Hey lieve meiden, wij waren een aantal dagen weg, maar nu weer thuis!
Cyn, kan mij voorstellen dat je veel aan vorig jaar denkt, aan wat er toen met Wesley* gebeurt kan zijn..en je besluit om niet de 38,5 week over te gaan in deze zwabgerschap....dat snap ik heel goed! wat zal het spannend voor je worden het laatste trimester.
Wat betreft je vraag over het 5 jaar samen zijn en een cadeautje daarvoor....je zou een fotoboekje kunnen laten maken? met een compilatie van de afgelopen vijf jaar samen.
Of misschien draagt hij juwelen? dan zou je hem een stoere zilveren ring kunnen geven met iets moois erin gegraveerd? zoiets
http://www.textring.eu/prices/.
En moest jij nou voor controle naar het zh vandaag? hoe ging het?
Laura, Semmy loopt!!!!! 😮 :-D:-D:-D:-D:-D wat geweldig!!!!!! hahaha, dat vind ik echt heel leuk te horen. En gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Tam, draagt Myrthe al maatje 62? :shock: wauw! grote meid! 😃 Matilda draagt nu ook 62..hahaha! En ja, wat een sh*tweer he? jammer dat je man weer aan het werk moet. Jij bent nog eventjes vrij he? lekker hoor. Ik hoop dat augustus mooi wordt.....dan kunnen we onze kindjes lekker buiten neerleggen :-D.
Ja, en alweer bijna augustus....raar idee dat het jaar zo voorbij vliegt. Ik weet nog dat je vorig jaar augustus op vakantie was, je zag ook zo op tegen die dag. En nu een jaar verder, een kirrende baby in de box en weer die maand augustus. Ik hoop dat we op een dag met alleen liefde terugdenken aan die belangrijke data, dat het verdriet iets minder is.
Kim, net als Tam ook al zo'n lekkere flinke baby! heeeeerlijk! 😃 Ik heb Matilda laatst gewogen en ze weegt nu 6,6 kilo. DE cb-arts zei dat ze tenger was. Maar ze heeft wel lekkere spekbeentjes gelukkig :-D.
Die gekke Dana! wat is ze al wijs zeg! hihi!
En ja tandjes, ze kwijlt enorm en stopt echt alles in haar mondje dus wie weet? ik voel nog niets maar ik denk wel dat ze al aan het zakken zijn. En ik hoop zo dat ze binnenkort "mama" zegt! 😃 dat lijkt mij ook fantastisch! ze "praat" nu echt heel veel, brabbelt er echt op los. Vaak ook heel hard, dan brult ze echt...hahaha! ik denk dan dat er iets is maar dan zit ze gewoon haar stem te oefenen...gekkie.
Kersje!!! 😃 blij dat je er hier weer bent meid! en wat fijn dat we het hele verhaal mogen lezen.
Wauw, wat je omschrijft van de keizersnede, dat lijkt mij best zwaar. En dat kersjesman er in het begin niet bij mocht zijn, dat is inderdaad echt niet prettig! :? ik zou het best eng vinden helemaal alleen.
Wat lief dat ze meteen foto's van je zoon opgehangen hadden terwijl je gehecht werd, dat lijkt mij echt fijn! het lijkt mij zo'n raar gevoel dat je niet meteen bij je zoon kan zijn...jakkes. Maar manlief was bij hem, misschien dat dat het geheel wat makkelijker maakt he? En je urineleider is beschadigd? oei oei....heb je daar nog last van eigenlijk?
Troost je, nu 5 maanden na de bevalling is mijn urineweg nog niet in orde, als ik hard lach, nies of wild dans voor Matilda dan ben ik nog steeds een beetje incontinent :oops:...:roll:...
Ohhhh en toen mocht hij voor het eerst lekker warm bij je op de buik, lekker met een dekentje erover, mutsje op....awwww! :cry::-D wat een heerlijk gevoel he? wat een fantastisch moment is dat toch.....ohh zwijmel.
En toch nog een nasleep van de ruggeprik (wie had het daarover een tijd terug, was jij dat Madelief?) wat geweldig dat het zo goed op te lossen was zeg! wauw.
En vandaag de eerste dag zonder kraamhulp, gaat het goed? is manlief even vrij eigenlijk? (had ik al gevraagd he?) En wat heerlijk te horen dat de bv goed gaat, goed zo meid! en zo te horen hebben jullie een tevreden baby, wat lief en wat fijn.
Jullie zullen wel veel visite krijgen, fijn is het om je mooie kindje te mogen showen he? ik was zo trots als een pauw! 😃 Vanavond krijgen wij ook nog kraambezoek..hihi...5 maanden verder, heerlijk! ik heb nog roze muisjes dus dat komt goed.
Nou meid, je geniet met volle teugen van je lieve Tobias, wat fijn om te horen. En de traantjes.....die horen erbij, het is ook niets....maar je hebt het geweldig gedaan meid. Je hebt je zo kranig door het verlies van Puck* heengeslagen, alle meiden hier altijd zo lief getroost, en heel positief en sterk de zwangerschap van Tobias gedragen. Ik ben zo trots op je.
Lieve andere meiden, ik heb alleen de laatste lap tekst teruggelezen, hoe gaat het met jullie?
Hier gaat het voor de rest goed, Matilda ligt lekker in haar bedje te slapen. We zijn dit weekend in de bossen geweest, erg fijn. Werken lijkt ook steeds beter te gaan, kan mij steeds beter concentreren.
Nog even een foto van de kleine druktemaker, omdat ze gewoon zo lief is 😃
X
Maria