Devika jij zwangere dame! :-D, ik begrijp heel goed dat je je onzeker voelt, en dan bellen ze ook nog eens niet terug...grrr...zo vreselijk irritant! Maar het komt goed meid, het gaat helemaal goed komen met je lieve baby, heb daar maar vertrouwen in.
Het lijkt mij moeilijk voor je dat je man het zo stil wil houden tot de 12 weken. Ik had eigenlijk hetzelfde als jij, ik wilde het ook van de daken schreeuwen, en heb dat ook gedaan, vanaf de positieve test.
Ik had geen zin in negativiteit, had geen zin om uit te gaan van een slecht scenario. Ik was weer zwanger en deze baby ging er komen. En buiten dat, is het na 12 weken dan wel zeker? zit je dan "veilig"? Wij weten als geen ander dat niets vanzelfsprekend is.... Ik zou nog eens met je man gaan praten, het gaat ook om jou hierin, toch? Ik heb er veel aan gehad dat ik het meteen met een aantal mensen (goede vrienden en familie) kon delen, het gaf mij steun en vertrouwen om te geloven in deze zwangerschap.
Het ging goed bij het cb trouwens, madam was 300 gram in 9 dagen aangekomen dus dat doet ze goed :mrgreen:. Donderdag ga ik haar weer even wegen daar.
Madelief, jij krijgt een arm om je heen, dit moet echt een rotweek voor je zijn. Morgen je uitgerekende datum van je lieve kindje, je zal de laatste tijd veel aan haar gedacht hebben denk ik.
Ik denk ook aan Noach*, aan het kleine meisje dat ergens deze maand ter wereld had moeten komen, gezond en wel bij haar papa en mama. Het is vreselijk verdrietig dat het niet zo heeft mogen zijn en jullie zo vroeg afscheid van haar hebben moeten nemen.
Dikke zoen voor jou en kusje richting hemel voor je meisje Noach*.
p.s. wat een lieve echofoto's!!!! 😃 oehhh....wat een lieverdje al.
Kim, wat een mooi kamertje hebben jullie gemaakt! wauw! en die buikschildering is echt heel lief, wie heeft dat voor je gemaakt?
En je bent tante geworden, ik vind het verdrietig te lezen dat het zo veel negativiteit met zich meebrengt, zo veel nare emoties voor je. Ik hoop dat het beter wordt, wat je zegt, die kleine kan er niets aan doen.....en ik zat te denken, je kan wel goed met je broer omgaan, of niet? het is tenslotte ook een kindje van hem... Maar ik weet er ook niets van, weet niet hoe het voor jou voelt, het is duidelijk dat het echt heel zwaar voor je is. Ik moet weer terug denken aan toen ze net zwanger was, het is zo jammer dat ze niet gewoon meteen eerlijk tegen je is geweest he? pfff...moeilijk hoor....maar je een taaie, het komt goed meid. Geef het maar de tijd.
Laura, goed te lezen dat het zwanger worden dit keer veel meer relaxed is! heb je je ei inmiddels gevonden?
Cyn, jij zwangere vrouw! :mrgreen: hoe voel je je? was je eigenlijk misselijk tijdens de zwangerschap van Wesley? Ik lees dat je slecht slaapt, waar komt dat door?
En? al begonnen met het foliumzuur vandaag? en je huisarts, die heb je vandaag kunnen bellen, was ze blij voor je?
kersje, hoe was je high tea? ik denk wel lekker! 😃
Ja, je bent nu officieel over de helft meid! hoeraaaaahhh!
Over drie dagen je echo, deel 2. Gaat manlief altijd met je mee trouwens? vast wel he?
Is de kleine nog steeds zo druk? ohhhh jaaa! je gaat ook achter het geslacht komen deze week he! 😮 hoe leuk! 😃 Ik vind het fijn te horen dat je je niet enorm opwindt over de echo's, dat je zo bewust aan het genieten bent....goed zo!
Met de kleine Matilda gaat het goed, de borstvoeding gaat ook super, dat is heel fijn. Vannacht heeft ze zelfs 7 uur doorgeslapen! :shock: mijn borsten stonden op knappen tegen de ochtend...hahaha! Ze komt goed aan, dus ik mag niet klagen.
Wat leuk dat je schoonmoeder het kaartje ontwerpt, wat bijzonder (en lief van haar).
En wat betreft dat ik in mijn gewonde kleding zou passen, ik pas daar nog niet allemaal in hoor! 😃 ik ben nog zo'n 11 kilo zwaarder als voorheen :-o. Maar kan al wel wat andere kleding aan...en dat is wel fijn na 6 weken in dezelfde zwangerschapsbroek moeten lopen omdat NIETS anders meer lekker zat de laatste weken voor de bevalling...hihi.
Hey die gekke krolse Uma, het lijkt mij inderdaad moeilijk om haar te laten helpen....ieuw...dat wil je zo'n beestje eigenlijk helemaal niet aan doen..
Tam, nog even een knuffel voor jou en je kleine meisje, ik hoop zo dat het goed gaat.. xxxxx
Vandaag had mijn meisje voor het eerst een jurkje aan, met een innie-mini maillotje.
Ohhhhhh! ze is om op te vreten!
liefs,
Mariax