Hey lieve meiden,
Ik ben bang dat ik morgen geen tijd heb om te reageren, dus ik doe het nu nog eventjes. Bijzonder hoe we nu allemaal de namen van onze kindjes hebben genoemd. Het ontroert me zeer en ik weet eigenlijk niet zo goed waarom. :?
Tam, leuk idee inderdaad, wij allemaal puffen met onze dikke buiken en Maria op voorsprong en Laura moedigt ons aan, haha (o, ja, en lacht mij uit). 😃
Ik vind het heel mooi hoe jullie Britt een plek blijven geven in jullie huis (in jullie hart zit ze natuurlijk verankerd). Echt een goed idee, dat stoeltje. En ja, jongens kunnen ook heel goed op een roze stoeltje zitten, hihi.
Wat lastig, die buurvrouw. Ze kan er duidelijk niet mee om gaan. Maar geeft je dat het gevoel dat zij je zonder kind niet goed genoeg vindt? Ik denk dat ze zich totaal geen houding weet te geven en zich daar misschien wel voor schaamt? 😮
Ik kom zelf oorspronkelijk uit het Noorden en we gaan morgen naar het huis van mijn ouders (die een weekje op vakantie gaan) en dan zwaaien we ze uit en blijven een paar daagjes. Het geeft me het gevoel dat ik er echt even uit ben, als ik daar ben.
Wat fijn dat het werken steeds beter gaat, meis. En wat een heerlijk gesprekje zo weer met dat jongetje.
Ik kan me voorstellen dat je er over nadenkt hoe het zou zijn om weer een kindje van jezelf in je armen te mogen houden. En hoe dat dan zal voelen…Weer die verliefdheid die alsmaar groeit te mogen voelen. Volgend jaar, oké? Dan gaan we elkaar allemaal vertellen hoe verliefd we zijn op onze prachtige kindjes! Vooruit, Laura mag het straks al doen, hihi.
Geniet van je tv-avondje, lekker op de bank!
Aha, Laura komt ook oorspronkelijk uit het Noorden, haha! Ja, ik voel me daar ook nog steeds thuis. Zo fijn ook dat iedereen elkaar daar gewoon nog groet en ik ben gek op de natuur en de rust.
Heb je netjes je sperzieboontjes opgegeten?
En hoe is het nu? Rommelt het nog??? Ik word er zelf helemaal opgewonden van… :shock:
Maria, geloof me als ik zeg dat ik het NIET lastig vind dat jij zwanger bent! Integendeel, ik word er echt heel erg blij van. Ik gun het je gewoon zo! Maar ik snap best dat je je daar onzeker over voelt, zou ik vast ook hebben. Weet je, ik wil gewoon zo graag dat we allemaal een gezond kindje gaan krijgen en jij bent nu degene bij wie het raak is en natuurlijk hoop ik dat Jasmien en Tam (wanneer het weer kan) en Kim (als zij er aan toe is)- en laat ik mijzelf niet vergeten- heel snel jouw voorbeeld gaan volgen. En deel wat je wilt delen, goed of slecht, maakt niet uit.
En wel blijven concentreren in de keuken, hè? Niet weer de boel aan laten branden, zeg. 😃
Kim, jij kunt heel goed duimen, dus ik maak graag gebruik van je aanbod 😉 . Ik laat je wel weten wanneer mijn eisprong en mijn nod is deze ronde, oké? O, en ik heb het gesprek dinsdag om 14.00u, hihi.
Ja, al die stomme dagen die gevierd moeten worden zijn lastig. Ik heb gewoon geen zin om een feestje te maken van mijn verjaardag. Ik zou dan met een hele dikke buik moeten zitten en dat is gewoon niet zo. En dat vind ik balen :x .Volgend jaar haal ik het wel dubbel en dwars in met mijn kindje op de arm (of in de buik).
Ik snap dat het topic over je tweede kindje confronterend is, hoor. Helemaal niet erg om daar dan wat afstand van te nemen. En zolang het prettig is schrijven we gewoon hier met elkaar. Weet je, er komt een moment, over een tijdje, dat we eén voor eén ook afstand nemen van dit topic. Gewoon omdat we het dan zooooo druk hebben met al onze kinderen! 😂
Ik herken wat je zegt over dat je al eerder afscheid hebt genomen van Giel, dat hadden wij ook met Puck. Maar het verdriet dat ik voelde na de bevalling heb ik ook als zeer heftig ervaren. Ik was de eerste 2 weken, denk ik, echt de weg wel een beetje kwijt. Huilen, huilen. 😞 😢 Kleenex verdiende heel leuk aan mij. (O, daar heb ik nog een anekdote over, vertel ik zo).Ik miste haar ZO. Nu mis ik haar natuurlijk nog steeds, maar ik merk wel dat de pijn minder scherp is. Alsof ik er aan begin te wennen dat het nu bij mij hoort. Maar ik herinner me dat gevoel nog goed, wat jij beschrijft, dat je nog zo graag nog even zou knuffelen en kusjes geven.
Nou, de tattoos zijn gezet en je bent bij de huisarts geweest, mooi zo. Een beginnende maagzweer 😮 ? Gelukkig heb je medicijnen gekregen! Ik hoop dat het helpt en dat je beter zult slapen. En je man moet je rug masseren, ach wat naar, haha! Hopelijk duurt het niet te lang voor het beter gaat.
Veel plezier met jullie drukke en leuke weekendplannen!
O, ja, de Kleenex-anekdote: ik had net gehoord bij de 20 weken echo dat het helemaal niet goed was. Ik was in tranen, maar had bijna geen zakdoeken in huis. Ik ben toen samen met mijn vriend naar de drogist gegaan om een paar pakken zakdoeken te kopen. Ik loop daar dus rond met rode ogen en een verdrietig gezicht, ga ik die zakdoeken afrekenen, zegt die man achter de kassa met een heel vrolijk gezicht: “En nog een heel fijne dag verder!” Ik keek hem wezenloos aan en heb me omgedraaid en ben weg gelopen. Ik zag nog net dat hij mij niet-begrijpend aan keek. Ik kon het niet opbrengen om iets terug te zeggen. En het was een heel vriendelijke man, begrijp me niet verkeerd, maar het voelde zó absurd op dat moment. ‘Een heel fijne dag?’ Ik kon me er helemaal niets meer bij voorstellen. Inmiddels wel weer gelukkig, maar het gemis blijft.
Ha Jasmien! Ben je daar weer even lieve meid! Wat heb jij het toch druk, we hebben je gemist! En wat jammer dat je niet veel hebt kunnen klussen. Maar, je hebt dus wel een eisprong als ik het zo lees, dat is goed nieuws, toch? Of ben je er nog niet zeker van? Ik twijfel ook vaak aan mijn lichaam, hoor. Ik vrees dat die onzekerheid nog wel even blijft totdat we weer zwanger zijn en dan totdat we een gezond kindje in onze armen hebben!
Wat lief dat je zo’n vertrouwen hebt in mijn hele sollicitatiegebeuren en dat je voor me duimt!
Jasmien, mijn verjaardag is op 1 juli…en je weet maar nooit, misschien is er toch een verdwaald zaadje dat je eitje gevonden heeft en kan je mij goed nieuws cadeau doen (maar ik wil je niet gek maken, hoor 😉 ).
Voor jou ook een fijn weekend, Jasmien! Ik hoop dat je nog wat leuks gaat doen en verder lekker relaxen, toch?
Ik ga het forum wel in de gaten proberen te houden vanuit Drenthe, want je weet maar nooit of Laura gaat bevallen!
Fijn weekend voor jullie allemaal! 😛 🤓 :mrgreen:
Liefs,
Kersje