaat.
Regelmatig heb ik ook last van buikpijn, zogenaamde groeipijnen. Het is niet heftig, een beetje zeurig en vol gevoel.
Princesse schreef:@S.
Ik heb mijn 20weken echo ook maandag, ik begin nu ook echt zenuwachtig te worden 😊
En alle dames gefeliciteerd met de goede echos
hier gaat alles goed, ik heb nu echt een groeispurt denk ik, tot nu toe paste ik mijn kleren nog maar mijn buik is in een paar dagen echt heel erg gegroeid. Ik heb nu echt een zwangerschapsbuik en ook last van bandenpijn soms wordt het echt erg maar gelukkig heb ik het niet zo heel vaak
Vickypreg schreef:
Princesse wat heb jij hem dan laat trouwens? Ik dacht dat het maar tot 22 weken gedaan werd?