Hey meiden,
Lieve Elise, ook ik heb jullie site bekeken en tranen met tuiten gehuild, het was erg mooi om de foto's te zien, hoe lief jullie kindje was en alle foto's met de familie erbij...heel liefdevol.
Ik voelde het verdriet, alle meiden hier denk ik ook, we weten hoe het voelt om je kindje zo vast te houden, het zal bij iedereen wel emoties losmaken denk ik.
Jaxy* zag er prachtig uit, wat een liefje. Wat zullen jullie trots zijn op haar en wat zullen jullie ook verdrietig zijn. Net als Laura en Devika vraag ik mij af hoe het met je gaat, hoe je ermee om gaat nu, hoe je je voelt. Denk je nog vaak aan de bevalling? dat zal wel....ik speelde alles als een film elke keer in mijn hoofd af, ik denk om echt te kunnen bevatten wat er was gebeurd, doe jij dat ook?
En is je man/vriend nu weer aan het werk of is hij nog bij je?
Nou meid, veel liefs voor jou, ook ik denk aan je.
Laura, ik snap je best hoor. Toevallig zei een collega van mij dat gisteren ook tegen mij (zij is haar eerste dochter verloren aan de gevolgen van trisomie 18).
Kijk jij toevallig naar Baby Boom? elke keer als ik dat zie moet ik huilen, wat een emotioneel programma! zo herkenbaar soms wat er voorbij komt, teleurstellingen, de vreugde.
Devika, volgende week weer een echo! en dan weet je een week of twee later of er een meisje of jongetje bij komt....spannend! 😃 (weet je zeker dat je je in kan houden? hihi! weet je wat je ook kan doen? vragen of de gyn het volgende week op een briefje schrijft en deze in een envelop doet en dichtplakt. Dan kan je als je met je man thuis bent op een mooi moment samen de envelop open maken! :-D)
Kan mij zo voorstellen dat je moest huilen bij de site van Jaxy*, wat bijzonder dat het hetzelfde liedje was. Het is allemaal zo herkenbaar he? dan voel je alles vanbinnen weer, komt die baksteen in je maag te liggen. Pffff....wat een tijd was dat.
Ja, mijn eerste werkdagen. Ik zag er zoooo tegenop! 😞 maar het is mij meegevallen. Het is best fijn al mijn collega's weer te zien. Ik kom wel met een enorme koppijn thuis elke dag, ik merk dat ik gewoon erg gestrest ben, moet nog even de balans tussen werk en baby vinden denk ik.
Je schrijft ook dat je de laatste tijd een beetje weemoedig bent, dat is zoooo herkenbaar! je nadert de week dat het vorige keer zo mis ging, dat is ook zo'n eng idee. Je neemt daarna afscheid van die fase en er breekt daarna een nieuwe fase aan, een onbekende. Ik kan je vertellen dat het een prachtige fase gaat worden! met een mooie grote ronde buik, en een heel druk kind dat op momenten dat jij rust heel druk tegen je ribben aan gaat porren, elke keer laat weten dat hij/zij er is (zij!!! :mrgreen:).
Ik had precies hetzelfde gevoel als jij nu hebt, ik was ook zo in de wolken na de 20 weken echo van Olivia*. Ze was zo druk dat ze haar amper op konden meten. Nooit....nooit gedacht dat ik een kleine 2 weken later zou bevallen van haar. Ik moest bij de 20 weken echo van Matilda ook eventjes huilen (en nu weer :cry:), ik zag die beentjes, dat lijfje, de mededeling dat het weer een meisje was en alles er zo mooi uit zag, alles in orde, en ik, ik moest zo aan Olivia* denken. Ik was zo blij dat alles in orde was maar bedacht mij ook tegelijk dat het niet zegt, het geen garantie is.
Nou meid, ik weet dat het niet makkelijk is voor je nu, het zijn moeilijke weken, we helpen je er wel doorheen. Kus!
Kersje, een keizersnede! :shock: oehhh, dat idee zal wel even wennen zijn denk ik. Hoe voelt het idee? Maar het belangrijkste is dat de kleine man gezond en wel bij jullie komt! ohh wat spannend! ik moet veel aan je denken, ik ben zo blij voor je dat je de geboorte nu bijna mee gaat maken, oh meid, het is zooooo bijzonder. Zo'n groot nat glibberig schreeuwend prachtig kind. Word er gewoon weer helemaal emotioneel van als ik aan dat moment denk. Prachtig! en nog prachtiger dat jij dat komende weken ergens mee gaat maken. Ben zo blij! 😃
Tam wat spannend dat je zus bijna gaat bevallen! weet zij eigenlijk wat het wordt?
En die kleine Myrthe heeft inderdaad de prikjes goed doorstaan, mooi! en ja, die sale overal is zeker heerlijk! gisteren ook nog een broek gekocht voor Matilda, voor 2 euro! 😮
Ja en werken, gelukkig mag je nog 7 weken lekker thuis zijn met Myrthe! 😃 denk er nog maar niet aan, er is niets aan! haha. Je vindt inderdaad vrij snel je draai weer maar ik vond het wel een emotionele week, je sluit echt een fase af met je baby, van intiem samen zijn.....ik vond dat best moeilijk. Gelukkig vinden ze haar op de creche heel lief en huilt ze daar bijna niet en slaapt en drinkt ze goed. Ik moest alleen iets meer zien te kolven, mijn voorraad gaat erdoorheen, ze drinkt nu 200 cc per keer! :shock:
Madelief , alweer bijna 30 weken OMG! Je klinkt relaxt, wat heerlijk! zo fijn dat je aan het afronden bent op je werk, ik ben zo blij dat je daar weggaat en niet tot je nek in de stress zit om dingen die moeten gebeuren en afspraken en deadlines die je moet redden. Dit is veeeeel beter voor je! 🤓 Hoe gaat het met de kinderkamer? ik wil wel eens foto's zien! Ja, ook van jou kersje! 😃
Lieve Sabrina, hoe gaat het met jou? hoe voel je je? Je zal je vaak wel heel leeg voelen, en verdrietig. Ben je aan het werk eigenlijk?
Andere meiden, ik denk ook aan jullie, ik moet even Matilda voeden, die is wakker geworden :-?.
liefs!