joy-12Oud lidBerichten: 410Lid sinds: 10 maart 2010
Ik heb ze ff opgezocht maar dat ziet er leuk uit hoor ladies.
Nina28 schreef:Heb effe niet terug gelezen, want moet zo weer gaan.... maar wilde toch effe melden dat wij een jongetje en een meisje krijgen 😃 Super blij mee!!!
Monalisa schreef:apart he dat darmgasjes zeer kunnen doen....maar ja dat zal er dan ook wel weer bijhoren zeker :?
minoes onze kamer is groen en oranje en we hebben ook houten meubels.
ik kan niet wachten tot ie klaar is dan is er weer een kleine last van onze schouders af en kunnen we aan de keuken verder.
meissie24 schreef:@ nina, gefeliciteerd!!!
@ Tinesje, vervelend dat je zoveel klachten hebt, gaat de vk daar nog wat aan doen, of kan dat niet??
Ik heb de kinderwagen x-adventure, star! Gekocht voor 75 euro op marktplaats, kleur zwart, ziet er nog nieuw uit.
xx
snippie schreef:meissie24 schreef:@ nina, gefeliciteerd!!!
@ Tinesje, vervelend dat je zoveel klachten hebt, gaat de vk daar nog wat aan doen, of kan dat niet??
Ik heb de kinderwagen x-adventure, star! Gekocht voor 75 euro op marktplaats, kleur zwart, ziet er nog nieuw uit.
xx
hej dat merk heb ik ook van me kinderwagen 3 in 1:)
Monalisa schreef:ach hun hebben weer andere dingen die ik niet heb. zo kun je wel ff doorgaan toch!
maar ja ik trek me er verder maar niks meer van aan en doe gewoon mn ding :)
Monalisa schreef:is zeker een heel lekker gevoel. Had niet gedacht dat ik zo fanatiek zo zijn hihihihi.
ik kijk ook regelmatig ff in mn kast alle kleertjes na en dan geniet ik helemaal en fantaseer ik dat ik het aan kan gaan trekken 😃 fantastich leuk!
Monalisa schreef:idd heel bizar.....maar aan de kerst denk ik nog niet......
we moeten 1 dag naar mn schoonouders en heel de familie zit daar en iedereen daar is zwaar roker.........ben zooooo benieuwd hoe dat gaat dan zeg........
Minoes schreef:Snippie: Wat fijn dat je de baby al een tijdje voelt. Ik denk hem of haar
af en toe wel te voelen als ik mijn hand op mijn buik leg, maar weet het
niet zeker. Het kan natuurlijk ook die darmen van mij zijn! :roll:
Monalisa: Mooie kleurtjes zijn dat, he? Ik vind oranje er ook erg mooi bij
staan. Als het allemaal nu al klaar is, zit je ook maar wat te wachten,
denk ik dan maar. Wij doen leuke kleine baby-stapjes vooruit. Zo leuk de
kamer langzaam in een babykamer te zien veranderen. 😃
Ik kan ook niet wachten tot we weten of het een jongen of een meisje
wordt. Dan kan ik mijn koopgedrag qua kleding daarop aanpassen! :mrgreen:
Ik hoop stiekum dat het een meisje wordt, jurkjes kopen lijkt me het einde.
Mijn man duimt voor een jongen, das toch fantastisch!!! 😂
Wat? Dat mag je niet zeggen? Kan me nie schelen, doe ik lekker toch! ha.
S: Een blaasontsteking die ze telefonisch regelen met je? 😮 Wat vreemd!
Ze horen toch je urine te controleren? Maar misschien hoeft dat
tegenwoordig niet persé meer?
Knuffels en een hele fijne zonnige dag,
Minoes
Monalisa schreef:ik had ook een sterk gevoel van het geslacht. ik ben hoe dan ook blij,
wel vreemd dat ik een verlangen had, maar toch een heel ander voorgevoel die nog uitgekomen is ook. maar ben allang blij dat er een kleintje komt!
wat de babykamer betreft zijn het nog een paar kleine afwerk dingetjes en een commode die in elkaar gezet moet worden..dus het moet zeker af kunnen zijn voordat hier de zomervakantie begint.
Nu alleen nog ff voor beddegoed shoppen en ik ben klaar. en ik kan een hele boel knuffels krijgen van mijn familie die er nog als nieuw uitzien en daar ben ik dan ook SUPER blij mee!!!!!
Monalisa schreef:wauw wat leuk!!!!!! Vertel je straks ook aan ons wat er allemaal inzat? :D
snippie schreef:ik moet nog kleertjes hebben(kan je niet genoeg van hebben hihi)
flessen,flessen warmer ,flessen sterilisator .
slabben!
maar de grote dingen zijn dus in huis.
hoef dus niet zoveel meer.
mayella schreef:snippie schreef:ik moet nog kleertjes hebben(kan je niet genoeg van hebben hihi)
flessen,flessen warmer ,flessen sterilisator .
slabben!
maar de grote dingen zijn dus in huis.
hoef dus niet zoveel meer.
Zie dat je nog een flessen warmer en sterilisator wilt kopen..
Je weet dat je gewoon kraanwater op juiste temp mag gebruiken voor de fles? En de flessen mogen ook in de vaatwasser, zijn ze schoon genoeg. (wij koken ze daarnaast nog 1x in de week uit..) Flessenwarmer heb ik hier dan ook nog nooit gebruikt.. Sterilisator hebben we wel en gebruiken we nu ook, maar die gaat straks naar de camping.. (daar hebben we geen vaatwasser :? ) En als ie daar staat ga ik het spul gewoon in een pan uitkoken 😊
Weet natuurlijk niet of je een vaatwasser hebt 😉 Maar vind het wel de moeite dit te melden.. Zou zonde zijn als je dit spul voor niets koopt!!
meissie24 schreef:hallo dames,
Mayella, wat ben je wel precies nodig qua voeding dingen?
hoeveel flesjes etc? en wat nog meer?
xx
Friend schreef:
Van haar heb ik bijvoorbeeld ook navelbandjes gekregen en een borstpomp.
quote]
Navelbandjes heb je niet nodig, die gebruiken ze al niet meer...
mayella schreef:wij gebruiken difrax flessen, 1 per dag. (Gebruiken, omspoelen en dan in de koelkast. 1 dag en dan schone fles. Op deze manier gebruik je er 2.. Of naja onze vaatwasser duurt langer dan de tijd voor de voeding..) Yara kan hier het beste mee overweg.. Hebben ook een set van avent maar bevalt ons dus niet.. Dit is dus echt per persoon en per baby verschillend 😉
Weet overigens niet of je in bijv. België ook gewoon kraanwater mag gebruiken bij fv. In ned wel... flessenwarmer met bv is wel handig al mag dat ook in de magnetron zei de kraamhulp..
Oja en koop wel meer hydrofiel luiers dan 12 :shock: Die gaan soms erg hard!!! Bij badje en een keer spugen heb je er al een stuk of 5 gebruikt..
Enne zoogcompressen zijn ideaal!! Gaan ook hard als je blijft lekken, of giga stuwing hebt... Ben met mn 2e pak bezig en geef niet eens bv 😉
Verder weet ik t zo niet :P
joy-12 schreef:Goedemorgen allemaal,
Moest best wat terug lezen 😉
Wij hebben ook de babykamer in Veenendaal gekocht en die wordt 12 juli (mijn verjaardag) bij ons bezorgd.
Meissie, als je niet precies weet wat je nodig hebt je kunt via het internet op op bijv. de site babydump makkelijk een lijst uitdraaien en daar staat precies op wat je allemaal in huis moet hebben, ook handig om te vragen aan iemand met een kleintje wat je van die lijst niet nodig hebt, want idd niet alles heb je nodig hoor.
Meiden nog maar 1 nachtje slapen en dan heb ik de 20 weken echo............vind het zoooooooo spannend.
steffi1987 schreef:Morgen word bij ons de babykamer geleverd, en woensdag 17.45u de 20 weken echo 😊 ik verlang....
joy-12 schreef:Hey weet iemand waar het lijstje is gebleven? dan kan ik die morgenmiddag ff invullen want dan weten we wat het word en het blijft voor ons niet geheim.
Nina28 schreef:Naam--------> leeftijd----->aantal weken ----->20 wkn echo----------> geslacht
Meissie24-----> 24 jaar--->19wk 3dgn---------> 11 juni 15.00 uur------> blijft geheim voor anderen.
Monalisa ---->27 jaar----> 18 wk4dgn----------> 14 juni 13.00 uur-----> blijft geheim voor anderen.
Jacq--------> 28 jaar----> 20wk2dgn---------> 17 juni 8:30 uur--------> blijft ook voor ons een verrassing
Goosje------> 26 jaar----> 20wk3dgn---------> 18 juni 9.30 uur--------> blijft ook voor ons een verrassing
Vickypreg---->27 jaar----> 19wk5dgn--------->23 juni 12.30 uur-------> een meisje
snippie ---- > 24jaar----->19wk6dgn----------->23juni 8.30uur---------> een zoontje
Tinesje86---> 24 jaar----> 21wk3dgn-----------> 24 juni---------------> een zoontje
S. -----------> 20 Jaar --> 17 weken ----------> 28 Juni 12.00 uur------> een meisje
Princesse-----> 23 jaar --> 22wk2dgn ----------> 28 juni 18.00 uur------> een meisje
Leike-------> 28 jaar----> 20wk5dgn----------> 6 juli 8:30 uur----------> blijft ook voor ons een verrassing
Joy-12-------->28 jaar------>20wk 4dgn--------> 6 juli 8.30 uur
hanse--------->36 jaar----->17 weken-----------> 6 juli 11.00 uur-------> blijft geheim voor anderen
Steffi1987------>23jaar----> 17 weken---------> 7 juli 17.45u------> een zoontje
Minoes--------> 38 jaar ---> 19 weken ---------> 9 juli
Nina28------->28 jaar---->20wk 3dgn----------> 12 juli 8.45 uur----> een zoontje en een dochtertje 😃
Friend--------> 32 jaar---> 20wk 5dgn----------> 15 juli 19:30 uur
angelique131083->26 jaar---> 22wk 4dgn-----------. 17-6-------> meisje
joy-12 schreef:Thanks ladies.......monalisa heeft hem nog niet ingevuld, ik weet ook niet of het bij haar bekend is.
snippie schreef:mayella schreef:wij gebruiken difrax flessen, 1 per dag. (Gebruiken, omspoelen en dan in de koelkast. 1 dag en dan schone fles. Op deze manier gebruik je er 2.. Of naja onze vaatwasser duurt langer dan de tijd voor de voeding..) Yara kan hier het beste mee overweg.. Hebben ook een set van avent maar bevalt ons dus niet.. Dit is dus echt per persoon en per baby verschillend 😉
Weet overigens niet of je in bijv. België ook gewoon kraanwater mag gebruiken bij fv. In ned wel... flessenwarmer met bv is wel handig al mag dat ook in de magnetron zei de kraamhulp..
Oja en koop wel meer hydrofiel luiers dan 12 :shock: Die gaan soms erg hard!!! Bij badje en een keer spugen heb je er al een stuk of 5 gebruikt..
Enne zoogcompressen zijn ideaal!! Gaan ook hard als je blijft lekken, of giga stuwing hebt... Ben met mn 2e pak bezig en geef niet eens bv 😉
Verder weet ik t zo niet :P
Jah idd borstvoeding mag ook in de magnetron en idd kunstvoeding kun je met water doen uit de kraan:)!
deden wij op het kdv ook dat kunst voeding dan he.
borstvoeding deden wij flessen warmer.
maar wat je al zegt het is gewoon wat je zelf wilt:)!het gaat er om dat jij en je kind zich er prettig bij voelen en niet omdat iemand anders het zegt.maar zoals ik al zei advies is altijd handig:)!
Ik heb al zoogcompressen in huis:)!
en hydrofiel luiers ook:)!denk nu weet het over dreven :oops: 20
joy-12 schreef:Oh steffi.......spannend zeg willen jullie weten wat het word?
Snippie das idd fijn iemand in je omgeving die kinderen heeft ook handig voor vragen, ik heb niemand in de buurt die net een kindje heeft (iedereen is namelijk zwanger op dit moment) maar dat komt helemaal goed.
Nina28 schreef:Ja Snippie je was me inderdaad voor, had ik niet gezien!
Leuk Steffi een zoontje... gefeliciteerd!!!
Goed weekend gehad allemaal? Hier een heel druk weekend, maar erg gezellig. Uiteraard echo afgelopen zaterdag en daarna BBQ/feest met m'n collega's, partners en alle kids erbij! Erg gezellig... Zondag doopfeest een verjaardag van het kindje van een vriendin, shoppen voor de ukkies, lekker uiteten. Eigenlijk een super weekend! Helaas nu weer aan het werk :cry:
Nina28 schreef:Oh vervelend Snippie, maar rustig aan doen meid.... gelukkig heb je vrij vandaag
joy-12 schreef:Das vervelend snippie, heb je soms last van een te lage bloeddruk?
joy-12 schreef:Even in de gaten houden en als je het vaker krijgt ff na laten kijken, want mijn vriendin heeft dezelfde klachten en heeft wel lage bloeddruk, heb je ook last van duizelingen (sterretjes zien)?
riannetje schreef:
@friend: navelbandjes heb je niet nodig, mijn kraamverzorgster zei dat ze die al lang niet meer gebruiken.
Friend schreef:riannetje schreef:
@friend: navelbandjes heb je niet nodig, mijn kraamverzorgster zei dat ze die al lang niet meer gebruiken.
Ik zou weleens willen dat ze één universele, recente lijst maken van de dingen die je echt nodig hebt, want er zijn dus lijsten waar de navelbandjes wel degelijk opstaan, zoals die van de Babydump.
Wel bedankt voor je tip, ik bewaar ze gewoon en dan kijk ik wel of ze ze gaat gebruiken.
Ik heb ze gelukkig niet zelf hoeven kopen, dus dat scheelt weer 😉
Snippie, doe je voorzichtig meissie!
Steffi, gefeliciteerd met je zoontje :D
joy-12 schreef:Even in de gaten houden en als je het vaker krijgt ff na laten kijken, want mijn vriendin heeft dezelfde klachten en heeft wel lage bloeddruk, heb je ook last van duizelingen (sterretjes zien)?
snippie schreef:
heb het 1 keer eerder gehad dat was een paar dagen voordat ik positief teste.
toen was ik echt out gegaan!
jah dat had ik.
heel duizelig en zweten en misselijk en nu een raar hoofd.
neem zo wel een para