Tam, alweer bijna 34 weken…nu gaat het echt opschieten, meid. En dat mag ook wel, want het is zwaar zat! Ik lees dat je jezelf op een frietje hebt getrakteerd, dat kan ik me zo voorstellen!:mrgreen: En heb je ervan genoten? Haha, je suiker stond gewoon goed!
Wat lief van die kaart van de kindjes uit je klas.
En je broer gaat foto’s nemen van je buik, wat leuk. Mijn schoonzusje is fotografe en wil dit ook graag voor ons doen als mijn buik wat dikker is. Nou moet ik zeggen dat ik er af en toe van schrik hoe snel mijn buik nu groeit…:shock: dan vraag ik me af hoeveel meer nog mogelijk is…Ik heb nu al af en toe dat ik denk dat ie tegen m’n ribben aanduwt en dat er echt geen plek meer is, haha. Maar hij maakt wel plek! Wat een drukte soms in mijn buik…Ik kan me dan (behalve benauwd, hihih)soms echt even heel gelukkig voelen. :-D
Ik lees dat je moeder je helpt met soppen, wat fijn. Wij hebben sinds kort een schoonmaakster om ons 1 ochtend per week te komen helpen met het huishouden, het is echt wel nodig. Ik merk dat ik toch steeds minder kan doen (met name stofzuigen en dweilen levert veel pijn op in mijn bekken en rug en dan kan ik uren niet normaal lopen). Ik vind het echt heel fijn dat ons huis nu weer een beetje op orde is. Kersjesman redde het ook niet om het te doen, druk als hij is met z’n eigen bedrijf, studie en de band. Het is voor ons echt een uitkomst!
Madelief, jij gaat ook al hard zeg, bijna 17 weken! En wat fijn dat je het hartje van je kindje (ik denk een jongetje) hebt kunnen vinden en dat het zo’n geruststelling voor je was. 😊 Je bent nu verder dan met meisje Noach, dat is een apart gevoel, hè? Tenminste dat vond ik wel toen ik de 22 weken en 2 dagen gepasseerd was. Alsof ik toen weer verder mocht waar ik vorig jaar was gestopt. Ik vond het emotionele dagen. En nu geniet ik van het al het nieuws dat ik ervaren mag in deze zwangerschap (de steeds dikkere, zwaardere buik, de opmerkingen van mensen over m’n buik, het gezellige (en soms felle) bewegen van de kleine en ga zo maar door). Wat heerlijk dat jij dat ook allemaal nog mag gaan ervaren! :-D
Vandaag ga je naar school en morgen een heerlijk dagje sauna of strand, geniet er maar lekker van, meid.
Devika, heb je nog een leuke verjaardag gehad? Wat is het toch een ontzettend spannende tijd voor je! Maar ik ben zo blij dat je goed nieuws hebt gekregen, wat een opluchting. 😃 Hoe voel je je nu? En wat bijzonder van de extra vruchtzakjes, hè? Ja, 3 ballonnetjes om mee te spelen. Fijn dat je het in ieder geval met je vriendin kunt delen, dat is toch heel belangrijk!
En je bent nu 7 weken. Ook voor jou minder lang dan je dacht, maar gelukkig goed gegroeid in de tussenliggende periode.
En wat een drukte op het forum van alle meelevende meiden, hè? Je hebt ons in ieder geval weer helemaal blij gemaakt, hoor! We doen alleen nog maar aan goed nieuws!!!
Kimmetje, wat ga je hard (ruim 37 weken), maar nog niet hard genoeg lees ik, je bent er al zo aan toe…:-? Ik hoop echt dat jullie ventje niet te lang op zich laat wachten, meis. Ik kan me voorstellen dat het je nu niet lukt om met Dana op stap te gaan. Fijn dat je ouders haar dan lekker mee nemen! Heeft ze toch wat aan het heerlijke weer, hè?
Laura, wat een korte cyclus had je! :shock: Dus je gaat nu met temperaturen proberen om je ei te vinden, goed idee. Ik heb dat zelf nooit gedaan, maar goede verhalen over gehoord inderdaad. In het juniforum zijn er alweer 2 zwanger, wauw! Dat werkt aanstekelijk zeker? Nou wil jij ook! En wat groeit Semmy hard…foto’s zijn natuurlijk welkom!!!
Nou, lieve meiden, hier ga ik het maar even bij laten, wat een lap tekst…:-o Verder terug reageren ga ik maar even niet meer doen, ik hoop dat jullie het me zullen vergeven en ook mijn radiostilte van de afgelopen periode. Soms ben ik gewoon te moe om ook maar iets te doen. Dan kan ik alleen maar slapen. :-? Ik hoop dat ik het vanaf nu weer een beetje beter bij kan houden (in de weekenden bedoel ik dan, hè? Door de week lukt het me toch nooit).
Maar lieve meiden, het betekent zeker niet dat ik niet aan jullie denk, want jullie zijn heel belangrijk voor mij en ik ben dol op mijn forumvriendinnetjes!:-D
Heel fijn weekend,
Kersje