Devika, wat ontzettend verdrietig om te lezen dat je zoveel onzekerheden te horen hebt gekregen over de kleine, ik hoop dat je het toch een beetje van je af kan zetten en kunt genieten van het kleintje in je buik.
Je vroeg of ik herkenning zag bij Hannah Emile. Dat zagen we inderdaad, ze heeft de ogen en wenkbrouwen en neus van mij en de mond van haar vader. Ik vond haar zo mooi! Ik kijk nog regelmatig naar de foto van haar.
Kersje, wat mooi om je verhalen te lezen over Tobias, de liefde en blijdschap die jullie voelen, heel mooi. Jammer dat je man nu zoveel moet werken, maar wel heel leuk dat je dat doet voor hem zo’n videodagboekje!
Het is idd moeilijk voor me om te wachten. Je hebt het gewoon niet zelf in de hand, dat hebben we in elk geval allemaal ervaren hier en niets is vanzelfsprekend.
Je geniet nu wel dubbel en dwars van kleine Tobias zo te horen. Heerlijk!!
Tam, wat een mooie foto van Myrthe echt prachtig!
Je woont wel in een mooie omgeving dat je in het bos kan wandelen en langs het strand of is dit niet in de buurt van je huis?
Liedjes brengen veel emoties naar boven, dat merk ik ook. Het maakt je aan het huilen, maar soms voel ik ook boosheid bij bepaalde nummers, apart is dat, maar af en toe wel lekker om te uitten op die manier.
Cyn87: Wat leuk dat je nog zoveel echo’s in het vooruitzicht hebt.
Haha, mannen en auto’s, hopelijk is dit wel een goeie en kunnen jullie er even mee vooruit. Mijn zwager heeft dat ook zo erg met auto’s, manlief geeft er iets minder om gelukkig. Ja, ik hoop ook dat we snel mogen volgen. Volgende week mogen we in het ziekenhuis komen, dat vind ik wel spannend. Dan krijgen we de uitslag van de onderzoeken.
Maria, wat een mooie meid heb jij! Ik kan me voorstellen dat je van haar geniet! Fijn dat het werken ook goed gaat, was wel even wennen denk ik.
Madelief, wat gaaf dat jullie een huis gaan bouwen op het stuk grond dat jullie hebben! Dat is echt fantastisch! Is de vergunning al rond? Echt te gek dat je gewoon je eigen droomhuis kan verwezenlijken. Fijn dat je gerustgesteld bent in het ziekenhuis, lijkt me toch wel even schrikken dat hij je doorstuurde, maar beter een extra check, is toch wel fijn dat ze je goed in de gaten houden toch? Het is al bijna zover, ik krijg tranen als ik lees dat je met heel je hart hoopt dat jullie warme ukkie in de wieg mag liggen straks. Dat hoop ik ook echt meid, je hebt het verdiend!!
Snel aan het poetsen na jullie saunabezoek haha, nou ja straks lekker een weekendje weg, waar gaan jullie naar toe? Ik lees nu dat je huisje lekker schoon is, fijn hoor, helemaal klaar voor de bezichtiging. Wat nou als het snel verkocht wordt, moeten jullie dan tijdelijk ergens anders in?
Leuk dat je van je neefje mag genieten nu!
Dat klopt wat je zegt dat je helaas nooit weet hoe lang het gaat duren. Ik hoop niet zo heel lang dit keer. Maar we hebben ook bedacht dat we een weekendje weggaan zodra we weer ‘mogen’. Bij ons ontbreekt de tijd voor elkaar nog weleens en dat gaan we nu wel anders doen. Bedankt voor al je lieve woorden!
Elies, heel begrijpelijk dat je bang en onzeker bent, maar wel prettig misschien dat het anders voelt nu. Het geeft in elk geval wel weer iets om naar uit te kijken ondanks dat het een onzekere periode is. Maar ik ben super blij voor jullie!!
Voor Hannah Emile* komt ook echt wel een keer een brusje, mijn nichtje heeft het tenslotte gezegd 😉
Kim, blijft de baarmoedermond dan altijd een stukje open staan of is dit maar een bepaalde tijd? Bedankt voor je lieve woorden. We hebben het vertrouwen ook dat het goed komt gelukkig, dus daar houden we maar aan vast. Was een kort nachtje voor jou of niet? Was de kermis leuk?
Shadylady, shit zeg die waterpokken, hopelijk heeft hij er niet al teveel last van! Wel heerlijk op vakantie naar Italie! Veel plezier daar!!
We passen twee maanden op de hond van mijn schoonouders, een duitse staande hond. Wat een energie heeft dat beest. Hij is nu bijna een jaar oud. Afgelopen weekend ging hij achter een fazant aan in het weiland van de buren, gingen de pinken op hol. Was de buurman niet zo blij mee! Hij vreet ook van alles op, net lag hij bij mijn voeten en begon hij een beetje te kokhalzen, gauw maar even naar buiten gedaan en hij ging inderdaad kotsen. Ik was dus net op tijd haha. Maar hij kauwt op plastic en alles wat niet eetbaar is, dus is niet zo heel raar dat je dan moet kotsen, gek beest.
Gisteren had ik een briefje van TNT in de bus dat ik een pakketje bij de buren kon halen. Kom ik daar is het de zwangerschapsbox van Felicitas, jippie! Daar zat ik nu echt op te wachten... Ik had me wel afgemeld op de site. Nou ja geeft niet, ik bewaar het wel.
Doei lieve meiden X